Camping Taniaburg

33 reviews over Camping Taniaburg in het Nederlands

Gruwelijke man

Dory Beerens
23-6-2018

De omgeving is prachtig. En dat was dan ook het enige positieve.

De eigenaar is een chagerijnige man die nooit van hygiene gehoord heeft. De ontvangst was niet aardig, een vriendelijk woord kon er niet vanaf. De douches zijn smerig. Ook bij het afrekenen kon er geen aardig woord vanaf. Af en toe zie je hem rondstruinen en dan keurt hij je geen blik waardig. We zijn 2 dagen eerder vertrokken. Nooit maar dan ook nooit meer!!!!! Het feit alleen al dat hij op iedere slechte review terug wijst met zijn vingertje ipv eens echt te kijken of hij er iets mee zal doen.

Wat ons betreft Nooit meer.

Nick en Joke
16-6-2018

Een prachtige plek aan het water aan de rand van Leeuwarden.

Maar wat is het schrikken betreffende het sanitair. Uitgesproken smerig. Er wordt nauwelijks schoongemaakt, de viezigheid ligt dagen op de grond in de toiletten en douches. Af en toe zie je de eigenaar met een spray de toiletten reinigen. Veel chloor. Een emmer water komt er niet aan te pas. Voegen in de douches zijn beschimmeld. Een vieze wisser met spons wordt binnen en buiten over de grond gebruikt. Bah!!!!

Als je de eigenaar aanspreekt lacht hij je uit en zegt dat het veel erger kan. Hij heeft 20 jaar ervaring !

Wij hebben het zo nog niet meegemaakt in Nederland.

Iedereen op de camping klaagde.

Jammer van dit mooie plekje.

Super! Behulpzame eigenaar!

martin en irma van der heide
22-10-2017

We staan hier 2 maanden, en hebben ontzettend slecht weer gehad waar de eigenaar niks aan kan doen. Als je wat vraagt niks is teveel..wifi proberen te maken op zaterdag avond...voor ons!! Lamp kapot word gelijk gemaakt...Ik zie vaak genoeg dat de eigenaar met flessen bleek aan het poetsen is, dus douches zijn en schoon en lekker warm/soms zelf heet heerlijk!! Op dit moment staan al onze camping spullen in de boerderij...dat kon van hem, omdat anders alles zo nat wordt. Zelfs onze fietsen staan binnen...Natuurlijk zijn de plaatsen op het campingveld drassig, maar daar kan hij niks aan doen...Misschien leuk om eens de historie van Taniaburg te lezen...dat je het dan wat beter begrijpt! Dus samengevat we amuseren ons best in deze prachtige omgeving met de Appie op loopafstand en komen hier graag terug. Alleen dan hopelijk met minder regen!!! We hebben zelfs een keertje eitjes gekregen, maar helaas dat was maar één keer!?

Prima uitvalsbasis voor Leeuwarden.

Paul Schmidt
3-6-2017

Wij waren hier met de camper . Er is een apart veldje voor campers. Beetje dicht op elkaar, maar goede ondergrond. Toiletten dichtbij. Ook het lozen van chemisch toilet en grijs water. De douches waren aan een andere zijde net als de afwasgelegenheid. Een beetje ver weg. Jammer van een koude douche....
johan, eigenaar, 6-6-2017

U herken ik ook maar in positieve zin bij uw vertrek gaf U aan dat de douce niet warm was.Direct na uw vertrek gecontroleerd wat denkt U warmwater!

Wat is het probleem.U drukt op de douce knop en wacht op warmwater.U gaat douce en telt ondertussen langzaam tot 10 daarna drukt U opnieuw op de knop enz dan krijgt een lange stroom warmwater. zolang U wilt douce zorgt U ervoor dat de douce blijft doorlopen

tot ziens

Zeer slechte hygiëne, omgeving goed.

Zandstra
30-5-2017

Mini camping aan de rand van de stad Leeuwarden.

Beheerder vraagt volle tarieven maar levert er weinig voor.

Zoals hygiëne van douches, toiletten en afwas gelegenheid wordt echt minimaal tot niet gereinigd. Haren in douches blijven weken liggen en toiletten worden net zoals de douches oppervlakkig afgenomen. Kortom bacteriën worden verplaatst van toilet naar afwasgelegenheden en door de douches. Wastafels bezitten alleen koud water en het douchewater is lauw. Afval emmers worden niet geleegd en hebben geen binnen zak Verder een prachtige omgeving aan de rand van een natuurgebied

johan, eigenaar, 6-6-2017

Ik ken/herken U als gast behorende een klein groepje die we de laatste jaren aardig hebben weten te weren .(Prijsmechanisme)Een (kenmerk van dit groepje) is dat U over de prijs begint .verder valt op dat U al weken lang een haar in de douce waarneemt terwijl U waarschijnlijk maar 1 nacht bent geweest.

