Appartement Perruque

7 reviews over Appartement Perruque in het Nederlands

Zeer comfortabel

Jasper
14-1-2018

Stijlvol ingericht, zeer netjes en vriendelijke eigenaren

Een adres om naar terug te gaan.

Tineke de Jong
20-10-2017

Wat een prima B&B. Een geweldige warme ontvangst viel ons ten deel. Het voelt als een soort thuiskomen. Lieve vriendelijke behulpzame eigenaars. Een fijn bed en een mooie schone badkamer. Een prima verzorgt ontbijt met voor elk wat wils. De kamer was wat aan de kleine kant, maar om het idee van een cel in het voormalig politiebureau te behouden is daar niet veel aan te veranderen.

Oude reviews (archief)

Prima accommodatie, gastvrije mensen.

Bert Schalker
26-7-2016

Heerlijk, prima bedden en een uitstekend ontbijt. Prima ruimtes binnen en buiten om wat te drinken of te lezen.

Super mooi verblijf

Janine
13-1-2016

Met oud en nieuw on Perruque verbleven, wat een heerlijke plek. Nico en Janny, we hebben ons zo welkom gevoeld en het appartement is echt n aanrader

Fantastische dagen gehad!

Wieger
18-8-2015

Perruque is een gemoedelijk b&b en een uitstekende uitvalsplek voor het bezoeken van de prachtige omgeving.

Genoten van een keurig verzorgd appartement met heerlijke bed en stortdouche! Aanrader!

Heerlijke hide-away

Jakobine
22-7-2015

Een week verbleven in appartement 1 van de B&B. Het was heerlijk, de ruimte goed en de faciliteiten helemaal ok. Nico en Janny zijn zeer gastvrij en behulpzaam!

Fijne plek

Wb
    1-9-2014

Wat een fijne plek om te verblijven. Wij zaten in een appartement (nieuw, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien). Het ontbijt was prima. Iedere ochtend heerlijk vers brood, fruit en super suikerbrood. Nico en Jannie weten hoe ze je op vakantie een thuis gevoel kunnen geven. Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Perruque in Koudum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Perruque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Perruque scoort een 9.21 uit 10 op basis van 7 reviews.