Camping Taniaburg

39 reviews over Camping Taniaburg in het Nederlands

Nooit meer!!

Ankie Jongenelis
17-9-2018

We werden ontvangen door een niet al te aardige beheerder. We kregen de indruk dat de administratie niet helemaal in orde was. Nadat we anderhalf uur op onze camperplek hadden gestaan kwam de beheerder bij ons.“U moet verkassen” zei hij. Omdat we samen met vrienden zijn (met twee campers), moesten we naar een pad, waar we achter elkaar moesten staan, in plaats van naast elkaar op de gewone camperplaatsen. Wij zeiden dat we er niet blij mee waren, maar de beheerder antwoordde, dat “hij daar de dienst uit maakte en wij niet” en “hij bepaalt het beleid”. Maar dit kan véééél vriendelijker overlegd worden.

De stroomvoorziening was een in de grond geprikt stopcontact aan een verlengsnoer. Het sanitair is zeer gedateerd en er is maar één warm waterkraan voor afwassen en bij de wastafels is ook alleen maar koud water. De douche is lauw. Het enige positieve is dat het dichtbij het centrum ligt.

Was weer fijn hier te zijn!!

John W
1-9-2018

Unieke camping grenzend aan het "leeuwarderbos"waar grote grazers met hun kalfjes s'avonds tot vlak bij de camping lopen.Camping ligt aan viswater ,kano's liggen klaar,fietsen mogen in de schuur van de boerderij,trekkertjes voor de (klein)kinderen mogen best even geleend worden.De Wi-Fi ontvangst is gratis en van uitstekende kwaliteit.Als u een verwarmd toilet gebouw verwacht met zachte achtergrond muziek wat ieder uur wordt schoon gemaakt ,dan bent u hier niet op het juiste adres.Hier ervaar je nog wat eenvoud en soms een klein ongemakje is ,maar dat mag toch als je gaat kamperen?Trek een p

aar slippers aan en je hebt nergens last van.De appie op loop afstand,het centrum vijf min fietsen.Het is genieten in de culturele hoofdstad!

Minachting voor kampeerder

E.Engel
24-8-2018

Het enige voordeel: dicht bij Leeuwarden.

Camperplaatsen heel dicht bij elkaar. Gras niet gemaaid. Heet water voor afwas was net aan lauw. We vroegen ons al af waarom mensen bij de camper de afwas deden. Twee toiletten bij camperplaatsen hebben de hoogte van een kindertoilet. Toiletgebouw werd een fles chloor door gesmeten en dat was dan de schoonmaak. Rommeltjes lagen er de volgende dag nog net zo. Een zeer gore wisser om de vloer te doen, wat dus ook niemand deed, alleen koud water bij de wasbakken, douches waar het water koud,heet, gewoon, iedere keer afwisselde. Uitpuilende vuilnis. Geen toiletpapier. Nee, deze camping krijgt van ons geen voldoende.

Hier komen we beslist weer!

Hennie
10-7-2018

Prachtig gelegen camping aan een meertje, rustig maar toch dicht bij Leeuwarden. Sanitair eenvoudig maar netjes. Geen douchemunten, helaas geen toiletpapier. WiFi gratis, behulpzame maar niet erg spraakzame eigenaar.

We hebben hier 3 weken naar alle tevredenheid gekampeerd en komen hier beslist weer.

Een aanrader.

Ria Gerritsen.
4-7-2018

Zeer mooie aan een meer gelegen camping. Goeie douches en toiletten, redelijk schoon, apart van de overdekte vaatwas plek. Dus geen gestink. Eigenaar niet spraakzaam maar wel behulpzaam. Ook vaak gratis kakelverse eieren van hun kippen. Zeer ruime plekken.

Prachtige camping maar vies sanitair

Thea
1-7-2018

Prachtig gelegen camping, mooi ingedeeld. Op de fiets naar centrum Leeuwarden in een paar minuten.

