Hotel Landhotel De IJsvogel

Hotel Landhotel De IJsvogelsterstersterster

8.7Fantastisch

Nederland, Friesland, Legemeer

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel De IJsvogel voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

21 reviews over Hotel Landhotel De IJsvogel

• 8Johan Vliesings17-06-2009

Leuk voor een keer

Buitenzijde viel tegen, maar binnen gezellig. Kamer viel erg tegen, was niket een kamer van de site, oud dus maar wel schoon. Eten was super maar helaas de consumptie's erg aan de prijs. Bedienend personeel erg netjes en gastvrij. Eten was goed, vooral het dessert!! Ontbijt was ook goed. Gebakken ei of roerei werd vers klaargemaakt. Leuk hotelletje voor een keer, maar niet voor nog een keer. Moesten trouwens nog bijbetalen ook terwijl we een arrangement hadden?? Nagevraagd via mail waarom dat was, tot op heden nog steeds geen reactie daarop

Gereisd met partner in april 2008

• 7Louise06-06-2009

Fijne plek om te ontspannen!

Van buiten ziet het gebouw er niet heel aantrekkelijk uit, maar van binnen ziet het er prima uit. Vooral het restaurant, het terras en de tuin en de lounge (met gratis kranten) hebben een fijne sfeer. De kamers zijn groot, een beetje basic qua inrichting maar wel rustig en met een mooie badkamer. Zeer uitgebreid ontbijt met vers gebakken eitjes. Heel erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Het eten was goed, maar beetje aan de dure kant voor wat je krijgt, maar wel heerlijk om meteen je bed in te duiken. Het hotel ligt echt in het groen maar je bent zo bij het gezellige dorpje Langweer. Je kan voor 8,50 per dag goede fietsen huren.
    Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 9P. ten Dam19-05-2009

Prima hotelletje

Heerlijk weekeinde in Friesland gehad, alleen het weer werkte niet echt mee. Hotel uitstekend, vooral het eten; de kok verdient een dikke pluim. We hadden een fietsarrangement waar 1x diner bij in zat, maar direct geboekt voor de volgende avond. Kamers zeer schoon en ruim. Fietsen waren prima in orde. Zee behulpzaam en vriendelijk personeel. Van de sauna (te heet) en de rustruimte moet je je niet te veel voorstellen. Zwembad vanwege slechte weer niet kunnen proberen. Bij de receptie goede tips betreffende fietsroutes. We komen zeker terug, misschien wel met onze kinderen, want én een zwembad én een tennisbaan, dat lijkt ze wel wat.

Gereisd met partner in mei 2009

• 0Rob09-05-2009

Legemeer

Paar dagen in dit hotel verbleven met familie. Beetje apart hotel, management ontbrak tijdens ons verblijf, medewerkers houden het hotel draaiende. Kamers zijn fraai, ontbijt goed verzorgd, diner is redelijk. Grote eters hebben er niet genoeg aan, kinderen worden afgescheept met "frituur is defect" als ze vriendelijk naar patat frites vragen maar navraag bij de kok leerde ons dat de kinderen werden voorgelogen door de ober. Vreemd om zo met kinderen om te gaan. Uiteindelijk toch kindermaaltijd gekregen. Hotel goed gelegen naast de golfbaan en meeste medewerkers zijn erg behulpzaam.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9roosendaal05-08-2008

!!!

Hier twee dagen gelogeerd in een juniorsuite. Werkelijk ongekende luxe kamer. Deze kamers zijn apart gelegen van het hoofdgebouw en hebben veel privacy. Uitmuntende bedden!! Hotel ligt wel afgelegen, maar nabij golfbaan. Je moet zeker van rust houden. Legemeer ligt wel centraal in Friesland.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Ton en Helga25-05-2008

De ligging naast de golfbaan is ideaal. Het hotel zelf ligt er een beetje ongezellig bij. Binnen wordt echter alles goed gemaakt. Wat een vriendelijkheid en behulpzaamheid. Het diner en het ontbijt waren ver boven verwachting. We komen zeker terug !!

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 9henk17-03-2008

Aanrader, relatief klein hotel voorzien van alle faciliteiten. Zeer goede ontvangst, bediening en hulp. Goede bedden, zouden we zelf ook wel willen hebben.

Complimenten ook aan de kok die ons blij heeft verrast met een 4-gangen diner.

Mooie wandel- en fietsroutes (denk gezien de waterrijke omgeving om kleingeld voor pontjes).

Gereisd met partner in maart 2008

• 8marij compen31-01-2008

Mooie ruime kamers met prima badkamer. Lekkere badlakens en handdoeken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed gedineerd en een grote keuzen bij het ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9BIHN29-05-2007

zijn met z'n vieren in mei in het Hampshire Hotel geweest. Heerlijk gefietst,diner heel apart, en prachtige kamers (2 en 3). komen graag een keer terug.

Gereisd in mei 2007

• 10Jan en Maria27-09-2006

Fantastisch hotel, zowel ligging, service, vriendelijkheid waren super.

Gereisd met partner in september 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats