Tijdelijk €25 aanbetaling

Ster Logies Leeuwarden - De Roos

6.9VoldoendeScore uit 36 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Ster Logies Leeuwarden - De Roos voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

36 Reviews over Ster Logies Leeuwarden - De Roos

• 9Liesbeth geurts van Dijk01-11-2020

Geweldig !!! Zeker voor herhaling , 👌

Geweldig 👏 zeker voor herhaling ! Zo keurig verzorgd alles !

• 5Je13-09-2020

Redelijk, niet zoals op de website

Nette en schone, erg kleine kamer. Erg onpersoonlijk. Niet wat je van een b&b verwacht..met een sleutel code. Aan een druk kruispunt liggend. Veel lawaai. Ook de vloer en deuren maken veel lawaai! Dus buren hoor je constant. Geschokken van een kleine badkamer die je met 5 kamers moet delen. Ook geen badjas, dus gênant over de gang in je pyjama 😂 Alles is wel netjes en schoon. Ontbijt karig, er was een lijst waar je uit kan kiezen. Gedacht dat dit extra was, maar dat was het dan. Een ontbijtshake en voor de ander een dubbel belegd broodje. Wel lekker. Niet voor herhaling vatbaar. De site geeft ook geen representatie van de werkelijkheid weer.

• 9Bjorn Goyvaerts15-07-2019

Geweldig!

Wij hadden hier één overnachting geboekt in de tuinkamer bij een tussenstop op onze vierdaagse motorrit en waren meer dan tevreden. De B&B is makkelijk te vinden langs een ringweg en gaf toch voldoende rust en geen hinder van omgevingslawaai. De kamer was mooi, het bed comfortabel en het sanitair zeer netjes. De B&B heeft een eigen parkeerplek wat voor onze motoren een pluspunt was. Een ander voordeel was de elektronische code dewelke via mail werd doorgezonden zodat je bij aankomst onmiddellijk zelf kon inchecken. Leeuwarden centrum ligt op 15min. wandelafstand en is een bezoek meer dan waard. Bij het ontwaken werden we hartelijk ontvangen door de twee gastdames en kregen we een heerlijk ontbijt voorgeschoteld met alles erop en eraan. Net voor vertrek kwamen de gastdames ons nog even uitzwaaien, kortom een zeer persoonlijk contact. Wij zijn nog maar net terug en hebben nu al plannen om hier volgend jaar weer te komen!!!

• 3J.Lammertink07-08-2018

Nooit weer, geen aanrader

Wel schoon, ontbijt prima. Maar dan... Wij hadden kamer 5 in de nok. Vragen ons af of dit wel mag van de brandweer. Met een steile trap naar boven. Piepkleine kamer. Mocht er brand uitbreken dan zit je als ratten in de val. Je kunt niet rechtop staan. Gelukkig zijn wij redelijk slank maar ben je iets dikker dan heb je echt een probleem. Je slaapt onder een hele schuine kant. Omdraaien in bed is al bijna een probleem. Reden waarom het bed ook niet netjes was opgemaakt, denken we. Badkamer delen met zoveel is natuurlijk ook niet fijn. De code krijg je laat op de avond op de mail . Stonden met drie stel voor de deur. Sommige waren al langer op reis. Niemand had 's morgens voor vertrek de mail gecheckd. Dus bellen, bandje inspreken. Wordt je terug gebeld.

• 5Westerhof23-02-2018

Niet weer

Kamer zeer schoon,. Zeer onpersoonlijk, je moet met een code naar binnen, niemand aanwezig voor ontvangst. Balkondeur die niet van slot kon, vind ik onveilig. Ontbijt geeen aanrader, je moet je brood zelf snijden, weinig vleeswaren, geen eitje bij ontbijt, niets was aangevuld. Ze zien ons daar niet weer.

• 3jos14-03-2017

vol verrassingen

Na de boeking ontving ik een mail met de aanbeveling een grotere kamer te boeken (met bijbetaling) omdat men in de geboekte kamer niet normaal rechtop kan staan. Geen mens te bekennen. Na drie x telefoneren wordt de telefoon opgenomen met HALLO. nul Service, hondehok, gehorig, 1 badkamer, voor 5 kamers.

• 6Frans03-01-2017

Onvriendelijke eigenaresse

Goed: - Keurige nette kamers. - hulp bij het ontbijt (Marrit) zeer vriendelijk en behulpzaam.

Niet goed: - Onvriendelijke eigenaresse. Op commando-toon werden zaken medegedeeld. - boxspring bedden superzacht. - 1 gemeenschappelijk badkamer voor 5 kamers

• 1c23-05-2016

nooit meer

Slecht: - website is erg misleidend!! - geen personeel te bekennen, je moet met een code naar binnen en red je zelf verder maar. - ontbijt wordt de vorige dag al klaar gezet, het brood ligt dus een dag in een warme kamer. Hoe kan je dan van vers spreken? - tijdens ons verblijf was er geen jus d'orange, yoghurt, melk, cappuccino meer. We hadden dus de keuze uit brood en kaas. - Personeel is er nooit, als je ze nodig hebt zijn ze niet bereikbaar. - overleg is niet mogelijk, je wordt zeer onvriendelijk te woord gestaan.

Kortom, we komen hier niet meer terug!

• 8Marjan20-01-2016

Heel mooi

Alles was prima voor elkaar. Ontbijt trays waren goed alleen misten we de verse broodjes.

• 9Peter vW31-12-2015

Prima B&B

Vriendelijk ontvangen door de B&B eigenaresse. De kamers waren ultra schoon. Fijne kamers en prima bedden. Mooie gezamenlijke badkamer. Heldere uitleg over aankomst, ontbijt, huisregels etc. Gratis koffie en thee.

Bed & Breakfast Ster Logies Leeuwarden - De Roos info

• AirconditioningNiet beschikbaar