Tijdelijk €25 aanbetaling

Van der Valk Leeuwarden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Leeuwarden voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 9 reviews
+11

8.6FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Van der Valk Leeuwarden

• 10Ludo Borghs28-09-2020

Mooi en gezellig hotel met vriendelijk personeel.

Dit is een prachtig hotel, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze de luxe kamer 321 was zeer ruim met goede bedden een mooie grote badkamer met ligbad, inloopdouche en lavabo. Het toilet was apart, ook een terras stond ter beschikking. Het ontbijt buffet was zeer uitgebreid en lekker en werd corona veilig aangeboden. Het restaurant met super vriendelijke bediening bied een waaier aan heerlijke gerechten en dit tegen een aanvaardbare prijs. Dit hotel is een zeer goede uitvalsbasis om de stad Leeuwarden en Friesland te verkennen en te ontdekken.

• 10Es11-08-2020

Mooi hotel! Een van de beste van der valk

Een nog redelijk nieuw hotel wat er leuk uitziet, leuke ligging. Hele mooie grote kamers, met een mooie badkamer. aan de achterkant een mooi uitzicht. Het personeel allemaal vriendelijk en behulpzaam. Restaurant, bediening en eten heel goed. Mooi en gezellig terras. Hier komen we zeker terug.

• 9yvonne02-07-2020

Heerlijk hotel

Prima hotel. Personeel vriendelijk en doen wat in hun vermogen ligt. Ondanks corona voldoende keuze bij het ontbijt. Mooie comfort kamer. Ligt centraal.

• 8Kim14-06-2020

Heerlijk ontspannend

Prachtige kamer, goed onderhouden en schoon. Lekker ruim.

Jammer er dat er bij het ontbijt veel voorverpakte producten over de datum waren. Dit komt vast door de minder snelle doorloop vanwege de corona. De producten werden nadat wij het hadden opgenoemd snel verwijderd. Voor de rest was het ontbijt prima verzorgd.

Verder viel het ons op dat er zeer weinig punten waren om je handen te desinfecteren. Dit zou je op iedere verdieping bij de lift wel verwachten.

Al met al een prettig verblijf gehad.

• 7CH05-03-2020

vorig jaar beter, jammer!

Omdat vorig jaar zo goed bevallen was, nu weer een arrangement geboekt en voorkeuren (zonkant) aangegeven tevens dat ik een voedselintolerantie heb. Kamer vooraf bevestigd gekregen en was idd op zonkant. Aangekomen NIET die bevestigde kamer gekregen, maar een op noorden=donker.. Doucheputje stonk!Diner gereserveerd, nog maals aangegeven voedsel allergie en kreeg toch dressing en puree die ik niet mag. Champignons vergeten. Ontbijt, niks geregeld ivm intollerantie, steen koude gekookte eiren, koude worstjes enz. enkel boterhammen, witte of bruine zachte bol,keizersbroodje of croissant en veel gebakachtige dingen. Geen pistolets, bruin en volkoren ed. Enkel stukjes meloen en ananas als fruit. beleg summier aanwezig. 2e dag maar een geklutst ei laten maken zodat ik toch wat warms had en eigen kaas mee genomen. Diner: zelfde besteld als dag ervoor en kreeg nu gelijk zonder puree en met goede dressing!

• 9Janlinda10-09-2019

Prachtig en een schoon hotel

Hotel is prachtig mooie kamer goed ontbijt en natuurlijk live and cooking.ook het personeel is super aardig.Min punt is het openbaar vervoer afstand naar bushalte 15 minuten lopen.Wij komen zeker terug als het infra structuur verbeterd is.n

• 8Ingrid Schouten13-08-2019

Geweldig! we gaan zeker terug

Super goed! Het is een flink stuk rijden maar dat is zeker de moeite waard. Ontvangst super vriendelijk. De kamer lijkt op een balzaal zo groot! Badkamer met apart ligbad en regendouche ook geweldig. De Birdy's bar is erg modern en gezellig om een drankje te doen voor je gaat eten. Restaurant is ook zeker de moeite waard de porties zijn zeer royaal.

• 10Jan Vermeir14-04-2019

Gewoon top!

Hebben al zovele vandervalk hotels bezocht en net zoals vorig jaar was ons verblijf hier weer super.De vriendelijkheid ,de kamers ,het eten.Geen enkel minpuntje te vinden.Wij komen graag terug!!!

• 8C.Buikema02-12-2018

nieuw

Nieuw hotel, kamers wat kaal en somber van kleur, maar dat is smaak. Hele inrichting is wat minimalistisch. Felle kleuren op de vloer, open zaal. Je zit zo in Leeuwarden.

Hotel Van der Valk Leeuwarden info

Soort hotel