Hotel Van der Valk Leeuwarden

Hotel Van der Valk Leeuwarden

9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Leeuwarden voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Van der Valk Leeuwarden in het Nederlands

Gewoon top!

Jan Vermeir
14-4-2019

Hebben al zovele vandervalk hotels bezocht en net zoals vorig jaar was ons verblijf hier weer super.De vriendelijkheid ,de kamers ,het eten.Geen enkel minpuntje te vinden.Wij komen graag terug!!!

Gereisd Met partner in april 2019

nieuw

C.Buikema
2-12-2018

Nieuw hotel, kamers wat kaal en somber van kleur, maar dat is smaak. Hele inrichting is wat minimalistisch. Felle kleuren op de vloer, open zaal. Je zit zo in Leeuwarden.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Leeuwarden in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Leeuwarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.