Géén boekingskosten
NederlandFrieslandLeeuwardenHotels LeeuwardenHotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden

Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden

NederlandFrieslandLeeuwarden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 238 reviews

• Sportfaciliteiten

241 Reviews over WestCord WTC Hotel Leeuwarden

• 4S. Vroegh17-05-2021

Redelijk hotel

Redelijk zakenhotel. Badkamer valt een beetje tegen. Douche te heet en geen stopcontact aanwezig. Een mooie koffiehoek aanwezig, met een waterkoker en nespresso apparaat, maar ook hier geen stopcontact aanwezig. Je moet de apparaten verplaatsen naar een ander stopcontact. Bij het inchecken kregen we te horen dat er geen ontbijt bij was geboekt, terwijl deze wel degelijk bij de reservering zat. Lag zgn. weer aan een nieuwe systeem. Vreemd genoeg speelt dit bijna bij alle hotels in Leeuwarden is onze ervaring. In Hardegaryp was er geen probleem. Ontbijt kost € 21,50 per persoon. Daarvoor krijg je 2 harde broodjes met kaas ( omdat wij vegetarisch eten), 1 croissant met een kuipje jam. Een appel, een ontbijtreepje en een sapje. Bij een drie sterren hotel in Hardegaryp was dit veel beter. Voor ons geen WTC meer, maar gewoon Van der Valk.

• 4Dhr Nieman23-09-2019

Meerdere tegenvallers in 1 bezoek

Tegenvallend verblijf, upgrade kamer geboekt bij aankomst, krijg je de kamer naast de lift, zeer gehorig. Lag 1 handdoek in de kamer, snachts veel jeugd die het lang na 24 uur nog gezellig had op de verdieping. Klacht aangegeven bij vertrek, ja klopt wij hadden een grote jonge groep onze excuses Voor ons geen westcord meer, had liever thuis geslapen

• 8Chantal F05-05-2019

Prima hotel, cijfer: 8,5

Gisteren een nacht in het Westcord hotel verbleven. Het is een goed hotel, het was rustig (wat ik persoonlijk fijn vindt). Maar ik denk dat het doordeweeks druk is, aangezien er veel conferenties zijn. Het personeel was vrolijk en beleefd. Ik had gekozen voor het Holland Casino arrangement, waarbij je een try out pakket krijgt voor het casino. Het casino ligt naast het hotel. We konden gratis parkeren op het parkeerterrein van het hotel. De kamer was ruim en goed schoon. Wij hebben gegeten in Le Brass, gelegen op de 11e etage van het hotel. Met zijn tweeën hebben wij drie gangen gegeten voor ongeveer 90 euro. Het eten was van hoge kwaliteit. Een fiets is te huren voor 15 euro per dag, of 7,50 voor een halve dag. Waren er dan helemaal geen opmerkingen?

Jawel: -De douche is heet, ookal staat hij niet zo. -De wasbak is echt waardeloos. Hij is mooi (doorzichtig), maar je kan niet eens normaal je handen wassen.

Ontbijt goed. Aanrader!!!!!

Hadewey Bakker, Marketing , 09-05-2019

Beste Chanty,

Volgens mij heb ik dezelfde recensie voorbij zien komen op andere beoordelingssite. Wat fijn dat je ook nog de moeite neemt om dezelfde recensie op Zoover achter te laten.

Wat super om te horen dat je zo genoten hebt van je verblijf in ons hotel! Fijn dat het personeel zo vriendelijk en beleefd was, en je ook nog het Holland Casino hebt kunnen bezoeken naast de deur. Ook nog voordelig gebruik kunnen maken van een arrangement ;)

Super dat de kamer ruim en aangenaam was en het diner in le bráss in de smaak viel! Wat vervelend dat de douche constant heet was, en de wasbak niet prettig in gebruik was. Wij zijn hiervan op de hoogte en werken eraan hier een oplossing voor te vinden.

Desondanks, zijn we ontzettend blij dat je zo hebt genoten bij ons en wij hopen je ook zeker opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst!

• 5Anouk Kuiper29-04-2019

Matig

Uitzicht op industrieterrein Te groot opgezet, geen knusse hoekjes. Kille sfeer.

Hadewey Bakker, Marketing , 06-05-2019

Beste Anouk Kuiper,

Allereerst waarderen wij het zeer dat je de tijd en moeite hebt genomen deze recensie voor ons te schrijven en je feedback met ons te delen. Wat ontzettend jammer dat je niet optimaal hebt genoten van je verblijf in ons hotel. Zoals je aangeeft, had je geen mooi uitzicht vanuit te kamer. Wij begrijpen dat dit vervelend is. Ook jammer dat je ons hotel als kil hebt ervaren. Wij doen er juist alles aan om een gezellige sfeer te creëren. Wij hebben namelijk recent onze ontvangstruimte gerenoveerd zodat wij nu zes knusse huiskamers hebben voor onze gasten.

Wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen en kunnen een ander kamertype aanbieden, een met prachtig uitzicht en een knusse zithoek. Daarnaast, gaan we je recensie delen met ons team.

• 8Leo19-10-2018

zeer goed

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Klein minpuntje: parkeren op meer dan 200m afstand. Als je, zoals ik, iets minder goed ter been bent is dat niet optimaal. Verder top.

Guest Relations, Marketing , 22-10-2018

Beste Leo,

Allereerst, hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite voor het schrijven van deze recensie. Wij zijn blij dat je de prijs/kwaliteit als uitstekend hebt ervaren! Wij zijn er ook van op de hoogte dat de parkeerplaats iets verder weg is, helaas kunnen wij daar op korte termijn niets aan veranderen.

