Langedijke

Reviews over Langedijke

Geweldig mooie camping

Mia,
    21-3-2013

Voorjaarsvakantie op natuurcamping de Buitenplaats was een traktatie. Prachtige omgeving, heerlijk gewandeld en gefietst en lekker tot rust gekomen. Fijne verwarmde douches en verwarmde w.c's. Lekkere verse eitjes en genoten van de dieren rondom de camping. Super lieve poezen.

En dat het erg donker 's nachts is hebben we geweten. Maar dat was extra genieten. Als je van rust, ruimte en actief zijn houdt is dit echt een aanrader. Wij komen zeker weer.

Gereisd met partner in februari 2013

Rust en natuur

P. Venema,
    19-9-2012

Gastvrije ontvangst. Nette voorzieningen van origineel ontwerp. Heerlijke ruime plaats met vrij uitzicht. Zeer stil. Zeer gunstig gelegen bij natuurgebieden en fietsroutes. Een aanrader voor natuurliefhebbers.

Gereisd met partner in augustus 2012

Zeer gastvrije ontvangst op een prachtige stille plek met

Willem de groot,
    27-9-2006

Zeer gastvrije ontvangst op een prachtige stille plek met uitstakend (zeer schoon)sanitair en met zelfs een wasmachine en grote koelkast binnen handbereik!

Voor ons ervaren kampeerders met kinderen eindelijk weer eens een plek zoals het hoort.In de buurt is ook het Aekingermeer met strand waar je prima kunt zwemmen en veel goede fietspaden door het bos.

Vorige week (met zijn tweee)ook een huisje gehuurd bij hun dat is zeer goed bevallen (mooi design en veel comfort).Toegevoegd dus aan onze favoriete vakantielijst!

Gereisd anders in september 2006
Langedijke scoort een 9 uit 10, op basis van 6 reviews