Hotel Campanile Leeuwarden

NederlandFrieslandLeeuwarden

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Campanile Leeuwarden voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 49 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 49 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

49 Reviews over Campanile Leeuwarden

• 9Peter24-08-2021

goedkoop en toch goed

Voor een overnachting prima te doen. prijs kwaliteit is prima in verhouding. Service uitstekend, mijn vrouw had het koud i.v.m. lichamelijke klachten , er werd direct een elektrisch kacheltje geregeld. Personeel zeer vriendelijk, zelden zo vriendelijk meegemaakt..Restaurant ook prima.

• 9albert24-08-2021

gewoon goed.

Twee nachten met ontbijt. Vriendelijke en adequate ontvangst. Prima service. Hoofdgerecht avondeten gegrilde tonijn, pad thai kip goed klaargemaakt en heerlijk van gegeten. Ontbijt meer dan voldoende. Goede service en vrolijke medewerkers die met alles direct behulpzaam zijn. Te voet naar centrum Leeuwarden ongeveer 30 minuten.

• 7Michelle05-08-2020

Vriendelijk personeel

Personeel was erg vriendelijk, vriendelijke kok. Goed eten, vrij simpel maar wel lekker. We hebben geboekt zonder ontbijt, hierover dus geen mening.

Slaapkamer was erg simpel, er was geen koelkast aanwezig, weinig stopcontacten voor de telefoon. Douche was onhandig en gevaarlijk. Je moest in het bad staan om te douchen.

Geen lift aanwezig, dus niet begaanbaar voor mensen die slecht ter been zijn.

Welkomstpakketje niet aanwezig, ik denk ivm corona.

Bed en kussens waren prima, wel handig om extra kussen mee te nemen. Tv was aanwezig en deed het prima.

Ligging van het hotel is ook goed, de mac donalds zit tegenover en met 5a 10 minuten ben je in het centrum van Leeuwarden met de auto.

Voldoende parkeerruimte, gratis parkeren. Let op wel smalle vakken.

Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt. Huishouding was dus ook een dikke voldoende.

de Hotelmanager, hotelmanagedr, 03-09-2020

Hartelijk dank voor uw beoordeling van het Campanile Hotel in Leeuwarden. Het doet ons goed te mogen vernemen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest. ivm de corona zijn er een aantal dingen niet meer aanwezig op de kamer zoals de koffie en thee faciliteiten, wc borstel en een derde kussen, maar het derde kussen is wel te verkrijgen via de receptie.

• 9Hans JCM Siemons25-02-2019

Toppie, Bedankt!

Klein, Knus Eenvoudig, maar oh zo zuiver. Super fijn Management, Kok en bedienend Personeel. Ze doen echt alles om het naar je zin te maken. Restaurant heeft en kleine kaart, maar wat er op staat is Kwaliteit! Kortom een Prachtige locatie voor een fijn wekend Leeuwarden. Zeker aan te raden.

de Hotelmanager, hotelmanagedr, 30-03-2020

Ik wil u graag bedanken voor het invullen van de review, graag zien we u snel weer terug!

• 2Angeliek Berendsen20-11-2018

Nooit meer

Nachtje Leeuwarden gedaan en dit hotel geboekt. Wat een afgang nog nooit een hotel meegemaakt wat er zo belabberd uitzag. Zo klein en oud echt niet normaal. Vreselijke bedden en sanitair Poets dames zet buiten alle wasmanden neer met schone was dat blijft daar hele ochtend staan. Besloten om dit niet te doen dus overlegd met hun moesten ondanks dat we niks gebruikt hebben 37€ betalen de 50€ zou binnen 14 dagen terug betaald worden. Nou 4 weken later was er nog niks terug geboekt. Krijg je een mail dat het diezelfde dag terug geboekt zou worden maar nadat ik gebeld heb als antwoord kreeg van bedrijfsleidster dat het nog 2 weken ging duren ze hadden een foutje gemaakt. Ik ben flink boos geworden en wat schetst onze verbazing 4 dagen later toch overgemaakt. Wat al vreselijk begon is ook vreselijk afgerond echt belachelijk dat je boos moet worden om je geld terug te krijgen. Voor ons nooit maar dan ook nooit meer Campanile Leeuwarden.

met vriendelijke groet de Hotelmanager, hotelmanagedr, 26-11-2018

dank u wel voor uw review. Als u de kamer heeft gebruikt brengen wij schoonmaak kosten in rekening en u heeft de kamer en badkamer gebruikt dus die zullen ook schoon gemaakt moeten worden, vandaar dat er een bedrag in rekening is gebracht. U bent 25-10 weg gegaan uit ons hotel en wij zijn coulant geweest om een deel van uw geld terug te geven en we hebben dit netjes op 16-11 ( na 3 weken ) aan u terug betaald. Helaas hebben we u niet tevreden kunnen stellen.

