Camping De Kleine Wielen

Camping De Kleine Wielen
6,5

2 tips over Camping De Kleine Wielen

Gerard en Leny, 17-4-2013
Prachtige omgeving. Direkt in natuurgebied en naast Aqua-Zoo gelegen, dus een aanrader.
Roelof en Jolanda, 11-9-2012
Je kunt naar Aqua zoo, is op loopafstand van de camping. Om ergens te gaan eten zou je natuurlijk Leeuwarden in kunnen gaan maar de andere kant op richting Tytsjerk zit Wok paleis Friesland, is ook lekker en niet duur. Zwem gelegenheid is er genoeg, naast de camping zit het recreatiegebied de groene ster daar kun je heerlijk zwemmen. Wil je liever naar een zwembad dan is het openlucht zwembad in Giekerk ideaal en voor binnen kun je naar subtropisch zwembad de blauwe golf of zwembad kalverdijkje.