Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof

Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof
8,1

68 tips over Hotel Fletcher Stadhouderlijk Hof

MaschaG, 15-8-2017

Drankje bij de buren van de Walrus.

Ontbijt in de stad ergens, veel goedkoper en origineler.

Gerlinda Koetje, 16-6-2015
Boottocht met de praam. Grutterswinkel/museum.
Coen, 18-5-2015
Vraag bij de receptie om de geschiedenis van het pand op papier. Geeft extra sjeu aan je verblijf

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Stadhouderlijk Hof voor je op een rij gezet:

J.M.J. van Hijkoop, 18-5-2015
In interessante oude stad met vele bezienswaardigheden.
Loek, 17-5-2015
Je zit in het hart van Leeuwarden, op loopafstand alles te bereiken. De ligging is fantastisch.
Maarten en Atty, 1-5-2015
We hebben vooral erg genoten van ons bezoek aan de Oldehove, de karakteristieke stompe kerktoren waarvan de bouw startte in 1529 maar die i.v.m. scheef zakken nooit werd voltooid. De toren is open vanaf half april van 13 tot 17 uur.

ineke raue, 30-4-2015
op 2e etage hadden we vrij grote kamer met aparte slaapkamer. heerlijk een beetje ruimte
hj oenstra, 27-3-2015
bij ondervinding kamer nummer 10,ook vanwege de indeling.
Peter, 22-3-2015
Amuses wisselen per dag/menu.
Menno, 20-3-2015
nu de winkels op Zondag open zijn,is het in de stad gezellig