Jammer dat het oude sanitair niet schoon gemaakt werd. Het was echt vies! En ik ben echt geen Zeurkees.

Gruwelijke man

Dory Beerens
23-6-2018

De omgeving is prachtig. En dat was dan ook het enige positieve.

De eigenaar is een chagerijnige man die nooit van hygiene gehoord heeft. De ontvangst was niet aardig, een vriendelijk woord kon er niet vanaf. De douches zijn smerig. Ook bij het afrekenen kon er geen aardig woord vanaf. Af en toe zie je hem rondstruinen en dan keurt hij je geen blik waardig. We zijn 2 dagen eerder vertrokken. Nooit maar dan ook nooit meer!!!!! Het feit alleen al dat hij op iedere slechte review terug wijst met zijn vingertje ipv eens echt te kijken of hij er iets mee zal doen.

Wat ons betreft Nooit meer.

Nick en Joke
16-6-2018

Een prachtige plek aan het water aan de rand van Leeuwarden.

Maar wat is het schrikken betreffende het sanitair. Uitgesproken smerig. Er wordt nauwelijks schoongemaakt, de viezigheid ligt dagen op de grond in de toiletten en douches. Af en toe zie je de eigenaar met een spray de toiletten reinigen. Veel chloor. Een emmer water komt er niet aan te pas. Voegen in de douches zijn beschimmeld. Een vieze wisser met spons wordt binnen en buiten over de grond gebruikt. Bah!!!!

Als je de eigenaar aanspreekt lacht hij je uit en zegt dat het veel erger kan. Hij heeft 20 jaar ervaring !

Wij hebben het zo nog niet meegemaakt in Nederland.

Iedereen op de camping klaagde.

Jammer van dit mooie plekje.

Super! Behulpzame eigenaar!

martin en irma van der heide
22-10-2017

We staan hier 2 maanden, en hebben ontzettend slecht weer gehad waar de eigenaar niks aan kan doen. Als je wat vraagt niks is teveel..wifi proberen te maken op zaterdag avond...voor ons!! Lamp kapot word gelijk gemaakt...Ik zie vaak genoeg dat de eigenaar met flessen bleek aan het poetsen is, dus douches zijn en schoon en lekker warm/soms zelf heet heerlijk!! Op dit moment staan al onze camping spullen in de boerderij...dat kon van hem, omdat anders alles zo nat wordt. Zelfs onze fietsen staan binnen...Natuurlijk zijn de plaatsen op het campingveld drassig, maar daar kan hij niks aan doen...Misschien leuk om eens de historie van Taniaburg te lezen...dat je het dan wat beter begrijpt! Dus samengevat we amuseren ons best in deze prachtige omgeving met de Appie op loopafstand en komen hier graag terug. Alleen dan hopelijk met minder regen!!! We hebben zelfs een keertje eitjes gekregen, maar helaas dat was maar één keer!?

Prima uitvalsbasis voor Leeuwarden.

Paul Schmidt
3-6-2017

Wij waren hier met de camper . Er is een apart veldje voor campers. Beetje dicht op elkaar, maar goede ondergrond. Toiletten dichtbij. Ook het lozen van chemisch toilet en grijs water. De douches waren aan een andere zijde net als de afwasgelegenheid. Een beetje ver weg. Jammer van een koude douche....

johan, eigenaar, 6-6-2017

U herken ik ook maar in positieve zin bij uw vertrek gaf U aan dat de douce niet warm was.Direct na uw vertrek gecontroleerd wat denkt U warmwater!

Wat is het probleem.U drukt op de douce knop en wacht op warmwater.U gaat douce en telt ondertussen langzaam tot 10 daarna drukt U opnieuw op de knop enz dan krijgt een lange stroom warmwater. zolang U wilt douce zorgt U ervoor dat de douce blijft doorlopen

tot ziens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Taniaburg in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Taniaburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.