Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

18 Reviews over Kia Ora

• 8Tom01-08-2019

Fantastische B&B in centrum Leeuwarden

Heerlijke kamer in fantastisch gelegen B&B. Weinig tot geen omgevingsgeluid (verkeer of uitgaanspubliek). Prima uitvalsbasis om Leeuwarden te ontdekken. Hele fijne en vriendelijke mensen die vele tips met je delen en deze op het reisgezelschap aanpassen. Ivm de warmte (juli 2019) hadden we een ventilator op de kamer. Deze was ook hard nodig. Ramen open en gordijnen zoveel mogelijk dicht. Fijn bed, voldoende meubilair (eettafel met twee stoelen en twee losse stoelen) en prima compacte badkamer met wastafel, toilet en douche. De televisie is een beetje aan de kleine kant als je vanaf het bed tv wilt kijken. WiFi werkte prima. Dus tv kijken op je mobiel kan ook. :) Het ontbijt werd de avond ervoor gebracht. Goed in plastic verpakt en/of in de koelkast gezet. Ontbijt was prima verzorgd en ruim voldoende voor ons (volwassene en kind). Verder was een oventje, eierkoker, haardroger en Senseo aanwezig. Ook voldoende servies en bestek.

• 9miranda21-09-2018

The place to stay in Leewarden

1 nacht mogen verblijven bij Kia ora. Een warm welkom door de gastvrouw. Wij hadden de kamer op de begane vloer. Was niet groot maar voor ons perfect. Mooi afgewerkt en erg netjes. Het ontbijt was meer dan ruim voldoende en erg lekker. Voor ons geen twijfel als we naar Leeuwarden gaan willen we weer hier verblijven.

• 10cisca18-07-2018

Geweldig, zeker een aanrader

Zeer gastvrij, vriendelijke ontvangst, fijne sfeer, uitstekende verzorging. In een woord geweldig. Ga zeker terug

• 6Ellen Eenjes12-03-2018

redelijk

Schone kamer, mooie badkamer, kamer te klein voor 2 pers. (kamer beneden) Ontbijt wordt 's avonds al gebracht, vind ik minder geslaagd en viel tegen. Parkeren kan in prijs aardig oplopen.

• 10Sandra Reparon-Falcone08-09-2017

In één woord GEWELDIG!

Wat een mooie B&B midden in het historische centrum van Leeuwarden. Kamers met een luxe uitstraling. Een heerlijk uitgebreid ontbijt. En wat een bijzonder attente,vriendelijke en spontane gastvrouw is Carmen. KIA Ora is niet zo maar een B&B. Je voelt je zeer welkom en dat voelt heel goed.

• 9Fam Olierook12-03-2017

Gewoon een goede B&B!

Perfecte mooie kamers, een goede en zeer vriendelijke gastvrouw!

• 9Henny & Ad21-08-2016

Aanrader: Heerlijke B&B op een top locatie

Prachtige B&B kamer met mooie badkamer, superschoon en gezellig. Zeer hartelijke gastvrouw met goede tips over de omgeving. Toplocatie in het centrum van Leeuwarden. Wij hebben genoten!

• 7eric14-12-2015

Een prima verblijf. Als je van koffie houdt is een Senseo niet echt lekker. Mooie verzorgde badkamer. S-nacht een beetje lawaaierig van langslopende mensen.

• 9Arnoud17-11-2014

Fantastisch verblijf

Geweldige overnachting gehad in Kia Ora. De gastheer had een korte introductie over hoe de apparaten op de kamer werken en waar het ontbijt werd neergezet. De kamer is erg netjes verzorgd, schoon (enkel beetje stoffig onder het bed), netjes afgewerkt en sfeervol. Lekker ontbijt, voldoende brood maar beleg zou wat meer mogen zijn als je allebei erg van kaas en vleeswaren houdt. Genoeg fruit, yoghurt, en zoete smeersels voor op de boterham. Bedden zijn wel erg zacht, ik kreeg last van m'n rug, maar is denk ook maar net wat je gewend bent. Traagschuimmatrassen op een boxspring. Voldoende handdoeken en net sanitair. Aanrader!

• 9Dr. Gödeke21-05-2013

Unterkunft in Leeuwarden

Seit drei Jahren immer wieder gerne im B&B Kia Ora. Carmen ist eine außergewöhnlich herzliche und bemühte Gastgeberin. Im Centrum von L. -kurze Wege alles schnell zu Fuß zu erreichen. Unsere Anlaufstelle in Friesland

Bed & Breakfast Kia Ora info

Het complex