Géén boekingskosten

Hotel Oranje Hotel Leeuwarden

NederlandFrieslandLeeuwarden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Oranje Hotel Leeuwarden voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 115 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 115 reviews

• Airconditioning

116 Reviews over Oranje Hotel Leeuwarden

• 2Elma18-05-2022

Never Nooit

We wilden een kamer boeken, alles gecheckt op beschikbaarheid. Giftcard geactiveerd, €55 bijbetaald voor de kamer, hotel gebeld; Vervolgens werd er doodleuk gezegd, er zijn geen kamers meer beschikbaar. Ze zijn er wel, maar niet met een giftcard, Ja ik kon €65 euro bijbetalen. Dan werden de kamerkosten zo'n €25 duurder dan er als bedrag op hun eigen site voor de kamer stond. Wat een enorme slechte service. Werkelijk met een grote boog voortaan om dit hotel.

• 9Alfonsus06-03-2022

Ontspannen met lichte inspanning

Leeuwarden weer ontdekt. Prima verblijf in Oranje Hotel, heel leuk bezoek aan het prinsessenhof oftewel het keramiekmuseum. Ook nog eens geweldig weer. Kortom een aanrader voor iedereen. Voor aankomst in het hotel ook nog even op de heenreis aangewipt in Workum. Top oud stadje met Jopie Huisman Museum.

• 8Julia10-08-2021

Leuk hotel

Mooi hotel, erg vriendelijk personeel. De kamer was op een paar kleine puntjes na (beschadigingen) heel mooi. Een luxe uitstraling. Lekkere koffie en thee op de kamer en zeep/schampoo was aanwezig. Het ontbijt was prima verzorgd rekening houdend met de corona maatregelen. Je kreeg een etagère met broodjes en het was geen probleem als je nog een extra broodje wou. De locatie was top. Tegenover het station en 5 minuten loopafstand naar het gezellige centrum.Tip: heerlijk sushi gegeten bij Nihon 88

• 9Edwin en Saskia16-05-2020

Prima hotel

Ondanks de Corona maatregelen heel gastvrij ontvangen. Heerlijk uitgebreid ontbijt op de kamer. En 's avonds het afgehaalde eten kunnen eten in de brasserie, top!

• 9Patricia24-02-2020

Super!

Heel fijn hotel. Ligt recht tegenover het station en met 5 minuten ben je in het centrum van Leeuwarden. Heel vriendelijk personeel,mooie schone kamer en lekker ontbijt. Zeker een aanrader!

Lars Hartsema, Sales manager, 26-02-2020

Beste Patricia, Heel erg bedankt voor uw review. Wij vinden het ontzettend leuk om te horen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Wat fijn dat het ontbijt goed gesmaakt heeft en dat mijn collega's u thuis hebben laten voelen in Leeuwarden. Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen in het Oranje Hotel.

Met vriendelijke groeten,

• 9Ad Kuypers04-09-2019

Fantastisch hotel!!

Mooie dagen gehad in Leeuwarden in dit keurig hotel met zeer kundig en vriendelijk personeel, zowel in de brasserie als in het hotel.

Charlotte Knol, Sales manager, 12-09-2019

Beste meneer Kuypers,

Wat een fijn commentaar, daar doen we het zeker voor! We hopen u nogmaals bij ons terug te zien.

Charlotte Knol Receptie

• 9De rooij30-07-2019

Heerlijk hotel heel schoon vriendelijk personeel mooie kamer en vlakbij het centrum

Mark, Sales manager, 02-08-2019

Beste heer /mevrouw de Rooij,

Hartelijk dank voor uw review, dit stellen wij zeer op prijs. We hopen u snel te zien bij het Oranje hotel Leeuwarden.

Mark Rijkhoff Front office

• 10Marianne en Erico van den Engel26-05-2019

In alle opzichten Top!

Wij zijn zowel bij het boeken, inchecken als uitchecken geholpen door Charlotte. Charlotte jij weet hoe je de klant moet behandelen. Super goed, gezellig hotel op perfecte locatie. Heerlijk bed, fantastisch ontbijt en alleen maar aardig en behulpzaam personeel. Wij komen zeker terug. Charlotte succes met je master.

Charlotte Knol, Sales manager, 30-05-2019

Beste Marianne en Erico,

Wat ontzettend leuk dat ik deze review van jullie mag lezen! Voel me erg gevleid door jullie super positieve reactie! Niet alleen ik maar natuurlijk al mijn collega's hebben alles met plezier geregeld. Vond het erg gezellig dat jullie er waren en hoop jullie nogmaals bij ons terug te zien!

Charlotte Knol Oranje Hotel Leeuwarden

• 9H. Miedema24-04-2019

Mooie en ruime superior kamer met goed ontbijt

Goede ligging recht tegenover NS station. Parkeerfaciliteiten met korting in de buurt.

• 10MC Sar10-03-2019

Fantastisch hotel!!

Een super hotel om Leeuwarden te ontdekken, om de hoek zó de stad inlopen en tegenover het station!

Hotel Oranje Hotel Leeuwarden info

Soort hotel