9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Oranje Leeuwarden voor je op een rij gezet:

107 reviews over Hotel Oranje Leeuwarden in het Nederlands

Fantastisch hotel!!

MC Sar,
10-3-2019

Een super hotel om Leeuwarden te ontdekken, om de hoek zó de stad inlopen en tegenover het station!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Fantastisch verblijf

Gijsbert Haarsma,
26-10-2018

Prima hotel met mooie ligging dicht bij het centrum. Uitstekend en gevarieerd ontbijt en ook het restaurant is prima. Al met al een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Charlotte Knol, Sales manager, 14-11-2018

Beste meneer Haarsma,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie voor ons achter te laten en wat super dat u een ''Fantastisch verblijf'' bij ons heeft gehad! Daar doen we het toch allemaal voor, hartelijk dank en we hopen tot een volgende keer!

Charlotte Knol Oranje Hotel Leeuwarden

Aangenaam hotel vlak bij station en centrum

Paul Stolk,
15-10-2018

Hotel direct tegenover NS station en 10 minuten wandelen van het gezellige centrum. Personeel zeer vriendelijk en allen HBO opgeleid. Ontbijt prima. Bedden goed maar voor ons nog niet hard genoeg. Wij hadden kamer op tweede verdieping aan de achterkant. Uitgaansvolk kan in de nacht rumoerig zijn rond het hotel. Het hotel is klassiek ingericht en wordt voornamelijk door 50 plussers bezocht. Wij voelden ons gelijk thuis en komen graag nog een keer terug. Leeuwarden is een gezellige stad met veel winkels,cafe's en restaurants. Het stratenplan is enigzins verwarrend maar went snel. Je loopt de stad gemakkelijk rond binnen twee uur. Wij bezochten onderandere het Beerenburg museum,erg leuk. Wij aten bij Jamuna (India) en Amfora (Kroatie),allebei wel reserveren,het kan erg druk zijn! De VVV zit op de begane grond in het hoge Deloitte gebouw. Bekijk ook de oude panden in de achteraf straatjes. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2018
Charlotte Knol, Sales manager, 24-10-2018

Beste meneer Stolk,

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback en wat fijn dat u zich zo thuis voelde bij ons, daar doen we het allemaal voor. Goed om te lezen dat u onze locatie tegenover het station als prettig heeft ervaren tezamen met ons vriendelijke personeel. We hopen u in de toekomst nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Charlotte Knol Oranje Hotel Leeuwarden

Liesbeth Cornet,
15-10-2018

Wat een geweldig hotel en enorm vriendelijk personeel. We hadden een arrangement en alles wat top! We komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Charlotte Knol, Sales manager, 21-10-2018

Beste mevrouw Cornet,

Bedankt voor het achterlaten van uw review. Ontzettend fijn dat u het zo naar u zin heeft gehad bij ons. We verheugen ons al op uw volgende komst!

Charlotte Knol Team Oranje Hotel

Echt een aanrader!

Yolanda,
18-9-2018

Vriendelijke ontvangst bij receptie en brasserie. Kamer was al eerder beschikbaar. Deze was super, achoon en ruim. Gratis beschikbaar van Nespresso koffie en ook gevulde (betaling) mini bar. Heerlijke bedden.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Maas Termaat, Sales manager, 23-9-2018

Beste Yolanda,

Wat leuk dat je een recensie achterlaat. Fijn om terug te lezen dat het verblijf naar wens is geweest! We zien je graag nog eens terug!

Tophotel en locatie

Leo van Duijn,
17-5-2018

Hier 2 nachten geweest. Ontvangst bij receptie uitstekend. Auto even voor de deur geparkeerd. Receptioniste wees ons de weg naar de eigen parkeergarage. De kosten hiervan zijn 12,50 per nacht. De ingang ligt in de straat erachter. Mooie schone kamer. Compleet met waterkoker met theezakjes en een Nespresso automaat met cupjes. Werd ook de volgende dag weer aangevuld! Op bed liggen 3 kussens en op verzoek kan je nog een ander kussen krijgen bij de receptie. Hotel ligt recht tegenover station. Let op de overstekende fietsers!!!! Vanuit hotel loop je zo het centrum in. Het ontbijt is uitgebreid. Verse jus 3 soorten yoghurt, zalm en prosecco en natuurlijk streekproducten. Hotel is zijn geld dik waard.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Oranje Hotel, Sales manager, 27-5-2018

Beste Leo,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in het Oranje Hotel.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel.

Prima!

Twee Nederlandse gasten,
13-5-2018

Fijn verblijf, vriendelijk personeel, schone kamer, lekkere bedden, prima kussens, praktische ligging bij het station. Ontbijt was heerlijk.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Oranje Hotel, Sales manager, 27-5-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in het Oranje Hotel.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel.

Top verblijf gehad

Joyce,
31-12-2017

2 nachten verbleven in dit gezellige hotel. Na een leuk ontvangst en heerlijk geslapen te hebben, hebben we genoten van een uitgebreid ontbijt. Leeuwarden is zeker een bezoek waard!

Gereisd met partner in december 2017

Super verblijf gehad

Marjan,
22-12-2017

Prachtig mooi hotel tegenover het station en vlakbij het centrum van Leeuwarden. Bij binnenkomst enthousiast welkom geheten en daarna naar de kamer die er ook prima uitzag. Heerlijke bedden met prima matrassen( redelijk nieuw volgens mij ) 's avonds uitstekend gegeten in het restaurant en de volgende ochtend ook een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Wat ons betreft de volgende keer weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in december 2017
Oranje Hotel, Sales manager, 25-12-2017

Beste Marjan,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie recensie! Goed om te lezen dat u goed heeft geslapen, wij hebben onlangs allemaal nieuwe bedden geplaatst.

Wij verwelkomen u graag weer de volgende keer!

Fijn verblijf gehad zeer gastvrij!

L. De Vries,
22-12-2017

Top personeel! Erg gastvrij en heb me zeer welkom gevoeld tijdens mijn verblijf. Lekkere bedden en een goed ontbijt. Kortom kom zeker nog eens terug!

Gereisd alleenreizend in november 2017

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oranje Leeuwarden in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oranje Leeuwarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.