A Guide to Leeuwarden

9.2Fenomenaal

• 9Emmy en Ina12-02-2020

Heel leuk en toelgankelijk

Ondanks het barre weer met storm en regen wist Henk er een hele leuke tour van te maken zodat wij de kou vergaten en vastbesloten zijn terug te komen als de de zon schijn;t er staat nog veel meer op onze todo list :)

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Mauritz en Annet Jordaan29-12-2019

Leuk,interessant,mooi en grappig

De stadswandeling is reuze leuk! Je komt op plaatsen waar je anders niet komt. Henk, de gids, is een leuke aardige man die ontzettend veel kan vertellen over de geschiedenis van Leeuwarden. Ons is wel duidelijk geworden, dat de meest belangrijke mensen uit onze voorgeschiedenis uit Leeuwarden komen😉. Wij hebben overnacht in hotel Post Plaza, een echte aanrader, fantastisch! Dus het waren 2 mooie dagen in een prachtige stad !

Gereisd met partner in december 2019

• 10Sabine09-11-2019

Een aanrader!!

We zijn 's morgens in Leeuwarden aangekomen en om 12 uur gelijk de Leeuwarden Free Tour gedaan met Henk. Wat een leuke wandeling was dat. Henk wist veel te vertellen en we hebben een goede indruk van Leeuwarden gekregen. Erg leuke stad. Henk vertelt met veel enthousiasme de mooie verhalen over zijn Ljouwert. Bedankt!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Pia,Toos,Emile en Dick.12-10-2019

Zeer boeiend en humoristisch!

Een dagje Leeuwarden, wat ga je dan doen? Een stadswandeling dus. Wat een goede keus! Gids Henk heeft ons op de Leeuwarden Free Tour meegenomen naar vele verrassende plekjes van Leeuwarden. Hij wist ons op een enthousiaste, zeer humoristische en beeldende manier, veel te vertellen over "zijn Ljouwert". Een absolute aanraden, die we niet graag hadden willen missen. Op dat moment waren er in 2019, al 9999 mensen ons voorgegaan. Het bleek dat één van ons vieren toen de 10.000ste bezoeker van 2019 was.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Monique26-08-2019

Geweldig!

We hebben de 'Leeuwarden Free Tour' gedaan met gids Henk, een erg leuke rondwandeling. Leeuwarden is een verrassend mooie stad, een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Tiny18-08-2019

Een aanrader! Zeker gaan doen! Voor oud en jong.

Vanuit Bolsward met OV- Bus, naar Leeuwarden. oa voor de Free Tour. Wij waren met 5 famillie leden, rond de 70 jaar. Wat een geweldige wandeltocht was dit! Met Henk als gids. Die ons veel moois van de stad liet zien. En humorvol veel verhalen over de stad wist te vertellen. Een super middag gehad. Nogmaals ....Heel veel dank.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9J.B. Hoitink13-08-2019

geweldig mooie stad

verdiep je vooraf in de bezienswaardigheden die je wilt bekijken anders is je tijd te kort!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Thierry11-08-2019

Schitterend

Leeuwarden heeft mij positief verrast.Leuke B&B,zeer vriendelijke mensen.Ook de omgeving met eigen fiets verkend.Ik heb zo ongeveer alles bezocht in Leeuwarden. Mijn weekje heb ik afgesloten met gids Henk en een wandeltour.Met een zeer goed gevoel weer naar thuis vertrokken.Bedankt Leeuwarden en al die lieve mensen. 👍👍👍

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10José30-07-2019

echt een aanrader

Met Henk als gids een fantastische tour door Leeuwarden gemaakt met vriendin. Heel veel opgestoken, een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Camperplaats 10-07-2019

Geweldig, aanrader om te doen!

Echt een aanrader om Leeuwarden op een andere manier te verkennen! Wij raden al onze gasten / camperaars Guide To Leeuwarden aan. Altijd een succes!

Gereisd met vrienden in juli 2019

10 van de 45 reviews gezien