Bed and Breakfast Bij de Waagsbrug

3 reviews over Bed and Breakfast Bij de Waagsbrug

• 2018
    10Bert Hokken11-03-2018

Mooiste b&b van leeuwarden

Heel mooie locatie. Echt in het cenrum van leeuwarden. Mooie ruime kamer, goed bed, mooie inrichting, ruime bafkamer. Schoon. Goed ontbijt. Een aanrader.

• Oude reviews

7Angelique 01-03-2015

B&B midden in het centrum van Leeuwarden

Deze B&B heeft een mooie centrale ligging in hartje Leeuwarden. Voor een weekend weg een perfecte ligging. Het heeft twee kamers, waarvan 1 kamer voorzien van eigen badkamer. De andere badkamer moet gedeeld worden met de eigenaar. De kamer (suite) die wij hadden is groot en heeft dus een eigen badkamer. Mooi uitzicht op het centrum van Leeuwarden. De kamer ligt op de tweede verdieping. Voor mensen die slecht ter been zijn, geen aanrader. Het ontbijt wordt voor je klaar gezet zodat je deze 's morgens bij je deur kan pakken en in je eigen kamer kan nuttigen. Doordat deze kamer aan de centrum-kant ligt, is er 's nachts behoorlijk veel herrie van uitgaand publiek. Wel hebben de eigenaren oordoppen ter beschikking gelegd in de kamer!

• 9Astrid14-06-2013

Fantastisch!

Het B&B ligt midden in het centrum van Leeuwarden. Stap de deur uit en je staat midden tussen de winkels, restaurantjes en cafeetjes. De accommodatie bestaat uit 2 kamers op de 2e verdieping van het pand. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Waag. Een grote luxe kamer, voorzien van al het denkbare wat je nodig hebt, en een enorme badkamer met groot ligbad. Het ontbijt is al op je kamer geserveerd (broodjes zijn per stuk verpakt) en er staat een koffieapparaat, waterkoker, eierkoker en een broodrooster. In de koelkast vind je kaas, ham, melk, boter, yoghurt etc.. En kom je wat tekort....vraag het de eigenaars! Tip: als je lekker wilt eten ga dan naar Eindeloos. Heerlijk biologisch en dagvers eten voor leuke prijzen. Er is geen menukaart maar geef bij reservering op wat je niet lust en de kok zal hier rekening mee houden.

1 tip over Bed and Breakfast Bij de Waagsbrug

• Astrid, 14-06-2013