Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden

Weer vandaag4°-1°
Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord WTC Hotel Leeuwarden voor je op een rij gezet:

Laatste review

zeer goed

Leo,
19-10-2018

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Klein minpuntje: parkeren op meer dan 200m afstand. Als je, zoals ik, iets minder goed ter been bent is dat niet optimaal. Verder top.

Kenmerken

Leo,
19-10-2018

Guest Relations, Frontoffice Manager, 22-10-2018

Beste Leo,

Allereerst, hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite voor het schrijven van deze recensie. Wij zijn blij dat je de prijs/kwaliteit als uitstekend hebt ervaren! Wij zijn er ook van op de hoogte dat de parkeerplaats iets verder weg is, helaas kunnen wij daar op korte termijn niets aan veranderen.

Wij hopen jou opnieuw te verwelkomen in de toekomst!

Anne Wessels

namens team WestCord WTC Hotel Leeuwarden

Nooit meer.

Stef,
12-7-2018

Tv stuk. Eten duurt lang. Ober was me vergeten. Er stond en vreemde vrouw onder mijn douche. Saaie lokatie. Ver van het centrum. Niet gezellig. Slechte keuken. Niet doen!

Hadewey Bakker, Frontoffice Manager, 17-7-2018

Beste Stef,

Op eerste plaats willen wij u hartelijk danken voor de genomen moeite om u verblijf te evalueren en ons dit toe te sturen.Het is absoluut onze eerste prioriteit om onze gasten een aangemaan en prettig verblijf te bieden, dat men kan verwachten van een 4 sterren superior hotel. Onze oprechte excuses dat dit niet heeft mogen gebeuren.

Het mag niet zo zijn dat de faciliteiten in de hotelkamer niet naar toebehoren werkte en dat de bediening u is vergeten tijdens uw bezoek aan even van onze restaurants. Daarnaast schrikken wij ervan dat er een andere gast gebruik heeft gemaakt van uw douche in de door u geboekte kamer. Wij nemen dan ook graag even contact met u op om bovenstaande te bespreken en met een passende oplossing te komen.

Wij horen graag van uw en danken u nogmaals voor het achterlaten van deze recensie.

Namens team WestCord WTC Hotel Leeuwarden

fantastisch!

E.,
12-5-2018

Een erg mooi en fijn hotel, erg luxe ook. Een heerlijk ontbijt buffet.

Guest relations manager, Frontoffice Manager, 17-5-2018

Beste E,

Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer. Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en fijn dat het ontbijt in de smaak viel. We gaan je recensie zeker delen met het team, en wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

Fantastisch. Gewoon doen

Ron Vink,
26-3-2018

Uitstekend hotel met veel extra's. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Vragen, bijvoorbeeld hoe ergens te komen of waar een bepaalde gelegenheid ligt, worden heel duidelijk beantwoord. Kamer is schoon en voorzien van diverse gemakken. Het restaurant is goed. Warme uitstraling met een goed en mooi overzicht over de stad. De kwaliteit van het eten is ronduit uitstekend te noemen; hetzelfde geldt voor de bediening. Een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Guest relations manager, Frontoffice Manager, 30-3-2018

Beste Ron Vink,

Allereerst waarderen wij het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen wij het schrijven van deze recensie. Wat fijn om te horen dat u zo'n fantastisch verblijf bij ons heeft gehad, en dan met name het vriendelijke en behulpzame personeel, en de ruime en luxe hotelkamer. Fijn dat het diner in ons restaurant zo in de smaak viel en dat u zo heeft kunnen genieten van het mooie uitzicht.

We gaan uw recensie zeker delen met het team en wie weet mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant!

Hadewey Baker en Team WestCord Leeuwarden

fantastisch

Jane,
19-2-2018

ik vond het mega goed en gezellig en alles was tip top in orde

Guest relations manager, Frontoffice Manager, 22-2-2018

Beste Jane,

Wauw, wat een prachtige beoordeling op ons hotel! Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en dat alles zo tip top in orde was. Als 4 sterren superior hotel willen wij onze gasten natuurlijk de perfecte service aanbieden, wij waarderen je recensie dan ook zeer. We verwelkomen je dan ook graag opnieuw in ons hotel of restaurant in de toekomst.

ik vond het mega goed en gezellig en alles was tip top in orde

volgend jaar een ander hotel

ron gal,
23-1-2018

wij hadden geen wifi op de kamer. beneden door gegeven er was een storing werd er gemeld terwijl er in het rooklokaal wel goede verbinding was. dus hele weekend geen wifi op de kamer. restaurant beneden werd ook verbouwd wat ook helaas niet vermeld op hun eigen site was, dus s`avonds een uitgestorven boel. voor mij een reden om volgend jaar een ander hotel te nemen na veel jaren hier geboekt te hebben. dit ook omdat kamer niet echt schoon was en uitzicht op plat dak

Hadewey Bakker, Frontoffice Manager, 25-1-2018

Beste Ron,

Allereerst hartelijk dank voor uw recensie.

