Bed and Breakfast Kia Ora

8,5

14 reviews over Bed and Breakfast Kia Ora in het Nederlands

redelijk

Ellen Eenjes, 12-3-2018

Schone kamer, mooie badkamer, kamer te klein voor 2 pers. (kamer beneden)

Ontbijt wordt 's avonds al gebracht, vind ik minder geslaagd en viel tegen. Parkeren kan in prijs aardig oplopen.

In één woord GEWELDIG!

Sandra Reparon-Falcone, 8-9-2017

Wat een mooie B&B midden in het historische centrum van Leeuwarden. Kamers met een luxe uitstraling. Een heerlijk uitgebreid ontbijt. En wat een bijzonder attente,vriendelijke en spontane gastvrouw is Carmen.

KIA Ora is niet zo maar een B&B. Je voelt je zeer welkom en dat voelt heel goed.

Gewoon een goede B&B!

Fam Olierook, 12-3-2017

Perfecte mooie kamers, een goede en zeer vriendelijke gastvrouw!

Aanrader: Heerlijke B&B op een top locatie

Henny & Ad, 21-8-2016

Prachtige B&B kamer met mooie badkamer, superschoon en gezellig. Zeer hartelijke gastvrouw met goede tips over de omgeving. Toplocatie in het centrum van Leeuwarden. Wij hebben genoten!

eric, 14-12-2015

Een prima verblijf. Als je van koffie houdt is een Senseo niet echt lekker. Mooie verzorgde badkamer. S-nacht een beetje lawaaierig van langslopende mensen.

Fantastisch verblijf

Arnoud, 17-11-2014

Geweldige overnachting gehad in Kia Ora. De gastheer had een korte introductie over hoe de apparaten op de kamer werken en waar het ontbijt werd neergezet. De kamer is erg netjes verzorgd, schoon (enkel beetje stoffig onder het bed), netjes afgewerkt en sfeervol. Lekker ontbijt, voldoende brood maar beleg zou wat meer mogen zijn als je allebei erg van kaas en vleeswaren houdt. Genoeg fruit, yoghurt, en zoete smeersels voor op de boterham. Bedden zijn wel erg zacht, ik kreeg last van m'n rug, maar is denk ook maar net wat je gewend bent. Traagschuimmatrassen op een boxspring. Voldoende handdoeken en net sanitair. Aanrader!

Erg leuke B&B met zeer vriendelijke ontvangst en we kregen uitgebreide informatie over omgeving en waar we het beste konden gaan eten.

Wij waren met zes personen, dus 3 kamers gehuurd.

Alles was tiptop in orde, mooie badkamers.

Aanrader!

Tip top in orde

Privacy, 6-8-2012

Wij (echtpaar 60+) logeerden hier 1 nacht tijdens een fietstocht door Friesland. B&B ligt perfect t.o.v. gezellige centrum van Leeuwarden. Kamer is piekfijn ingericht inclusief Senseo, oven, koelkastje etc. Douche is voorbeeldig en rijk uitgerust. Gastvrouw uitermate vriendelijk en behulpzaam met veel informatie over omgeving. Rust 's nachts was opmerkelijk - gezien ligging dicht tegen centrum. Ontbijt (je krijgt pakket 's avonds met oa. diverse afbakbroodjes) is prima en dankzij dit systeem bepaal je zelf timing van ontbijt. Bedden en kleuren in kamer ook dik voor elkaar

rustige plek midden in de stad leeuwarden

inekearts, 3-8-2012

We hebben een heerlijk lang weekend doorgebracht in dit B+B. Ruime kamer met uitstekend sanitair. Het ontbijt is afwisselend en er wordt rekening gehouden met je wensen. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en erop gericht de gasten naar de zin te maken. Ze geven tips voor bezienswaardigheden en horeca in de stad.

prima kamer voor een nachtje Leeuwarden

Caroline, 9-5-2012

Wij hebben bij Kia Ora overnacht toen we kaartjes hadden gewonnen voor een musical en daarna niet helemaal naar huis wilden rijden. Het is een mooie grote kamer met een prima badkamer met heerlijk warm water op een mooie plek. We kregen een sleutel van het huis mee zodat we te allen tijde "thuis" konden komen. Er stond een senseo apparaat, waterkoker een ijskast en oventje. Het ontbijt stond klaar in deze ijskast samen met melk en jus en etjes zodat je prettig je eigen gang kon gaan. De kerk en het pleintje om de hoek zijn schilderachtig en de ligging is rustig, toch is het centrum niet ver weg, de eigenaresse vriendelijk. prima overnachting gehad voor een prima prijs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kia Ora in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kia Ora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kia Ora scoort een 8.49 uit 10 op basis van 15 reviews.