Hotel 't Anker

39 reviews over Hotel 't Anker in het Nederlands

Nooit meer

Sylvia
20-5-2018

Zeer verouderd, achterstallig onderhoud, te kleine wc en douche, niet schoon, veel beschadigd meubilair. Ontbijt slecht aangevuld, brood was droog. Wel goede bedden en ruime kamers.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel gastvrij, prima bedden, prijs/kwaliteit prima

Els en Danet
20-7-2017

Heel centrale ligging, voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Prima hotel, klantvriendelijk

Andre
31-3-2017

Hotel midden in binnenstad van Leeuwarden. Alles op loop afstand, gezellige bar, personeel zeer klantvriendelijk.

Gereisd Alleenreizend in maart 2017

Karlo
29-3-2017

We waren over alles hartstikke tevreden. De mensen waren aardig, en we hadden een ruime kamer voor een mooie prijs. Wij vonden de ligging ook erg prettig, mooi in het centrum!

Gereisd Met partner in maart 2017

Super om met groep te verblijven

Kramer
21-3-2017

Erg gastvrij, samen met het team verbleven. Mogelijkheid om gezellig in de kroeg met elkaar te zitten.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier komen we weer terug

Lianne
21-3-2017

Lekker midden in het centrum. Hele leuke restaurants om de hoek. Gezellig barretje in het hotel. Was niet zo druk aan de bar, maar barman was geïnteresseerde man. Prima kamer zonder echte luxe. Prima boxsprings en ontbijt was voldoende. Mooi plekje om weer maar toe te gaan met een zeer acceptabele prijs. In de badkamer mistte ik een plankje om de shampoo op te zetten. Maar dat mis ik wel vaker in hotels.

slecht, sterk verouderd en afgetrapte boel.

Jenneke
3-2-2017

Het Hotel en het sanitair is zeer gedateerd, op het laatste moment boekte we deze kamer voor totaal 75 euro per nacht, inclusief ontbijt en parkeren. Douche en toilet op de gang, dat wisten we, douchdeur ging niet op slot, toilet zat geen fonteintje in, papiertoilethouder was nog van uit de tijd dat je mocht roken hier op zat nog een asbak. Deurposten verveloos, ingetrapte deuren vloerbedekking op de gang versleten. Kamer kon je niet goed ventileren het was of erg warm of koud, gehorig, enkelglas, matrassen en handdoeken dun en rafelig. Ontbijt zeer sober. Positief; ligging, redelijk schoon en personeel was vriendelijk. We hebben bovenstaande bij het weggaan besproken, men vertelde dat men plannen had om te renoveren, zo lang dat niet gebeurd is, is elke euro te veel die u betaalt voor deze ovdernachting, voor ons erg jammer.

Gereisd Met partner in februari 2017

Prima

Sabri
6-11-2016

Goede overnachtingsplek, fijne bedden, goede douche, schone kamer. Goed ontbijt. Vriendelijke behulpzame gastheer.

Gereisd Alleenreizend in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Jeffrey Suelmann
16-8-2016

Je kunt over dit hotel niet negatief zijn als je kijkt wat je ervoor betaalt. De bedden zijn perfect, de kamers zijn schoon, de douche is prima, het ontbijt is degelijk en de service is heel erg goed.

Als ik al een negatief punt moet bedenken, is het de kerkklok die redelijk vaak geluid maakt. Maar daar zijn oordoppen voor.

Gereisd Alleenreizend in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"authentiek" hotel in hartje Leeuwarden

A.P. Peters
4-8-2016

Ik verblijf de laatste tijd met enige regelmaat in hotel 't Anker in de binnenstad van Leeuwarden. Het hotel heeft een heerlijk eigen Leeuwarders sfeertje (fijn dat dit nog bestaat naast alle ketens) met behulpzaam maar vooral erg vriendelijk personeel.

En dat voor een prijs/kwaliteit verhouding die je nog maar zelden ziet!! Voor mij persoonlijk als alleenstaande helemaal want ze hebben ook een ruime keus aan eenpersoonskamers voor een zeer goede prijs! Dat ervaar ik vaak als een gebrek bij vele hotels!

Omdat hotel 't Anker midden in de binnenstad is gelegen wandel je dus zo vanaf het hotel naar de terrasjes/winkels/musea/restaurants etc. En vergeet het Fries museum niet :-)

Overigens is al goed te merken dat de gemeente Leeuwarden voorbereidingen treft in en om de stad tbv Leeuwarden als culturele hoofdstad van 2018.

Kortom aanrader! Maar verwacht geen 5 sterren hotel

• ParkerenBetaald

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Anker in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.