Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Leeuwarden voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Campanile Leeuwarden in het Nederlands

Toppie, Bedankt!

Hans JCM Siemons
25-2-2019

Klein, Knus Eenvoudig, maar oh zo zuiver. Super fijn Management, Kok en bedienend Personeel. Ze doen echt alles om het naar je zin te maken. Restaurant heeft en kleine kaart, maar wat er op staat is Kwaliteit! Kortom een Prachtige locatie voor een fijn wekend Leeuwarden. Zeker aan te raden.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Angeliek Berendsen
20-11-2018

Nachtje Leeuwarden gedaan en dit hotel geboekt. Wat een afgang nog nooit een hotel meegemaakt wat er zo belabberd uitzag. Zo klein en oud echt niet normaal. Vreselijke bedden en sanitair Poets dames zet buiten alle wasmanden neer met schone was dat blijft daar hele ochtend staan. Besloten om dit niet te doen dus overlegd met hun moesten ondanks dat we niks gebruikt hebben 37€ betalen de 50€ zou binnen 14 dagen terug betaald worden. Nou 4 weken later was er nog niks terug geboekt. Krijg je een mail dat het diezelfde dag terug geboekt zou worden maar nadat ik gebeld heb als antwoord kreeg van bedrijfsleidster dat het nog 2 weken ging duren ze hadden een foutje gemaakt. Ik ben flink boos geworden en wat schetst onze verbazing 4 dagen later toch overgemaakt. Wat al vreselijk begon is ook vreselijk afgerond echt belachelijk dat je boos moet worden om je geld terug te krijgen. Voor ons nooit maar dan ook nooit meer Campanile Leeuwarden.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
met vriendelijke groet de Hotelmanager, hotelmanagedr, 26-11-2018

dank u wel voor uw review. Als u de kamer heeft gebruikt brengen wij schoonmaak kosten in rekening en u heeft de kamer en badkamer gebruikt dus die zullen ook schoon gemaakt moeten worden, vandaar dat er een bedrag in rekening is gebracht. U bent 25-10 weg gegaan uit ons hotel en wij zijn coulant geweest om een deel van uw geld terug te geven en we hebben dit netjes op 16-11 ( na 3 weken ) aan u terug betaald. Helaas hebben we u niet tevreden kunnen stellen.

John D
13-9-2018

Het hotel is vergane glorie. De kamer is echt oud en niet op niveau. Verf bladert van de muren. Kalkaanslag in wc, badkuip, zeepdispensers. Matrassen hard en stug. Het ruikt er muf. Afstandsbedieningsklepje zit vast met tape.

Niet best en al helemaal niet voor deze prijs. Voor ons nooit meer.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
met vriendelijke groet de Hotelmanager, hotelmanagedr, 26-11-2018

Dank u wel voor het invullen van de review, helaas hebben we niet aan u verwachtingen kunnen voldoen.

Voordeeluitjes.nl

Mooie uitvalbasis voor een bezoek aan leeuwarden

P de Haan
27-7-2018

Was een fijn hotel voor een weekendje weg, nu Leeuwarden de culturele hoofdstad is ook heel veel te beleven.Grote plus is het terras waar je lekker kunt vertoeven en een hapje en drankje kan doen. Nu met dit mooie weer zelfs buiten kunnen ontbijten. Heerlijk.

de Hotelmanager, hotelmanagedr, 30-7-2018

Dank u wel voor uw review, wat leuk om te horen dat u Leeuwarden een mooie stad vind.,tot de volgende keer.

Goed en goedkoop adres om te slapen

Hans Hagens
8-6-2018

Als je een overnachtingsadres zoekt in de buurt van Leeuwarden, dan is Campanile zeker een aanrader. De kamers zijn eenvoudig en klein, maar alles wat je nodig hebt om te slapen is er. Badkamer is ook in orde. Kamer was netjes en schoon. Jammer dat we 2 trappen op moesten, maar verder hebben wij niets te klagen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt aan de weg richting centrum, ongeveer 3 kilometer van parkeergarage Zaailand. Geen luxe, maar gewoon een goed prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in juni 2018
de Hotelmanager, hotelmanagedr, 12-6-2018

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw complimenten heb ik gedeeld met ons team: hier doen we het voor, hartelijk dank en graag tot ziens!

