Tijdelijk €25 aanbetaling

Perruque

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Perruque voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 26 reviews

9.4FenomenaalScore uit 26 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 9.2Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Perruque

• 10Inge27-10-2019

Super

We hebben een weekend genoten van de gastvrijheid van Janny en Nick en de prachtige omgeving. Mooie kamer, goed bed en schoon. Er stond een flesje wijn voor ons klaar. Mooie fietsomgeving met goede fietspaden en gezellige dorpjes. Het was gewoon een toppie minivakantie.

• 10Esther16-09-2019

gezellig en huiselijk en alles is prima geregeld!

Met 25 mensen het hele pension afgehuurd voor de bruiloft van onze zoon! Zo fijn hoe de eigenaars ook een persoonlijk praatje voor iedereen hadden. Ze dachten echt mee in oplossingen. Ook erg leuk dat het een voormalig politie bureau is .

• 9Familie Wildschut15-09-2019

Aanrader!! Uit met je gezin/familie of vrienden.

Voor een feestelijke familieaangelegenheid waren we van het weekend in Koudum. Met een groep van 26 personen in de leeftijd van 6 tot 82 jaar. Nico & Janny runnen deze B&B waar je ook 2 appartementen voor 5 personen kan huren. Wij zaten in appartement 2 met ons gezin van 5 personen. Beneden bevindt zich de keuken, leefgedeelte met grote tafel en zithoek, een badkamer met heerlijke douche en een kamer met een 2-persoonsbed. Via een trap kom je op de 2e verdieping met een 2-persoonsbed en een 1-persoonsbed. Hier sliepen onze kinderen. In het appartement is van alles aanwezig: een wasmachine, strijkijzer, tv’s (ook boven), föhn. Je hebt een eigen ingang en beneden kan je ook zitten (er is zelfs een knusse ruimte met een openhaard). Kortom een perfecte plek als je in Friesland (omgeving Sneek) wilt zijn. Janny & Nico zijn een goede gastvrouw en gastheer, die het hun gasten naar de zin willen maken. We komen graag een keer terug.

• 9Fian aan den Boom18-08-2019

Geweldig

Prachtig B&B met huiselijke sfeer ontzettend lief gast echtpaar die je van alle gemakken en comfort voorzien!! Heerlijk ontbijt, fijn geslapen op goeie bedden! Dit was onze tweede keer en we komen zeker volgend jaar weer terug

• 10John Hoek31-12-2018

Prachtig appartement, ruim, schoon en mooi ingericht.

• 10Martje Roemers31-12-2018

Een zoete val in,fantastisch

Wat een plezierige ontvangst ,bovendien prachtige kamer en een heerlijk ontbijt ,kortom alles goed geregeld voor de gasten

• 9Anoniem28-12-2018

Aanrader!

Heerlijk verblijf, gastvrij en prachtige omgeving

• 10Lindsay de leyn en gezin24-12-2018

Fantastisch verblijf in prachtige omgeving

Deze accomodatie is prachtig ingericht, zelfs met kerst was er leuke versiering voorzien in het appartement. Deze mensen zijn super gastvrij, ze leven voor hun zaak. Ik zou iedereen aanraden om hier te boeken. SuperLekker ontbijt gegeten. Heerlijke uitvalsbasis voor mooie wandeltochten. Hier kom je echt tot rust.

• 10Pascal24-12-2018

Fantastisch mensen in uitmuntende accommodatie

Gastvrije mensen met mega gouden hart. Accomodatie is super. Alles aanwezig voor een zorgeloos verblijf. Ontbijt super.

• 10Yente Van den Steen21-12-2018

Zeer aangenaam!

Zeer mooi, schoon en rustgevend verblijf.

Appartement Perruque info

• Adresgegevens