Hotel Campanile Leeuwarden

Hotel Campanile Leeuwarden
6,6

5 tips over Hotel Campanile Leeuwarden

m.betten@kpnplanet.nl, 11-1-2014
Je kan best lopend naar de stad.
Ina, 5-8-2013
Ligging t.o.v. Leeuwarden is goed, jammer dat je met de bus niet gemakkelijk naar het centrum van Leeuwarden kunt komen; in vakantieperiode namelijk rijden bussen minder frequent. Toch maar met de auto gegaan en in centrum kun je voor de hele dag voor €5,- parkeren, helemaal top! Boomsma museum is erg leuk evenals naastgelegen Gruttersmuseum. In museum Princessehof Ming tentoonstelling. Veel leuke terrasjes en verscheidenheid aan winkels. Leeuwarden is een erg leuke stad, een bezoek zeker waard!
Daniëlle, 28-7-2013

Eetcafe de Keizer in Leeuwarden

Super eten, voor een mooie prijs met heel vriendelijk personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Leeuwarden voor je op een rij gezet:

Gast, 18-6-2013
Een aanrader is het museum pakhuis en een stadswandeling
dddd., 16-4-2013
Het centrum is erg gezellig, en ga lekker varen, naar het water, daar staat friesland bekend onder toch....