Prima voor een nachtje maar verwacht niet teveel

Saskia
10-4-2018

De kamers zijn klein en eenvoudig maar wel schoon (daar waar schoon gemaakt wordt). Een likje verf en wat opknappen zou niet verkeerd zijn. Maar alles is aanwezig. Personeel is zeer vriendelijk! Helaas ben ik meerdere keren wakker geworden van andere gasten die kennelijk naar een feestje gingen. Jammer dat dat niet in de gaten wordt gehouden was echt veel lawaai. Ook jammer dat er geen stopcontact was voor het opladen van de telefoon. Ontbijt was heerlijk.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
de Hotelmanager, hotelmanagedr, 12-4-2018

Onze hartelijke dank voor het invullen van de review! We zijn erg verheugd te mogen vernemen dat uw verblijf naar wens was met name door ons personeel. Uw complimenten worden zonder meer met onze medewerkers gedeeld!

Voor herhaling vatbaar

Jenny
11-3-2018

Een eenvoudig hotel, maar nette kamers waar alles aanwezig is..het personeel is super vriendelijk en het eten overtrof ons alles zo lekker. Ik zeg een aanrader als je je niet stoort aan eenvoud . De bedden waren trouwens super goed.. heerlijk geslapen..top .

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
de Hotelmanager, hotelmanagedr, 14-3-2018

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Fijn om te horen dat u heeft genoten van het diner, wij doen ons uiterste best om aan de wensen van onze gasten te voldoen.Uw complimenten heb ik gedeeld met ons team: hier doen we het voor, hartelijk dank en graag tot ziens!

R.
6-1-2018

Het is een echt low budget hotel.Wij hadden geboekt via bonnen maar hebben meteen na aankomst voor de volgende dag een ander hotel geboekt. Kamer erg klein, maar 1 extra stopcontact wat je moest zoeken! Het is oud, bad en wc vieze kringen erin. Alles zeer gedateerd. Via buiten moet je naar de receptie/ontbijtzaal/restaurant. Personeel was vriendelijk, maar toen we na een dag de sleutel afgaven werd er niet eens gevraagd of alles naar wens was, ze wenste ons een fijne dag, had niet eens in de gaten dat we een dag eerder al vertrokken. Als het puur voor een overnachting is is het prima, voor de gezelligheid zou ik nooit meer dit hotel boeken! En dit noemen ze dan een 3 sterren hotel. Ik weet niet waar die sterren vandaan komen, maar 2 is echt meer dan voldoende sterren!!

Gereisd Met partner in januari 2018
met vriendelijke groet de Hotelmanager, hotelmanagedr, 11-1-2018

Wat jammer dat u ons hotel zo heeft ervaren, u was al zo snel weg met het inleveren van de sleutel dat de receptionist niet de kans kreeg om te kijken dat u 1 dag eerder vertrok. Jammer dat u dit niet heeft gemeld bij de receptie.

Meedenken

Schaatsteam Belgie
27-12-2017

We logeren met het Belgisch schaatsteam junioren in het Campanile hotel, omdat de Elfstedenhal goed bereikbaar is en omdat de prijs/kwaliteit verhouding prima is. Verder zijn we erg te spreken over het personeel, dat goed meedenkt en prima service biedt. Dankzij het juiste advies hebben we vanmiddag kunnen uitfietsen in het nabij gelegen fitness centrum Bodyshape.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
de Hotelmanager, hotelmanagedr, 30-12-2017

Ik wil u graag bedanken voor de review, altijd super om te horen dat ons personeel meedenkt! Dat horen we graag. We zien jullie volgend jaar weer terug? Fijne jaarwisseling. Met vriendelijke groet de Hotelmanager

Was een aardig maar eenvoudig hotel.

G. van Beek
28-11-2017

Restaurant en hotelkamers bevinden zich in twee losstaande gebouwen. IS met slecht weer niet zo prettig. Eenvoudige maar nette kamer. Wij hadden wel een aantal zaken die niet goed functioneerden, wat op zich geen onoverkomelijk bezwaar was.

Gereisd Met partner in november 2017
de Hotelmanager, hotelmanagedr, 3-12-2017

Fijn dat u de moeite heeft genomen om het Campanile Hotel in Leeuwarden te beoordelen. Wij stellen uw mening zeer op prijs en willen u dan ook bedanken.

Voordeeluitjes.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Leeuwarden in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Leeuwarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.