Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden

28 tips over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden

mnm leurink, 7-7-2015
voorkeur kamers op oosten
Jan Gottschal, 12-4-2015

Beklim de scheve toren bij mooi weer, goed uitzicht! Bezoek ook het keramiek museum.

Leuk kinderkleding zaakje dichtbij de toren, was nog maar net geopend. Heeft erg leuke, zelfgemaakte kleding.

Bezoek niet alleen Leeuwarden, maar kijk ook eens in Sneek of Bolsward.

A.J.R. Rutten, 2-3-2015

Bij dit bezoek logeerden we in kamers op de 5e verdieping.

Enkele jaren geleden hadden we zgn design-kamers, met o.a. Mies von der Rohe en Le Corbusier inrichting en een volledig glazen badkamer. Bestaan deze nog steeds? Dat was een ware sensatie

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord WTC Hotel Leeuwarden voor je op een rij gezet:

d.vanvoorst, 18-9-2014
Leuke en gezellige stad voor het shoppen.
elburger, 4-9-2014

Ga eens dineren in het restaurant op de 11e verdieping. Gegarandeerd ( bij helder weer ) een prachtig uitzicht over de stad en wijde omgeving.

Maak gebruik van de wellness indien u daar een liefhebber van bent

Debbie, 19-8-2014
Parkeer je auto bij Parkeergarage Zaailand en je loopt zo het centrum in.

M.R. Castelijns, 19-8-2014
Maak het onderscheidend en zorg dat het echt 4 sterren waard is. Misschien kan er contact opgenomen worden met de gemeente om Leeuwarden ook op zondagen aantrekkelijk te maken voor toeristen. Het is echt saai op een zondag.
Gerrits, 9-8-2014
Wij hebben geen tips over deze accomodatie
Liesbeth Postma, 17-6-2014
Wij hadden het Stad en Wad arrangement. Leuk om te doen. Dagje fietsen op Ameland. Mooi weer, dus echt een aanrader.
h en m cozijn, 18-5-2014
in ieder geval een praamvaartocht boeken en de smalle winkelstraatjes bezoeken.