Bed and Breakfast Kia Ora

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Kia Ora
8,8

16 reviews over Bed and Breakfast Kia Ora in het Nederlands

The place to stay in Leewarden

miranda,
21-9-2018

1 nacht mogen verblijven bij Kia ora. Een warm welkom door de gastvrouw. Wij hadden de kamer op de begane vloer. Was niet groot maar voor ons perfect. Mooi afgewerkt en erg netjes. Het ontbijt was meer dan ruim voldoende en erg lekker. Voor ons geen twijfel als we naar Leeuwarden gaan willen we weer hier verblijven.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig, zeker een aanrader

cisca,
18-7-2018

Zeer gastvrij, vriendelijke ontvangst, fijne sfeer, uitstekende verzorging. In een woord geweldig. Ga zeker terug

Gereisd alleenreizend in juli 2018

redelijk

Ellen Eenjes,
12-3-2018

Schone kamer, mooie badkamer, kamer te klein voor 2 pers. (kamer beneden)

Ontbijt wordt 's avonds al gebracht, vind ik minder geslaagd en viel tegen. Parkeren kan in prijs aardig oplopen.

Gereisd met partner in maart 2018

In één woord GEWELDIG!

Sandra Reparon-Falcone,
8-9-2017

Wat een mooie B&B midden in het historische centrum van Leeuwarden. Kamers met een luxe uitstraling. Een heerlijk uitgebreid ontbijt. En wat een bijzonder attente,vriendelijke en spontane gastvrouw is Carmen.

KIA Ora is niet zo maar een B&B. Je voelt je zeer welkom en dat voelt heel goed.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Gewoon een goede B&B!

Fam Olierook
12-3-2017

Perfecte mooie kamers, een goede en zeer vriendelijke gastvrouw!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Aanrader: Heerlijke B&B op een top locatie

Henny & Ad
21-8-2016

Prachtige B&B kamer met mooie badkamer, superschoon en gezellig. Zeer hartelijke gastvrouw met goede tips over de omgeving. Toplocatie in het centrum van Leeuwarden. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2016

eric
14-12-2015

Een prima verblijf. Als je van koffie houdt is een Senseo niet echt lekker. Mooie verzorgde badkamer. S-nacht een beetje lawaaierig van langslopende mensen.

Gereisd met partner in december 2015

Fantastisch verblijf

Arnoud
17-11-2014

Geweldige overnachting gehad in Kia Ora. De gastheer had een korte introductie over hoe de apparaten op de kamer werken en waar het ontbijt werd neergezet. De kamer is erg netjes verzorgd, schoon (enkel beetje stoffig onder het bed), netjes afgewerkt en sfeervol. Lekker ontbijt, voldoende brood maar beleg zou wat meer mogen zijn als je allebei erg van kaas en vleeswaren houdt. Genoeg fruit, yoghurt, en zoete smeersels voor op de boterham. Bedden zijn wel erg zacht, ik kreeg last van m'n rug, maar is denk ook maar net wat je gewend bent. Traagschuimmatrassen op een boxspring. Voldoende handdoeken en net sanitair. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2014

Erg leuke B&B met zeer vriendelijke ontvangst en we kregen uitgebreide informatie over omgeving en waar we het beste konden gaan eten.

Wij waren met zes personen, dus 3 kamers gehuurd.

Alles was tiptop in orde, mooie badkamers.

Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Tip top in orde

Privacy
6-8-2012

Wij (echtpaar 60+) logeerden hier 1 nacht tijdens een fietstocht door Friesland. B&B ligt perfect t.o.v. gezellige centrum van Leeuwarden. Kamer is piekfijn ingericht inclusief Senseo, oven, koelkastje etc. Douche is voorbeeldig en rijk uitgerust. Gastvrouw uitermate vriendelijk en behulpzaam met veel informatie over omgeving. Rust 's nachts was opmerkelijk - gezien ligging dicht tegen centrum. Ontbijt (je krijgt pakket 's avonds met oa. diverse afbakbroodjes) is prima en dankzij dit systeem bepaal je zelf timing van ontbijt. Bedden en kleuren in kamer ook dik voor elkaar

Gereisd met partner in augustus 2012

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kia Ora in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kia Ora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.