Vakantiepark

• Onderkomen3
  • Activiteiten8
  • Onderkomen3
  • Activiteiten8

We hebben een prettig verblijf gehad. Langweer en omgeving is gezellig, mooi en rustgevend! Het villapark doet de naam geen eer aan. De woning waar wij inzaten, was erg gedateerd en zelfs wat viezig. Vooral met een kleintje die graag buiten rond kruipt, is het geen aanrader (smerige vlonder en tuinmeubilair). Daarnaast vond ik de service ook wat te betwisten. We moesten bij aankomst bijna twee uur (na officiële inchecktijd) wachten voordat we in het huisje konden. De receptie was beperkt bereikbaar. We huurden regelmatig een fiets voor een paar uurtjes en moesten dan toch voor een hele dag betalen. De service had wat mij betreft gastvrijer en flexibeler gekund.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Theo Louwen
31-3-2015
  • Onderkomen9

Prima en vriendelijke ontvangst, mooie en schone villa aan het water. Een perfecte locatie om he mooie Friesland te ontdekken over het land en over water. Een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in maart 2015

Heerlijk familieweekendje op een top locatie!

Esther_Egb
13-3-2014
  • Activiteiten9

Wij hebben een gezellig weekend gehad met de hele familie in Langweer. We hadden een bungalow aan het water, echt een top locatie aan de Friese meren. Langweer is een gezellig dorp, met veel leuke restaurantjes. We hadden een sloep gehuurd die bij we konden aanmeren voor onze bungalow. Ook hebben we een dag fietsen gehuurd.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genieten van de Friese Meren!

Laura de Jong
6-3-2014
  • Activiteiten9

Het huisje zag er prima verzorgd uit! Heerlijk aan het water en veel privacy. We hadden voor Friesland gekozen omdat we graag de Friese Meren wilden bekijken. Zelf hadden we geen ervaring met varen en zijn ook niet in het bezit van een boot. Gelukkig konden we naast het huisje een sloep huren. Het personeel was erg vriendelijk en legde ons geduldig alles uit. Ook kregen we een kaart mee van de omgeving met leuke tips voor onderweg! En ik moet zeggen we zijn elke dag het water op geweest en we hebben ons geen minuut verveeld! Er zijn zoveel verschillende meren, kanalen en vaarroutes! Zeker een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Heerlijk gelegen aan de Friese Meren

Erica Krikke
4-3-2014
  • Activiteiten9

We hebben een heerlijke vakantie gehad in het mooie vakantiepark! Sfeervol huisje en prachtig gelegen vlak aan de Friese Meren. We komen in de zomer zeker ook nog een keer terug, dan gaan we ook een sloep erbij huren!

Gereisd Met partner in januari 2014

Nooit meer!

Brenda Herben
12-8-2013
  • Onderkomen1
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1
  • Activiteiten3

Bij aankomst in de ' villa' moesten m'n man en ik erg lachen, want we waren hof van saksen kwalileit gewend! Maar niet zeuren, we zijn in het mooie Friesland... Bij nadere inspectie van het huisje kwamen we vele smerige dingen tegen: waaronder een gebruikte luier, vieze vloeren, vies sanitair en oud vuil oa vele spinraggen. Na melding is dit nagenoeg niet opgelost en heb ik zelf de bleek fles gepakt en een LITER er tegenaan gegooid!! Ook de raambedekking was kapot en hebben dit provisorisch opgelost met knijpers en handdoeken!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Leuk park, lekker dicht bij het water.

Hannie Verheij
8-7-2009
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Onze boot mochten we gratis in het haventje leggen tijdens ons verblijf. We keken zo over het meer. het was fantastisch.We gaan er volgende week weer naar toe. Alleen hopen we wel op mooi vaarweer. De huizen hebben veel privacy.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Langweer in Langweer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Langweer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.