Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Dream

NederlandFrieslandLeeuwarden

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Dream voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 21 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 21 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

21 Reviews over De Dream

• 10Helma Goossens10-07-2020

Geweldig

Geweldig b&b, dicht bij het centrum en toch heel rustig. Heel goed ontbijt en leuke gastvrouw

• 9Fred Vos15-10-2018

Voortreffelijke en gastvrije B&B

Bij de Dream zijn alle verwachtingen en extra's zoals op de WEB-site vermeld ook werkelijkheid. Gastvrouw Marieke is zeer vriendelijk en gastvrij. Wij voelde ons hier zeer thuis. Het heeft ons aan niets ontbroken. De B&B was een uitstekende uitvalsbasis voor ons om Leeuwarden (geweldige stad) te ontdekken. Locatie is rustig en netjes maar helaas niet echt op loop afstand van het centrum . Met (te huren) fiets of auto wel goed te bereiken en redelijke parkeer tarieven. Een B&B on terug te komen. Marieke houden zo en bedankt.

• 10Inge14-06-2018

Een duidelijke aanrader!

Prima verblijf! Mooie, schone kamer en dito badkamer. Goed ontbijt met versgebakken brood. En wil je iets dat niet standaard op de ontbijttafel staat, bijvoorbeeld een glas warme melk? Dan krijg je dat gewoon. Om 06.00 uur al trek in thee (zoals ik)? Kun je gewoon gaan zetten en nuttigen in de achtertuin of in de ontbijtkamer. Je hebt 's nachts de rust van de buitenwijk, terwijl je toch in zeven minuten rijden in de stad bent. Of je leent een fiets van de B&B en dan ben je er in tien minuten. De gastvrouw staat open voor het beantwoorden van vragen en advies of tips. Maatwerk zeg maar.

• 8Erik de Ruijter05-06-2018

B & B met eigen karakter

Een B & B met karakter; gezellig, meestal wel andere gasten (5 kamers) maar genoeg rust op de kamer. De keuze tussen zelf koken en magnetron gebruiken is perfect. Goed ontbijt, vriendelijke service, kamers zo-groot-als-voor-de-prijs-verwacht mag worden (kleine badkamertjes). Net zo voor wifi: de ene avond perfect en de andere avond wordt signaal door ofwel buren ofwel andere gasten deels weggeduwd.

Lokatie eist fiets, auto of bus (4 verschillende haltes met gezamenlijk een goede frequentie) om van/naar Leeuwarden centrum te komen.

• 10Marie19-06-2017

Leefbaar

Eén nacht in 'de dream' is zo lekker slapen dat je nooit meer waar anders naar toe wilt. Ik heb zo rustig hier geslapen en heb me net zo op mij gemak gevoelt als thuis. Het ontbijt de volgende ochtend is wonderwel en erg gezellig. Het 'Dream'-Team, hoe ze zich zelf noemen, zijn allemaal lieve mensen die me graag verder hielpen en het gratis WiFi rond het verblijf af. Ik ben echt super blij hierover en zal graag weer boeken.

Het B&B zit in een mooie wijk maar niet echt in het centrum van Leeuwarden. Ik vond dit niet erg omdat ik lekker kon wandelen om mijn hoofd naar werk vrij te krijgen. Bovendien hebben gasten de mogelijkheid om fietsen te lenen en dan was ik binnen 10 minuten in de binnenstad. Lekker makkelijk!

• 10Dick van den Berg04-06-2017

een aanrader: thuiskomen in je B&B

Voor mijn werk in Leeuwarden verblijf ik 3 dagen per week in De Dream. Marieke en haar medewerkers zorgen echt voor een thuisgevoel. Mooie kamers met eigen voorzieningen, privacy, hartelijke ontvangst, goede zorg en een lekker ontbijt. Kortom: een aanrader!

• 9Ilse und Ernst Joite20-03-2017

Ein absolutes Wohlfühlquartier !!!

Sehr freundliches und familiäres Ambiente, liebevolle Einrichtung, alles super gepflegt und sauber, jedes Zimmer mit eigenem Bad, Küchenbenutzung, ruhige Lage, unkomplizierte Abwicklung, alles in allem sehr empfehlenswert !

• 9B de Jong27-02-2017

Goede verzorging, knus

Marieke is een geweldige gastvrouw. Ze zorgt ervoor dat je verblijf aan alles voldoet. De kamers zijn knus, schoon en voorzien van alle gemakken. Er zijn 1 en 2 persoonskamers gelegen op de 1ste en 2de verdieping. Goede bedden. Badkamer zijn compact. Het ontbijt is goed verzorgd. Gratis parkeren voor de deur, fietsen te leen om de stad in te fietsen. B&B ligt dichtbij het ziekenhuis.

• 9Ronald Wielinga23-02-2017

Prima accommodatie met gastvrije eigenaresse

De locatie, net buiten het centrum, is prima. Ik ben hier een aantal keer per maand ivm mijn werk in de regio. Fijn dat je gebruik kan maken van de keuken en heerlijk om eigen sanitair te hebben. Het is altijd schoon. Ook het ontbijt, met vers gebakken brood, is prima!

• 9Betty21-02-2017

Prima verblijf. Gast vrij

Rustige ligging in buitenwijk. makkelijk parkeren. Dichtbij centrum Leeuwarden. Ruim ontbijt. Je wordt 's ochtends gewekt et de geur van vers brood. Schone kamers. Ruime badkamer bij de kamer.

Bed & Breakfast De Dream info

Het complex