Bed & Breakfast De Perelaar

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

5 Reviews over De Perelaar

• 9Cynthia, Brenda. Annelies, Joyce en Esther18-06-2011

Geweldig!! Een echte aanrader!!

We hebben met 5 dames 1 nacht doorgebracht in deze super Bed & Breakfast, maar wat jammer dat we niet langer konden blijven. Het wordt gerund door een ontzettend vriendelijk echtpaar, de omgeving is super en alleen voor de tuin wil je al langer blijven!

• 10Edwin en Fanny Middelkoop29-08-2010

'' Hoe mooi kan het zijn ''

Wie van rust,vriendelijkheid,service,en weidse blikken houdt is bij bed en breakfast de perelaar aan het juiste adres. Je word hartelijk ontvangen door lieve behulpzame mensen die je direct het gevoel geven dat je welkom bent. '' Weer of geen weer'' het is een heerlijke plek om even te ''onthaasten''. Voor ons is dit een reden om nog eens koers te zetten richting Langelille.

Edwin en Fanny Tiel.

• 9A.N. Stuifbergen11-07-2010

zeer gastvrij onderkomen

Met grote groep (10) personen vonden we moeiteloos gastvrij onderdak. Mooie accomodatie. Desgevraagd werd een prima maaltijd geserveerd. Vanwege het weer kon dat buiten; na een gezellige avond, een goede nacht en 's-morgens een uitstekend ontbijt te hebben genoten konden we verder op onze fietsen.

• 10A.N. Stuifbergen06-07-2010

fantastische plek

Als groep (12) fietsers prima ontvangen, heerlijk gegeten en geslapen. Flexibele eigenaren die bijzonder aardig zijn en servicegevoelig. Als groep heerlijk gegeten aan een grote tafel in de tuin met zicht op de groene omgeving tot de horizon. Ook het royale ontbijt werd buiten opgediend. 's-Avonds werd door de muzikale eigenaren Hans en Janny op ons verzoek een kort muziekprogramma geboden en konden we onder hun leiding zelf wat instrumenten proberen. Grandioos onderkomen voor cultuurgroepjes, cursisten, teambuildings of zich in het zweet fietsende passanten zoals wij.

• 8Ludo en Josee06-10-2009

Wat een rust!

Als je rust zoekt, ben je hier op het juiste adres! 'n Leuk en hartelijk welkom (wij waren met 6 vrouwen tijdens de Zuiderzeeroute in "eendjes" via www.huureeneend.nl), mooie omgeving, heerlijk ontbijt. Hans hielp zondagochtend met het aanduwen van de eend die niet wilde starten. Echt de moeite waard! Prima restaurant in de buurt ('t Sluisje); heerlijk gegeten!

Bed & Breakfast De Perelaar info

Veilig betalen met