• 3John D13-09-2018

Nooit meer

Het hotel is vergane glorie. De kamer is echt oud en niet op niveau. Verf bladert van de muren. Kalkaanslag in wc, badkuip, zeepdispensers. Matrassen hard en stug. Het ruikt er muf. Afstandsbedieningsklepje zit vast met tape.

Niet best en al helemaal niet voor deze prijs. Voor ons nooit meer.

met vriendelijke groet de Hotelmanager, hotelmanagedr, 26-11-2018

Dank u wel voor het invullen van de review, helaas hebben we niet aan u verwachtingen kunnen voldoen.

• 8P de Haan27-07-2018

Mooie uitvalbasis voor een bezoek aan leeuwarden

Was een fijn hotel voor een weekendje weg, nu Leeuwarden de culturele hoofdstad is ook heel veel te beleven.Grote plus is het terras waar je lekker kunt vertoeven en een hapje en drankje kan doen. Nu met dit mooie weer zelfs buiten kunnen ontbijten. Heerlijk.

de Hotelmanager, hotelmanagedr, 30-07-2018

Dank u wel voor uw review, wat leuk om te horen dat u Leeuwarden een mooie stad vind.,tot de volgende keer.

• 9Hans Hagens08-06-2018

Goed en goedkoop adres om te slapen

Als je een overnachtingsadres zoekt in de buurt van Leeuwarden, dan is Campanile zeker een aanrader. De kamers zijn eenvoudig en klein, maar alles wat je nodig hebt om te slapen is er. Badkamer is ook in orde. Kamer was netjes en schoon. Jammer dat we 2 trappen op moesten, maar verder hebben wij niets te klagen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt aan de weg richting centrum, ongeveer 3 kilometer van parkeergarage Zaailand. Geen luxe, maar gewoon een goed prijs/kwaliteit verhouding.

de Hotelmanager, hotelmanagedr, 12-06-2018

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw complimenten heb ik gedeeld met ons team: hier doen we het voor, hartelijk dank en graag tot ziens!

• 7Saskia10-04-2018

Prima voor een nachtje maar verwacht niet teveel

De kamers zijn klein en eenvoudig maar wel schoon (daar waar schoon gemaakt wordt). Een likje verf en wat opknappen zou niet verkeerd zijn. Maar alles is aanwezig. Personeel is zeer vriendelijk! Helaas ben ik meerdere keren wakker geworden van andere gasten die kennelijk naar een feestje gingen. Jammer dat dat niet in de gaten wordt gehouden was echt veel lawaai. Ook jammer dat er geen stopcontact was voor het opladen van de telefoon. Ontbijt was heerlijk.

de Hotelmanager, hotelmanagedr, 12-04-2018

Onze hartelijke dank voor het invullen van de review! We zijn erg verheugd te mogen vernemen dat uw verblijf naar wens was met name door ons personeel. Uw complimenten worden zonder meer met onze medewerkers gedeeld!

• 8Jenny11-03-2018

Voor herhaling vatbaar

Een eenvoudig hotel, maar nette kamers waar alles aanwezig is..het personeel is super vriendelijk en het eten overtrof ons alles zo lekker. Ik zeg een aanrader als je je niet stoort aan eenvoud . De bedden waren trouwens super goed.. heerlijk geslapen..top .

de Hotelmanager, hotelmanagedr, 14-03-2018

Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Fijn om te horen dat u heeft genoten van het diner, wij doen ons uiterste best om aan de wensen van onze gasten te voldoen.Uw complimenten heb ik gedeeld met ons team: hier doen we het voor, hartelijk dank en graag tot ziens!

Hotel Campanile Leeuwarden info

Facilities