Wij hopen jou opnieuw te verwelkomen in de toekomst!

Met vriendelijke groet,

Anne Wessels namens team WestCord WTC Hotel Leeuwarden

• 2Stef12-07-2018

Nooit meer.

Tv stuk. Eten duurt lang. Ober was me vergeten. Er stond en vreemde vrouw onder mijn douche. Saaie lokatie. Ver van het centrum. Niet gezellig. Slechte keuken. Niet doen!

Hadewey Bakker, Marketing , 17-07-2018

Beste Stef,

Op eerste plaats willen wij u hartelijk danken voor de genomen moeite om u verblijf te evalueren en ons dit toe te sturen.Het is absoluut onze eerste prioriteit om onze gasten een aangemaan en prettig verblijf te bieden, dat men kan verwachten van een 4 sterren superior hotel. Onze oprechte excuses dat dit niet heeft mogen gebeuren.

Het mag niet zo zijn dat de faciliteiten in de hotelkamer niet naar toebehoren werkte en dat de bediening u is vergeten tijdens uw bezoek aan even van onze restaurants. Daarnaast schrikken wij ervan dat er een andere gast gebruik heeft gemaakt van uw douche in de door u geboekte kamer. Wij nemen dan ook graag even contact met u op om bovenstaande te bespreken en met een passende oplossing te komen.

Wij horen graag van uw en danken u nogmaals voor het achterlaten van deze recensie.

• 9E.12-05-2018

fantastisch!

Een erg mooi en fijn hotel, erg luxe ook. Een heerlijk ontbijt buffet.

Guest relations manager, Marketing , 17-05-2018

Beste E,

Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer. Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en fijn dat het ontbijt in de smaak viel. We gaan je recensie zeker delen met het team, en wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

• 10Ron Vink26-03-2018

Fantastisch. Gewoon doen

Uitstekend hotel met veel extra's. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Vragen, bijvoorbeeld hoe ergens te komen of waar een bepaalde gelegenheid ligt, worden heel duidelijk beantwoord. Kamer is schoon en voorzien van diverse gemakken. Het restaurant is goed. Warme uitstraling met een goed en mooi overzicht over de stad. De kwaliteit van het eten is ronduit uitstekend te noemen; hetzelfde geldt voor de bediening. Een absolute aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Guest relations manager, Marketing , 30-03-2018

Beste Ron Vink,

Allereerst waarderen wij het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen wij het schrijven van deze recensie. Wat fijn om te horen dat u zo'n fantastisch verblijf bij ons heeft gehad, en dan met name het vriendelijke en behulpzame personeel, en de ruime en luxe hotelkamer. Fijn dat het diner in ons restaurant zo in de smaak viel en dat u zo heeft kunnen genieten van het mooie uitzicht.

We gaan uw recensie zeker delen met het team en wie weet mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant!

Groet, Hadewey Baker en Team WestCord Leeuwarden

• 9Jane19-02-2018

fantastisch

ik vond het mega goed en gezellig en alles was tip top in orde

Guest relations manager, Marketing , 22-02-2018

Beste Jane,

Wauw, wat een prachtige beoordeling op ons hotel! Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en dat alles zo tip top in orde was. Als 4 sterren superior hotel willen wij onze gasten natuurlijk de perfecte service aanbieden, wij waarderen je recensie dan ook zeer. We verwelkomen je dan ook graag opnieuw in ons hotel of restaurant in de toekomst.

Groet, Hadewey Bakker

ik vond het mega goed en gezellig en alles was tip top in orde

• 6ron gal23-01-2018

volgend jaar een ander hotel

wij hadden geen wifi op de kamer. beneden door gegeven er was een storing werd er gemeld terwijl er in het rooklokaal wel goede verbinding was. dus hele weekend geen wifi op de kamer. restaurant beneden werd ook verbouwd wat ook helaas niet vermeld op hun eigen site was, dus s`avonds een uitgestorven boel. voor mij een reden om volgend jaar een ander hotel te nemen na veel jaren hier geboekt te hebben. dit ook omdat kamer niet echt schoon was en uitzicht op plat dak

Hadewey Bakker, Marketing , 25-01-2018

Beste Ron,

Allereerst hartelijk dank voor uw recensie.

Wij waarderen het enorm dat u de tijd en moeite heeft genomen dit met ons te delen. Onze excuses betreft uw ervaring in ons hotel. Wij begrijpen heel goed dat het erg vervelend is geen wifi te hebben gedurende een heel weekend. Ook mag het niet zo zijn dat de hotelkamer niet schoon is, wij zullen dit zeker gaan bespreken met de housekeeping. Wij vinden het juist belangrijk de perfecte service te bieden bij onze gasten, zeker wanneer u vaker bij ons komt.

Op dit moment zijn wij druk bezig met de renovatie en verbouwing van onze 'Plaza' en restaurant (op de begaande grond). Echter is het zo dat wij op de 11e etage een Michelinster restaurant hebben, brasserie le bráss en een Skybar met het prachtige uitzicht van de stad Leeuwarden, waar al onze gasten terecht kunnen voor diner of een kleiner hapje en drankje.

Nogmaals enorm bedankt voor uw tijd en onze oprechte excuses. Wij gaan uw recensie zeker bespreken met het team.

Vriendelijke groet, Hadewey Bakker en Team WestCord Leeuwarden

Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden info