Hotel Oranje Leeuwarden

Hotel Oranje Leeuwarden

9.3Fenomenaal

Nederland, Friesland, Leeuwarden

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Oranje Leeuwarden voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

106 reviews over Hotel Oranje Leeuwarden

• 9Edwin en Saskia16-05-2020

Prima hotel

Ondanks de Corona maatregelen heel gastvrij ontvangen. Heerlijk uitgebreid ontbijt op de kamer. En 's avonds het afgehaalde eten kunnen eten in de brasserie, top!

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Patricia24-02-2020

Super!

Heel fijn hotel. Ligt recht tegenover het station en met 5 minuten ben je in het centrum van Leeuwarden. Heel vriendelijk personeel,mooie schone kamer en lekker ontbijt. Zeker een aanrader!

Lars Hartsema, Sales manager, 26-02-2020

Beste Patricia, Heel erg bedankt voor uw review. Wij vinden het ontzettend leuk om te horen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Wat fijn dat het ontbijt goed gesmaakt heeft en dat mijn collega's u thuis hebben laten voelen in Leeuwarden. Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen in het Oranje Hotel.

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    10Marianne en Erico van den Engel26-05-2019

In alle opzichten Top!

Wij zijn zowel bij het boeken, inchecken als uitchecken geholpen door Charlotte. Charlotte jij weet hoe je de klant moet behandelen. Super goed, gezellig hotel op perfecte locatie. Heerlijk bed, fantastisch ontbijt en alleen maar aardig en behulpzaam personeel. Wij komen zeker terug. Charlotte succes met je master.

Charlotte Knol, Sales manager, 30-05-2019

Beste Marianne en Erico,

Wat ontzettend leuk dat ik deze review van jullie mag lezen! Voel me erg gevleid door jullie super positieve reactie! Niet alleen ik maar natuurlijk al mijn collega's hebben alles met plezier geregeld. Vond het erg gezellig dat jullie er waren en hoop jullie nogmaals bij ons terug te zien!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10MC Sar10-03-2019

Fantastisch hotel!!

Een super hotel om Leeuwarden te ontdekken, om de hoek zó de stad inlopen en tegenover het station!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Gijsbert Haarsma26-10-2018

Fantastisch verblijf

Prima hotel met mooie ligging dicht bij het centrum. Uitstekend en gevarieerd ontbijt en ook het restaurant is prima. Al met al een heerlijk verblijf gehad.

Charlotte Knol, Sales manager, 14-11-2018

Beste meneer Haarsma,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie voor ons achter te laten en wat super dat u een ''Fantastisch verblijf'' bij ons heeft gehad! Daar doen we het toch allemaal voor, hartelijk dank en we hopen tot een volgende keer!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Paul Stolk15-10-2018

Aangenaam hotel vlak bij station en centrum

Hotel direct tegenover NS station en 10 minuten wandelen van het gezellige centrum. Personeel zeer vriendelijk en allen HBO opgeleid. Ontbijt prima. Bedden goed maar voor ons nog niet hard genoeg. Wij hadden kamer op tweede verdieping aan de achterkant. Uitgaansvolk kan in de nacht rumoerig zijn rond het hotel. Het hotel is klassiek ingericht en wordt voornamelijk door 50 plussers bezocht. Wij voelden ons gelijk thuis en komen graag nog een keer terug. Leeuwarden is een gezellige stad met veel winkels,cafe's en restaurants. Het stratenplan is enigzins verwarrend maar went snel. Je loopt de stad gemakkelijk rond binnen twee uur. Wij bezochten onderandere het Beerenburg museum,erg leuk. Wij aten bij Jamuna (India) en Amfora (Kroatie),allebei wel reserveren,het kan erg druk zijn! De VVV zit op de begane grond in het hoge Deloitte gebouw. Bekijk ook de oude panden in de achteraf straatjes. Wij komen zeker terug!

Charlotte Knol, Sales manager, 24-10-2018

Beste meneer Stolk,

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback en wat fijn dat u zich zo thuis voelde bij ons, daar doen we het allemaal voor. Goed om te lezen dat u onze locatie tegenover het station als prettig heeft ervaren tezamen met ons vriendelijke personeel. We hopen u in de toekomst nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Liesbeth Cornet15-10-2018

Wat een geweldig hotel en enorm vriendelijk personeel. We hadden een arrangement en alles wat top! We komen zeker terug.

Charlotte Knol, Sales manager, 21-10-2018

Beste mevrouw Cornet,

Bedankt voor het achterlaten van uw review. Ontzettend fijn dat u het zo naar u zin heeft gehad bij ons. We verheugen ons al op uw volgende komst!

Charlotte Knol Team Oranje Hotel

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Yolanda18-09-2018

Echt een aanrader!

Vriendelijke ontvangst bij receptie en brasserie. Kamer was al eerder beschikbaar. Deze was super, achoon en ruim. Gratis beschikbaar van Nespresso koffie en ook gevulde (betaling) mini bar. Heerlijke bedden.

Maas Termaat, Sales manager, 23-09-2018

Beste Yolanda,

Wat leuk dat je een recensie achterlaat. Fijn om terug te lezen dat het verblijf naar wens is geweest! We zien je graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Leo van Duijn17-05-2018

Tophotel en locatie

Hier 2 nachten geweest. Ontvangst bij receptie uitstekend. Auto even voor de deur geparkeerd. Receptioniste wees ons de weg naar de eigen parkeergarage. De kosten hiervan zijn 12,50 per nacht. De ingang ligt in de straat erachter. Mooie schone kamer. Compleet met waterkoker met theezakjes en een Nespresso automaat met cupjes. Werd ook de volgende dag weer aangevuld! Op bed liggen 3 kussens en op verzoek kan je nog een ander kussen krijgen bij de receptie. Hotel ligt recht tegenover station. Let op de overstekende fietsers!!!! Vanuit hotel loop je zo het centrum in. Het ontbijt is uitgebreid. Verse jus 3 soorten yoghurt, zalm en prosecco en natuurlijk streekproducten. Hotel is zijn geld dik waard.

Team Oranje Hotel, Sales manager, 27-05-2018

Beste Leo,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in het Oranje Hotel.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Twee Nederlandse gasten13-05-2018

Prima!

Fijn verblijf, vriendelijk personeel, schone kamer, lekkere bedden, prima kussens, praktische ligging bij het station. Ontbijt was heerlijk.

Team Oranje Hotel, Sales manager, 27-05-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in het Oranje Hotel.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel.

Gereisd met partner in mei 2018

Hotel Oranje Leeuwarden info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen