Bed and Breakfast De Perelaar

Bed and Breakfast De Perelaar
9,2

5 reviews over Bed and Breakfast De Perelaar in het Nederlands

Met vrienden

Geweldig!! Een echte aanrader!!

Cynthia, Brenda. Annelies, Joyce en Esther
18-6-2011

We hebben met 5 dames 1 nacht doorgebracht in deze super Bed & Breakfast, maar wat jammer dat we niet langer konden blijven. Het wordt gerund door een ontzettend vriendelijk echtpaar, de omgeving is super en alleen voor de tuin wil je al langer blijven!

'' Hoe mooi kan het zijn ''

Edwin en Fanny Middelkoop
29-8-2010

Wie van rust,vriendelijkheid,service,en weidse blikken houdt is bij bed en breakfast de perelaar aan het juiste adres.

Je word hartelijk ontvangen door lieve behulpzame mensen die je direct het gevoel

geven dat je welkom bent.

'' Weer of geen weer'' het is een heerlijke plek om even te ''onthaasten''.

Voor ons is dit een reden om nog eens koers te zetten richting Langelille.

Edwin en Fanny

Tiel.

zeer gastvrij onderkomen

A.N. Stuifbergen
11-7-2010

Met grote groep (10) personen vonden we moeiteloos gastvrij onderdak. Mooie accomodatie. Desgevraagd werd een prima maaltijd geserveerd. Vanwege het weer kon dat buiten; na een gezellige avond, een goede nacht en 's-morgens een uitstekend ontbijt te hebben genoten konden we verder op onze fietsen.

fantastische plek

A.N. Stuifbergen
6-7-2010

Als groep (12) fietsers prima ontvangen, heerlijk gegeten en geslapen. Flexibele eigenaren die bijzonder aardig zijn en servicegevoelig. Als groep heerlijk gegeten aan een grote tafel in de tuin met zicht op de groene omgeving tot de horizon. Ook het royale ontbijt werd buiten opgediend. 's-Avonds werd door de muzikale eigenaren Hans en Janny op ons verzoek een kort muziekprogramma geboden en konden we onder hun leiding zelf wat instrumenten proberen. Grandioos onderkomen voor cultuurgroepjes, cursisten, teambuildings of zich in het zweet fietsende passanten zoals wij.

Wat een rust!

Ludo en Josee
6-10-2009

Als je rust zoekt, ben je hier op het juiste adres! 'n Leuk en hartelijk welkom (wij waren met 6 vrouwen tijdens de Zuiderzeeroute in "eendjes" via www.huureeneend.nl), mooie omgeving, heerlijk ontbijt. Hans hielp zondagochtend met het aanduwen van de eend die niet wilde starten. Echt de moeite waard! Prima restaurant in de buurt ('t Sluisje); heerlijk gegeten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Perelaar in Langelille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Perelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.