Hotel Eurohotel Leeuwarden

Nederland, Friesland, Leeuwarden

6.7Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Eurohotel Leeuwarden voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Eurohotel Leeuwarden

• 9Hennie, Ridderkerk26-09-2019

Prima verblijf

Ondanks dat wij een comfort kamer hadden die nog gerenoveerd moest worden, een heel plezierige tijd gehad in het Eurohotel. Alles was heel schoon, prima bedden heerlijk geslapen en lekker gegeten. Ook het ontbijt was prima niets op aan te merken. Je kon er zelfs een eitje met spek bakken. Ligt aan een drukke rotonde, wij houden daarvan.

• 8J.grubben08-09-2019

Fijn hotel.

Kamers zijn erg klein. Gevaarlijke opstap naar de badkamer. Maar wel schoon. Personeel was zeer vriendelijk. We werden hartelijk ontvangen. Heerlijk gedineerd. En s,morgens een voortreffelijk ontbijt.

Met vrienden

• 4Anoniem07-08-2019

Nooit meer

Kamer ontzettend vies gordijnen vies douche kapot grond vol vlekken lakens vies dus niet een aangename ervaring

• 2018
    5Chr. Bouter02-06-2018

Een tegenvaller

De entree is niet uitnodigend, de man aan de balie ging gewoon door met zijn werk toen wij ons aanmeldden. Van het overige personeel hebben we geen vriendelijk woord gekregen. Ook bij het ontbijt (prima) geen goedemorgen kon er af. Voor ons een reden daar niet te dineren. De kamers zijn matig tot normaal. Geen airco, wel een ventilator. Vreselijke hete kussens. Parkeren aan de achterzijde tegen wat verlaten bedrijfsruimten.

• 7Jinta10-02-2018

Schoon, maar personeel niet gastvrij.

Kamer was klein, maar prima; schoon. Dat vind ik belangrijk. Personeel, op de serveersters na, was arrogant en niet gastvrij. De schoonmaaksters waren zo hard aan het praten in de vroege ochtend in de kamers naast ons dat we ervan wakker werden. Ik ben er een dagje uit, dit is niet echt gastvrij.

• 2017
    9Jochem23-05-2017

Gezellig hotel met alle faciliteiten!

Eurohotel prima 3 sterren hotel, prijs kwaliteit is top.

• Oude reviews

8Susanna Schoonhoven 01-06-2014

Goed hotel voor een dagje Leeuwarden Terschelling!

Het Eurohotel is een prima hotel om in te verblijven. De kamers zijn netjes en schoon en de bedden liggen erg goed. Ook de badkamer was schoon. Het hotel ligt aan een drukkere rotonde, maar voor ons was dit niet hinderlijk. Het ontbijt was goed, uitgebreid genoeg en goed bijgevuld.

• 8Erick Oordt27-04-2014

Prima, kwalitatief en klantvriendelijk hotel

Voor Koningsdag en een reünie op 26 april 2014 in dit hotel doorgebracht. Mooie gerestaureerde kamers met erg mooie badkamer. Buitengewoon vriendelijk ontvangst bij inchecken en ontvangst toen we in de avond weer bij het hotel kwamen. Prima ontbijt. Aanrader, zeker gezien prijs/kwaliteit

• 6J. Kruse13-04-2014

prima kamer

Kamer en badkamer niets op aan te merken. Ontbijt matig. Als je wat later gaat ontbijten 8.30 uur is niet alles meer aanwezig er wordt niet aangevuld. Tafeltjes die door gasten zijn gebruikt worden niet meteen opgeruimd en maakt een rommelige indruk. Ook wordt een gedeelte van het restaurant gestofzuigd als je aan het ontbijten bent. Avondeten ouderwets (groenten aardappel vlees of vis) ik heb hier vier avonden gegeten en de eerste twee avonden dezelfde groenten (kool en sperziebonen). Wat meer gerechten van deze tijd zou een aanvulling zijn. De bediening is vriendelijk, door de keuken moet een moderne wind gaan waaien. Dit soort gerechten at ik op zondag bij mijn oma.

Alleenreizend

• 8lietje5028-07-2013

Ouderwetse buitenkant, mooie en nette binnenkant

Hier een nachtje geslapen op weg naar Texel. Bij aankomst schrokken we van de buitenkant (ouderwets) maar de binnenkant was stukken beter (er hing een fijne sfeer). Vriendelijk ontvangen en uitleg gekregen over de omgeving/stad. Kamer was prima en erg modern. Kleine maar nette badkamer. Fijne bedden (en goede 'volle' kussens). Geen last gehad van andere hotelgasten. Een klein minpuntje van de kamer was de ligging 'boven' de drukke rotonde (hierdoor niet met de ramen open kunnen slapen). Hotel ligt op loopafstand van de stad en 's avonds konden we met de kamersleutel via de nachtingang naar binnen. 's Morgens genoten van het ontbijt (en zoals iedereen benoemt; een heerlijk eitje met spek kunnen bakken). Naast de standaard dingen (koffie/thee, jus, brood, broodjes, jam, hagelslag, kaas en worst e.d.) weinig bijzondere extra's. Uitchecken ging soepel en zaten gelijk op de N-weg richting Texel.

0 tips over Hotel Eurohotel Leeuwarden

1 vraag over Hotel Eurohotel Leeuwarden

• Tessa Janson, 10-11-2009

Renovatie

Geachte gasten.

Vol verbazing hebben wij de reacties en beoordelingen van ons hotel gelezen. Wij als enig familie hotel zijnde proberen aan alle wensen van onze gasten te voldoen. Dit zal niet altijd lukken. Helaas. Maar wij doen altijd ons uiterste best en hebben ook 100% inzet hiervoor. Al het personeel staat hier ook achter en is zeer posititief en familiair ingesteld.

Wij zijn een gezellig 3 sterren familie hotel. Deze sfeer is te proeven bij ons. Wij hebbben een restaurant met een Hollandse Fransekeuken. Met heerlijke wisselende gerechten. Bij al onze hoofdgerechten serveren wij 2 soorten verse warme groenten, 2 soorten aandappelen en een raukostsalade.

Alle kamers zijn voorzien van alle eisen van een reiziger zowel zakelijke als prive doeleinden. Complete badkamers met douche, wastafel, toilet en föhn. De kamers zijn ingericht met prima bedden, televisie met afstandsbediening, telefoon, bagagerek, kledingkast, bureau met stoel en WIFI gratis draadloos internet.

We beschikken over 7 etages van kamers met een uitzicht op het verlichte europaplein met fontijn. Ke kamers zijn voorzien van dubbelebeglazing. Zeer rustige kamers kunt u aanvragen aan de achterzijde van het hotel.

Renovatie: 2007 Volledige nieuwe keuken incl. vloer en apparatuur 2008 25 kamers gerenoveerd. 2009 vergader ruimte en de toiletten van het restuant 2010 20 toren kamers gepland voor renovatie

Petra, 23-08-2010

Ieder jaar als de Elfstedentocht gefietst word eten wij in het Eurohotel. Het is elke keer weer voortreffelijk! Dit hebben we nu al verscheidene jaren gedaan. De bediening is goed en er wordt goed naar onze wensen geluisterd. Of je nu asperges eet of vis, de kok maakt er iets smakelijks van. Ik raad een ieder aan om er eens te gaan eten!

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)