Bed and Breakfast De Stjelp Pleats

Bed and Breakfast De Stjelp Pleats

7.4Goed

Nederland, Friesland, Lemmer

Op vakantie geweest naar De Stjelp Pleats?

7.4Goed

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast De Stjelp Pleats

• 8Corina Dalstra06-08-2015

Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Heerlijk rustig, net buiten het prachtige plaatsje Lemmer, gelegen. Thee of koffie bij ontvangst. Vriendelijke man. Kamer 2 is een aanrader. Goede bedden. Sanitair is prima en schoon. Ontbijt is niet zo uitgebreid als in een hotel maar voldoende. Wifi ontvangst werkte, tijdens ons verblijf, niet. Eigenaars hadden er zelf ook last van. Maar daar kunnen we mee leven. Als ik nog een nachtje in Lemmer of omgeving verblijf, boeken wij zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8pien21-06-2015

Gewoon goed!

Prima b en b met persoonlijke benadering. Gezellige kamers met prima bedden en eigen sanitair. Leuke zitjes voor de gasten buiten. Koelkast aanwezig en gebruik van keuken voor een kopje koffie en thee. Prima ontbijt maakt het helemaal af!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 4Arie01-09-2013

De slechtste en duurste uit de reeks van 5

Afegelopen week hebben we bij een aantal b&b's geslapen omdat we een kleine vakantie in eigen land hebben gehad. Stjelp pleats was de laatste, de duurste en het slechtste. Niks geen persoonlijkheid. Het ontbijt met lidl produkten viel erg veel te wensen over. Geen verse jus geen fruit wel half afgebakken broodjes. De twee eieren lagen in de bak van het brood ze hadden niet eens de moeite genomen om de eieren in het dopje te zetten. Net als het peper en het zout dat in een plastic bak lag. De boter was ook ver te zoeken. Niet alleen het ontbijt viel tegen tov de andere b&b ,s waar je echt een persoonlijke touch zag maar ook de sfeer op de kamer en in het gemeenschappelijk verblijf ontbrak.

Gereisd met partner in september 2013

• 9M. van den Berg03-05-2013

Mooi verblijf en zeer vriendelijk!

Redelijk laat gebeld of er nog plek was. Allervriendelijkst te woord gestaan. Het ontvangst was erg vriendelijk met een goede uitleg hoe alles werkt en waar je alles kan vinden. Voordelen zijn de privé badkamers, koelkast op eigen kamer en de mogelijkheid om zelf koffie en/of thee te zetten. Een ander groot compliment verdient het ontbijt. Of je nu om half 8 of om 9 uur wilt ontbijten, het is hier geen probleem. Zelfs het ontbijt is persoonlijk en overtrof alle verwachtingen. Deze B&B, op loopafstand van het gezellige centrum van Lemmer, is zeker een aanrader!

Gereisd in mei 2013

• 8limburg22-08-2010

prima kwaliteit/prijs verhouding

fraaie ligging, ruime kamers, heerlijke douche, prettig ontbijt, vriendelijk ontvangst. onze kinderen vonden het paard en het schaap geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Bed and Breakfast De Stjelp Pleats info