Kom,Kom meneer dat nemen we niet seriues.

We hebben 2 geweldige weekends achter de rug 180 gasten mogen

verwelkomen .waarvan de helft gasten die vaker terug komen .Dat zijn dus volgens U allemaal smeerpoetsen? wat een feest! en wat een positieve reactie mogen ontvangen

Oude reviews (archief)

Gaan hier zeker vaker naartoe

Roel
12-6-2016

Aardige gastheer die gelijk klaarstond om ons te helpen met een stroomkabel omdat die van ons te kort was

Hebben een overnachting doorgebracht in de b&b van camping Taniaburg. Prima ontvangst door de eigenaar, nette en verzorgde kamer. Veel authentieke elementen in de b&b, ook terug te vinden op kamer 1. Daarnaast een bijzondere omgeving, vrij in de natuur maar toch aan de rand van het centrum Leeuwarden.

nooit meer tenzij andere eigenaar

evelyn en andre
13-7-2015

Net 2 weken hier gecampeerd met deze eigenaar nooit meer...zo denken meerdere gasten erover. Gastheer zegt geen 2 woorden...ronduit onbeschoft...negeert je totaal.....prima plaats hier maar ik raad iedereen aan net iets buiten leeuwarden te gaan want deze man is niet mee om te gaan.
Johan Feenstra, eigenaar, 13-7-2015

Dit is dan ook de eerste keer dat U zich voorstelt.

Caravan wordt gebracht en staat al op de camping voor ik er erg in heb.

Camping was nat, in dat geval zet ik de caravans zelf op hun plaats.(trekker)

Gevolg hele caravan plek omgeploegd. Dank U !!

Kan dus niet direct een andere caravan geplaatst worden. Dank U !!

Zonder te vragen schep uit de schuur halen greppels graven,en schep niet even terug brengen.Dank U!!

Voor U met de caravan er op uitrekt thuis even kijken of alles inorde(doen we op de camping wel).

Gevolg,Het dumpen van grof huishoudelijk afval (Voortent,oud ijzer,kapotte luchtbedden.enz) bij onze container. Ik wijs er op dat wat U hier heen brengt ook weer mee naar huis neemt.

Kortom niet geslaagd proefcamperen.!!

Tip: Bij aankomst zoek contact met de eigenaar en stel U even voor.

De eigenaar zal U ten aller tijden helpen

Als U hulp of iets nodig heeft vraag het even en breng de spullen weer terug.

Vonden het een paradijselijk plekje, toch nog een aanbeveling.Daarvoor dank

Geweldige ligging

John
29-6-2015

Het is een heerlijke rustige camping gelegen tussen de stad Leeuwarden en het bos.s'Avonds komen de grote grazers en reeën uit het bos naar de weilanden voor de camping.Er is vis en kano water en voor kinderen groot en klein staat er een tractor in de schuur.Boodschappen haal je op 500 m afstand in een groot winkelcentrum.Naar het centrum fiets je in zeven min.Leeuwarden heeft aan kultuur,architectuur en recreatie mogelijkheden veel te bieden.Ga je liever de natuur in dan fiets je zo de camping af door de weilanden langs de Dokkumer Ee en de vele leuke terpdorpjes.De camping beheerder is altijd bereidt je de helpende hand te bieden maar verstaat ook heel goed de kunst om jou in vrijheid je eigen vakantie te laten vieren zonder al te veel regelgeving.Heel prettig.

Gastheer ongeschikt!

Raymond
29-6-2015

Campingplaats niets mis mee

Sanitair en de ruimte eromheen gewoon smerig

Gastheer onbeschoft en niet klantvriendelijk

johan Feenstra, eigenaar, 11-7-2015

Dhr Raymond heeft gebruik gemaakt van 1 van onze parkeerplaatsen.Het totaal van het gebruik was € 6,00.Wat er dan gebeurd daar kan U zich geen voor stelling van maken in is te weinig ruimte voor om te beschrijven.

Bedreigen/chanteren,poging je te vernederenweer bedrijgen met de politie en dat allemaal om maar geen € 6 te hoeven betalen

mail me voor het hele verhaal u zult er geen spijt van hebben,werkelijk te bizar voorwoorden

groet Johan Feenstra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Taniaburg in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Taniaburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Taniaburg scoort een 6.26 uit 10 op basis van 33 reviews.