Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden ****

Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden
Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden
8,2

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord WTC Hotel Leeuwarden voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden in het Nederlands

fantastisch

Jane, 19-2-2018

ik vond het mega goed en gezellig en alles was tip top in orde

volgend jaar een ander hotel

ron gal, 23-1-2018

wij hadden geen wifi op de kamer. beneden door gegeven er was een storing werd er gemeld terwijl er in het rooklokaal wel goede verbinding was. dus hele weekend geen wifi op de kamer. restaurant beneden werd ook verbouwd wat ook helaas niet vermeld op hun eigen site was, dus s`avonds een uitgestorven boel. voor mij een reden om volgend jaar een ander hotel te nemen na veel jaren hier geboekt te hebben. dit ook omdat kamer niet echt schoon was en uitzicht op plat dak
Hadewey Bakker, Frontoffice Manager, 25-1-2018

Beste Ron,

Allereerst hartelijk dank voor uw recensie.

Wij waarderen het enorm dat u de tijd en moeite heeft genomen dit met ons te delen. Onze excuses betreft uw ervaring in ons hotel. Wij begrijpen heel goed dat het erg vervelend is geen wifi te hebben gedurende een heel weekend. Ook mag het niet zo zijn dat de hotelkamer niet schoon is, wij zullen dit zeker gaan bespreken met de housekeeping. Wij vinden het juist belangrijk de perfecte service te bieden bij onze gasten, zeker wanneer u vaker bij ons komt.

Op dit moment zijn wij druk bezig met de renovatie en verbouwing van onze 'Plaza' en restaurant (op de begaande grond). Echter is het zo dat wij op de 11e etage een Michelinster restaurant hebben, brasserie le bráss en een Skybar met het prachtige uitzicht van de stad Leeuwarden, waar al onze gasten terecht kunnen voor diner of een kleiner hapje en drankje.

Nogmaals enorm bedankt voor uw tijd en onze oprechte excuses. Wij gaan uw recensie zeker bespreken met het team.

Vriendelijke groet,

Hadewey Bakker en Team WestCord Leeuwarden

Geweldig ruim hotel met mooie schone kamers

Maria, 9-12-2017

Hartelijke ontvangst , restaurant op bovenste verdieping , dus uitzicht over de stad , mooie ruime badkamer wn separaat toilet , lekker bedden , rustige omgeving

Beste Maria,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer! Super dat je zo'n fijn verblijf bij ons hebt gehad en dat je zo hebt kunnen genieten van het prachtige uitzicht en omgeving. Goed om te horen dat je de hotelkamer met ruime badkamer zo mooi vond. Als hotel streven wij naar perfectie, wij zijn dan ook erg blij met je recensie. Wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

Hadewey Bakker

Fantastisch met uitzicht in meer.

Ruben van Wouwe, 21-11-2017

Ik vond dat de werkernemers verder konden kijken dan wat normaal de standaard was. Bijvoorbeeld, tijdens een telefoongesprek kon een werknemer een inschatting maken. Dat ik graag een grotere kamer wilde. En bij het restaurant gedeelte was er een werknemer die met 2 wijnflessen liep. Zo kon ze 2 tafels ter gelijker tijd bedienen. Voor de rest heb ik aangeven. Dat het hotel mij mag benaderen voor meer informatie.

Beste Ruben,

Hartelijk dank voor de tijd en moeite genomen bij het schrijven van deze recensie. Fijn dat je zo genoten hebt van het verblijf bij ons. Goed om te horen dat het personeel zo vriendelijk was en de juiste service aanbood, dit vinden wij zeer belangrijk. Wij gaan je recensie zeker delen met het team!

Zeer goed en confortabel

Karel Dekker, 20-11-2017

Luxueuze kamers en erg lekker eten. Wij waren hier op het congres 106 van D66. Zeer goede lokatie voor congressen etc.

Beste Karel,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer. Wat fijn om te horen dat je zo'n aangenaam verblijf bij ons hebt gehad!

Ook goed om te lezen dat je onze locatie ziet als de juiste plek voor congressen! We gaan je recensie zeker delen met het team en wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel!

Verpeste vakantie

P Snijders, 29-9-2017

Arrangementvoorwaarden niet nagekomen. Als onderdeel van ons arrangement was een shuttleservice van het hotel naar een bestemming beloofd. Dit werd ook bevestigd in de bevestigingsmail van het hotel.

Op het laatste moment bleek dat de shuttledienst niet doorging en gasten van het arrangement gebruik moesten maken van een algemene evenementsshuttledienst (die overdruk en onderbemand was).

De eerste dag heeft het hotel ons naar bestemming gebracht toen ik duidelijk maakte dat er een rij van minstens een uur stond en de wachttijd niet acceptabel was. Hier werd gelukkig mee ingestemd en ik werd met een bedrijfsbusje van het hotel gebracht.

Toen ik op de terugweg belde dat wij en andere gasten ook nu weer een uur stonden te wachten, zonder enige duidelijkheid of communicatie over de volgende rit, werd medegedeeld dat ik dankbaar mocht zijn voor die ene rit maar echt niet op herhaling hoefde te rekenen.

Voor een busrit van 20 minuten duurde het gemiddeld 1,5 tot 2 uur voor we op onze bestemming of terug bij het hotel kwamen. Dat is elke dag een reistijd van 3-4 uur!

Het hotel bood overigens wel aan een taxi te regelen. Die ik zelf moest betalen! Onaceptabel.

heel goed aan te raden

godelieve, 18-8-2017

goede ligging, heel modern, proper, vriendelijke mensen, heel goed ontbijt voor 15 euro per persoon, propere kamer, wat moet je nog meer hebben prijs kwaliteit toppie .

fietsen kan je binnen wegzetten,

mooie fietsroutes in de buurt

Leuk hotel met een casino ernaast!!

Vera Mulia, 12-8-2017

Als het eten,bed en leuke medewerkers ok zijn dan is het ook prima voor ons.Prima hotel!

Ongezellig en niet schoon

M, 13-6-2017

De douche had schimmel

De deur naar de badkamer te vies om aan te pakken

Douchewand erg vuil

Onderkant bedrand smerig

Goed, maar niet fantastisch

Miranda, 9-6-2017

Aardige mensen bij de receptie, mooie kamer. Slechte huurfietsen, trappen door, slag in het wiel en verlichting deed het niet, tijd voor vervanging!!. Erg warme kamers ondanks "airco", slecht geslapen. onze kamer, op de vijfde verdieping, zat boven de fitnessruimte , waardoor je ' s morgens vroeg wakker wordt van het lawaai. Om 3.15 wakker geworden van brandalarm, waarbij omgeroepen werd te evacueren, 5 verdiepingen met de trap naar de foyer dus. Was loos alarm, maar het enigste wat we te horen kregen, na een slapeloze nacht, wij konden er niets aan doen! Bij aankomst thuis meteen het bed ingedoken om bij te komen van dit verblijf!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden scoort een 8.24 uit 10 op basis van 233 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: