8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Post-Plaza Hotel en Grand Café voor je op een rij gezet:

78 reviews over Hotel Post-Plaza Hotel en Grand Café in het Nederlands

Fantastisch!

Terry
2-12-2018

Geweldig hotel, enthousiast personeel, goede bedden, fijne badkamer met regendouche, heerlijk ontbijt.

Gereisd met vrienden in december 2018

Perfect

Fien
30-11-2018

Een prima hotel , perfect ontbijt , ruime nette kamers en zeer vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd met vrienden in november 2018

Top hotel!

chien
29-10-2018

Centraal gelegen. In mum van tijd in het centrum van Leeuwarden. Mooi hotel. Wij komen nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Hotels.nl

Heerlijk hotel in mooi oud pand.

Hannie van Tilburg
7-8-2018

Heerlijk en sfeervol hotel, praktisch in het centrum gelegen. Mooie ruime kamer met Nespresso apparaat en een kleine koelkast. Goed uitgeruste en ruime badkamer. Heerlijk ontbijt met verse producten, en voldoende keuzes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ons enige minpuntje is dat de matrassen heel erg zacht zijn, en weinig ondersteuning bieden. Verder alleen maar positieve ervaringen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig pand en prima personeel

Annelien
3-3-2018

In het bitterkoude Leeuwarden is Post Plaza een oase van aandacht, warmte en culinair genot. Op de kamers wacht een comfortabel bed en een prettige badkamer. De ambiance is ongedwongen en attente medewerkers zorgen opgewekt dat het aan niets ontbreekt. Na twee nachten ontstaat het gevoel wekenlang vakantie te hebben gehad.

Gereisd met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lekker centraal en toch rustig

Vanessa.k
25-2-2018

Fijn hotel in het oude postkantoor en oude bankgebouw. Heel centraal gelegen, op loopafstand van de winkels, maar toch rustig en niet lawaaiig. Er is een klein parkeerterrein achter het hotel, vooraf een plaats reserveren. Lekker eten in het Grand café dat open is tot middernacht. Kamers industrieel maar luxe. Wel jammer dat we van kamer moesten verhuizen ivm een probleem met het warme water in het bankgebouw. Kamer in het postkantoor was een stuk kleiner, maar wel comfortabel en heerlijk bed. Geen bad, regendouche. Lekker ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel maar let op welke kamer je boekt

E. den Adel
27-1-2018

Mooi gebouw en keurige ontvangst. Grand café is sfeervol met een leuke vlotte bediening. Ook het eten is goed. Wij hadden voor twee nachten een kamer geboekt maar hierbij moet je rekening houden dat het hotel een oud en nostalgisch deel heeft en een modern deel. De website wekt de indruk dat je een nostalgische kamer boekt maar dat hoeft niet, zoals bij ons. Dat was dus een tegenvaller hoewel de kamer verder keurig was. Wij hebben dit aangegeven bij de receptie maar die pakten dit verder niet op. Maar over het geheel een prima hotel en we hebben een mooi weekend gehad.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Risico op koude douche

H. de Jong
25-1-2018

De dag na kerst verbleven in een superior kamer. Prachtig hotel en mooie kamer met vrijstaand bad midden in de kamer. Een kado voor mijn hoogzwangere vrouw. 's Ochtends echter geen warm water. Na twintig minuten gebeld met de receptie en ik kreeg als antwoord dat er aan gewerkt werd, zou met een kwartier verholpen moeten zijn. Twintig minuten later nog steeds koud water. Langs receptie gelopen, omdat we inmiddels wel zin hadden in ontbijt en tijdgebonden waren i.v.m. oppas voor onze zoon. Daar werd aangegeven dat we nogmaals hadden moeten bellen zodat ze hier iets aan konden doen. De dame bij de receptie zei letterlijk dat zij er ook niks aan konden doen dat er geen warm water was. Dat vonden wij heel bijzonder. En ons tegemoetkomen ergens in was ook niet aan de orde. We konden hooguit later uitchecken en we moesten eerst maar lekker gaan ontbijten. Als klant die betaald voor een kamer krijg je behoorlijk de deksel op de neus als de receptioniste er zo met gestrekt been ingaat. Het was niet onze verwachting dat we geld terug zouden krijgen, maar hier had toch op een nette manier tegemoet gekomen kunnen worden. Ongedoucht zaten we aan het ontbijt. Bij het uitchecken toverde de baliemedewerkster toch een handgeschreven kaart tevoorschijn waarmee we 10 procent korting krijgen op een volgende overnachting. We waren zeer enthousiast over het hotel, maar deze gang van zaken zorgde dat we met een heel vervelend gevoel weg gingen. Juist vanwege het bad had ik iets meer betaald. Onlangs keek ik op de website van Post Plaza en als je je daar inschrijft voor de nieuwsbrief ontvang je ook 10 procent korting op een overnachting. Nu voel ik mij helemaal afgescheept. Een rare manier van omgaan met gasten voor zo'n mooi ingericht hotel.

Gereisd met partner in december 2017

Prachtig hotel in voormalig postkantoor

Sacha Wessels
5-1-2018

Prachtig hotel op loopafstand van het leuke centrum van Leeuwarden. In het hotel is ook een Grand Café te vinden met koffiebranderij. Je kunt hier heerlijk ontbijten, lunchen, borrelen en dineren. Er zijn overal gezellige huiskamerzitjes gemaakt en er is een grote leestafel. Daarnaast is het personeel in het hotel super gastvrij en ze nemen alle tijd om je over leuke dingen in Leeuwarden te vertellen en geven een korte rondleiding door het hotel bij aankomst. De kamers zijn groot en heel comfortabel en prettig voor lange mensen is het grote bed van 2.20 lang. Al met al een top hotel en aanrader zeker nu Leeuwarden dit jaar Culturele hoofdstad van Europa is.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top Hotel, in centrum 5*****

Veer
14-12-2017

2 dagen voor definitieve overnachting, contact opgenomen met ons om te vragen over nog specefieke wensen waren? Dit hebben wenog nooit ervaren. Bij binnenkomst zeiden we dat we het Top vonden dat er contact met ons was geweest 2 dagen voor de boeking, en overhandigde een beker met mini speculaasjes, waaronder receptionist vroeg is dit uw eerste keer dat u in ons hotel overnacht? Ja zeiden we, en toen zei de receptioniste: wil u een rondleiding hebben in ons mooi hotel en Grand café ? Ja graag zeiden we in koor samen. Wat een Top hotel, waar je als gast, gast voelt. Een bijzondere ervaring rijker, en daar kom je voor je plezier terug. En wat niet, is hier niet van toepassing! Alles klopte gewoon!

Gereisd met partner in november 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Post-Plaza Hotel en Grand Café in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Post-Plaza Hotel en Grand Café zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.