Bed and Breakfast De Dream

17 reviews over Bed and Breakfast De Dream in het Nederlands

Voortreffelijke en gastvrije B&B

Fred Vos,
15-10-2018

Bij de Dream zijn alle verwachtingen en extra's zoals op de WEB-site vermeld ook werkelijkheid. Gastvrouw Marieke is zeer vriendelijk en gastvrij. Wij voelde ons hier zeer thuis. Het heeft ons aan niets ontbroken. De B&B was een uitstekende uitvalsbasis voor ons om Leeuwarden (geweldige stad) te ontdekken. Locatie is rustig en netjes maar helaas niet echt op loop afstand van het centrum . Met (te huren) fiets of auto wel goed te bereiken en redelijke parkeer tarieven.

Een B&B on terug te komen. Marieke houden zo en bedankt.

Een duidelijke aanrader!

Inge,
14-6-2018

Prima verblijf! Mooie, schone kamer en dito badkamer. Goed ontbijt met versgebakken brood. En wil je iets dat niet standaard op de ontbijttafel staat, bijvoorbeeld een glas warme melk? Dan krijg je dat gewoon. Om 06.00 uur al trek in thee (zoals ik)? Kun je gewoon gaan zetten en nuttigen in de achtertuin of in de ontbijtkamer. Je hebt 's nachts de rust van de buitenwijk, terwijl je toch in zeven minuten rijden in de stad bent. Of je leent een fiets van de B&B en dan ben je er in tien minuten. De gastvrouw staat open voor het beantwoorden van vragen en advies of tips. Maatwerk zeg maar.

B & B met eigen karakter

Erik de Ruijter,
5-6-2018

Een B & B met karakter; gezellig, meestal wel andere gasten (5 kamers) maar genoeg rust op de kamer. De keuze tussen zelf koken en magnetron gebruiken is perfect. Goed ontbijt, vriendelijke service, kamers zo-groot-als-voor-de-prijs-verwacht mag worden (kleine badkamertjes). Net zo voor wifi: de ene avond perfect en de andere avond wordt signaal door ofwel buren ofwel andere gasten deels weggeduwd.

Lokatie eist fiets, auto of bus (4 verschillende haltes met gezamenlijk een goede frequentie) om van/naar Leeuwarden centrum te komen.

Leefbaar

Marie,
19-6-2017

Eén nacht in 'de dream' is zo lekker slapen dat je nooit meer waar anders naar toe wilt. Ik heb zo rustig hier geslapen en heb me net zo op mij gemak gevoelt als thuis. Het ontbijt de volgende ochtend is wonderwel en erg gezellig.

Het 'Dream'-Team, hoe ze zich zelf noemen, zijn allemaal lieve mensen die me graag verder hielpen en het gratis WiFi rond het verblijf af. Ik ben echt super blij hierover en zal graag weer boeken.

Het B&B zit in een mooie wijk maar niet echt in het centrum van Leeuwarden. Ik vond dit niet erg omdat ik lekker kon wandelen om mijn hoofd naar werk vrij te krijgen. Bovendien hebben gasten de mogelijkheid om fietsen te lenen en dan was ik binnen 10 minuten in de binnenstad. Lekker makkelijk!

een aanrader: thuiskomen in je B&B

Dick van den Berg,
4-6-2017

Voor mijn werk in Leeuwarden verblijf ik 3 dagen per week in De Dream. Marieke en haar medewerkers zorgen echt voor een thuisgevoel. Mooie kamers met eigen voorzieningen, privacy, hartelijke ontvangst, goede zorg en een lekker ontbijt. Kortom: een aanrader!

Goede verzorging, knus

B de Jong,
27-2-2017

Marieke is een geweldige gastvrouw. Ze zorgt ervoor dat je verblijf aan alles voldoet. De kamers zijn knus, schoon en voorzien van alle gemakken. Er zijn 1 en 2 persoonskamers gelegen op de 1ste en 2de verdieping. Goede bedden. Badkamer zijn compact. Het ontbijt is goed verzorgd. Gratis parkeren voor de deur, fietsen te leen om de stad in te fietsen. B&B ligt dichtbij het ziekenhuis.

Prima accommodatie met gastvrije eigenaresse

Ronald Wielinga,
23-2-2017

De locatie, net buiten het centrum, is prima. Ik ben hier een aantal keer per maand ivm mijn werk in de regio. Fijn dat je gebruik kan maken van de keuken en heerlijk om eigen sanitair te hebben. Het is altijd schoon. Ook het ontbijt, met vers gebakken brood, is prima!

Prima verblijf. Gast vrij

Betty,
21-2-2017

Rustige ligging in buitenwijk. makkelijk parkeren. Dichtbij centrum Leeuwarden. Ruim ontbijt. Je wordt 's ochtends gewekt et de geur van vers brood. Schone kamers. Ruime badkamer bij de kamer.

Geweldig: een soort van thuiskomen

Greta van Beek,
21-2-2017

Als je op zoek bent naar een geweldige gastvrouw, schone kamers, goede wifi, heerlijk ontbijt, leenfietsen, een B&B keuken, lekkere koffie, super bed zoek dan niet verder: This is it!

fantastisch

C.A.H.M. Fouchier
22-11-2016

De ontvangst was heel hartelijk, de kamer ruim, schoon, gezellig. Beschikking over een eigen badkamer en gebruik van keuken.

In 1 woord: fantastisch!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Dream in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Dream zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.