Hotel Bastion Leeuwarden

Nederland, Friesland, Leeuwarden

6.7Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bastion Leeuwarden voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Bastion Leeuwarden

• 8BeH27-06-2019

Zeer goed

Super gastvriendelijk personeel, vaak een (gratis) drankje aan de bar bij gelegenheden.

• 2018
    5Petra Stuit29-05-2018

Matig

Hotel is redelijk, kleine kamers, badkamer ook erg krap. Ontvangst was ok. Ontbijt later bijgeboekt, 28 euro voor 2 personen voor voor een zeer matig ontbijt vond ik echt schandalig. De hygiëne in de badkamer liet te wensen over, veel kalk op het sanitair, zonde en onnodig. Jammer, zou niet nog een x gaan.

Met vrienden

• 9Dhr. F.01-05-2018

Super

Zeer gastvrij. Vriendelijk personeel, en een heerlijk ontbijt.

• 4Mirjam25-03-2018

Vieze kamer, geen gezellige sfeer.

Bij aankomst is niet duidelijk waar de ingang is. Er staat overvolle asbak en blikje bier bij de ingang. Het uitzicht van onze kamer was op een parkeerplaats. Hele kleine badkamer, weinig ruimte om je toiletspullen en kleding op te hangen. Haren in het doucheputje en witte vlekken op de sprei, stof/zand op de grond (zie foto’s). Personeel is niet onaardig maar vraagt bij aankomst ook niets, alleen het hoognodige. Ontbijt was prima, al zaten er vier mannen waarvan 1 al om 9 uur aan het bier. In de eettuimte staan 3 tv’s aan, erg ongezellig.

Met vrienden

• Oude reviews

6Miranda15-11-2015

Eenvoudig hotel

Kregen een kamer in het oude gedeelte wat er al sinds 26 jaar staat, hier is het nieuwe gedeelte tegenaan gezet, met vele trapjes en deuren tot gevolg. Kamers mogen weleens opgeknapt worden, gat in de vloer opgevuld met piepschuim waar je steeds over struikelde. Bedden smal maar wel goed, verder wel redelijk schoon. Vriendelijk personeel. Stad lekker dichtbij.

• 9Wim Houweling01-06-2015

Prima, voor herhaling vatbaar

Hotel is net uitgebreid en nog niet alle straat is aangelegd Zeer vriendelijke bediening en fijne kamer. Ontbijt is prima. Je kunt prima met OV van oa. ziekenhuis naar de binnenstad reizen. Opvallende wijk waarin hotel ligt: ziekenhuis, mooie seniorenappartementen, 2 grote woonwagenkampen, volksbuurt enz., ik heb 's-avonds nog rondgewandeld en vond het leuk dit alles te zien. Volgende keer ergens anders weer Bastion!

• 7marja04-06-2014

prima voor een keer

Kamer is schoon en personeel vriendelijk. Vond het diner tegenvallen en denk dat je voor 100 euro toch een betere hotelkamer kunt krijgen elders. Het is allemaal erg standaard. en eenvoudig

• 6Robin Kooijman25-07-2013

Eenvoudig hotel

Een eenvoudig hotel, voor een overnachting prima. Bij touroperator staat dat alle kamers airco hebben, dit is niet waar. Bij aankomst stond er een grote ventilator in de kast en daar moest ik het mee doen. Met een buiten temperatuur van dik 30 graden was dit een domper, mede omdat ik het hotel had geboekt vanwege a/c. Ik heb lekker gegeten, wel was het zo dat ik bij het ontbijt dode vliegen in de vensterbank had liggen en er een groot spinnenweb aan de lamp in de vensterbank naast mij zat. Mijn broodje smaakte toen iets minder. Het personeel is zeer vriendelijk en kon hier niets aan doen, er is sprake van veel te weinig personeel terwijl het hotel vol zat.

• 9Jurrian Munter16-02-2013

Grandioos Hotel

Wij komen hier gemiddeld twee keer per jaar voor een workshop doedelzak spelen en overnachten altijd hier. Waarom ? Het is gewoon een goed hotel, personeel is super gastvrij en behulpzaam, ontbijt is heerlijk met zalm en gebakke ei. De ligging is prima als je naar de stad wil ik snap niet hoe je 20 min. erover doet dit zal hooguit 5 tot 10 min. in beslag nemen als je niet de weg weet moet je dat niet in de schoenen van het hotel schuiven maar gewoon goed je huiswerk doen. Free wi-fi werkt super en ook de consumptie prijzen zijn gemiddeld ga er zo weer heen.

• 8saskia.pl17-09-2012

Vlakbij Centrum en MCL

Prima Hotel. Lastig te komen daar er geen aanwijzings borden langs de toegang weg staan. Beetje gedateerd maar lekkere bedden en een goed ontbijt.Schone kamer.koffie en thee mogelijkheid. Diner goed verzorgd en lekker. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Min puntje: de eieren worden gebakken op een tafeltje in het restarant zonder afzuig installatie wat erg stinkt.

1 tip over Hotel Bastion Leeuwarden

• saskia.pl, 17-09-2012

Wij hebben een stads wandeling gedaan en verder was het vnl voor het MCL ziekenhuis bezoek wat op een steenworp afstand was.

0 vragen over Hotel Bastion Leeuwarden

• Eten en drinkenLunch