Wij waarderen het enorm dat u de tijd en moeite heeft genomen dit met ons te delen. Onze excuses betreft uw ervaring in ons hotel. Wij begrijpen heel goed dat het erg vervelend is geen wifi te hebben gedurende een heel weekend. Ook mag het niet zo zijn dat de hotelkamer niet schoon is, wij zullen dit zeker gaan bespreken met de housekeeping. Wij vinden het juist belangrijk de perfecte service te bieden bij onze gasten, zeker wanneer u vaker bij ons komt.

Op dit moment zijn wij druk bezig met de renovatie en verbouwing van onze 'Plaza' en restaurant (op de begaande grond). Echter is het zo dat wij op de 11e etage een Michelinster restaurant hebben, brasserie le bráss en een Skybar met het prachtige uitzicht van de stad Leeuwarden, waar al onze gasten terecht kunnen voor diner of een kleiner hapje en drankje.

Nogmaals enorm bedankt voor uw tijd en onze oprechte excuses. Wij gaan uw recensie zeker bespreken met het team.

Vriendelijke groet,

Hadewey Bakker en Team WestCord Leeuwarden

Hartelijke ontvangst , restaurant op bovenste verdieping , dus uitzicht over de stad , mooie ruime badkamer wn separaat toilet , lekker bedden , rustige omgeving

Beste Maria,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer! Super dat je zo'n fijn verblijf bij ons hebt gehad en dat je zo hebt kunnen genieten van het prachtige uitzicht en omgeving. Goed om te horen dat je de hotelkamer met ruime badkamer zo mooi vond. Als hotel streven wij naar perfectie, wij zijn dan ook erg blij met je recensie. Wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

Hadewey Bakker

Fantastisch met uitzicht in meer.

Ruben van Wouwe,
21-11-2017

Ik vond dat de werkernemers verder konden kijken dan wat normaal de standaard was. Bijvoorbeeld, tijdens een telefoongesprek kon een werknemer een inschatting maken. Dat ik graag een grotere kamer wilde. En bij het restaurant gedeelte was er een werknemer die met 2 wijnflessen liep. Zo kon ze 2 tafels ter gelijker tijd bedienen. Voor de rest heb ik aangeven. Dat het hotel mij mag benaderen voor meer informatie.

Beste Ruben,

Hartelijk dank voor de tijd en moeite genomen bij het schrijven van deze recensie. Fijn dat je zo genoten hebt van het verblijf bij ons. Goed om te horen dat het personeel zo vriendelijk was en de juiste service aanbood, dit vinden wij zeer belangrijk. Wij gaan je recensie zeker delen met het team!

Zeer goed en confortabel

Karel Dekker,
20-11-2017

Luxueuze kamers en erg lekker eten. Wij waren hier op het congres 106 van D66. Zeer goede lokatie voor congressen etc.

Beste Karel,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer. Wat fijn om te horen dat je zo'n aangenaam verblijf bij ons hebt gehad!

Ook goed om te lezen dat je onze locatie ziet als de juiste plek voor congressen! We gaan je recensie zeker delen met het team en wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel!

Verpeste vakantie

P Snijders,
29-9-2017

Arrangementvoorwaarden niet nagekomen. Als onderdeel van ons arrangement was een shuttleservice van het hotel naar een bestemming beloofd. Dit werd ook bevestigd in de bevestigingsmail van het hotel.

Op het laatste moment bleek dat de shuttledienst niet doorging en gasten van het arrangement gebruik moesten maken van een algemene evenementsshuttledienst (die overdruk en onderbemand was).

De eerste dag heeft het hotel ons naar bestemming gebracht toen ik duidelijk maakte dat er een rij van minstens een uur stond en de wachttijd niet acceptabel was. Hier werd gelukkig mee ingestemd en ik werd met een bedrijfsbusje van het hotel gebracht.

Toen ik op de terugweg belde dat wij en andere gasten ook nu weer een uur stonden te wachten, zonder enige duidelijkheid of communicatie over de volgende rit, werd medegedeeld dat ik dankbaar mocht zijn voor die ene rit maar echt niet op herhaling hoefde te rekenen.

Voor een busrit van 20 minuten duurde het gemiddeld 1,5 tot 2 uur voor we op onze bestemming of terug bij het hotel kwamen. Dat is elke dag een reistijd van 3-4 uur!

Het hotel bood overigens wel aan een taxi te regelen. Die ik zelf moest betalen! Onaceptabel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.