Bed and Breakfast Pension Perruque

Meer bedandbreakfastinfo

303 reviews over Bed and Breakfast Pension Perruque

• 10Kees08-10-2019

fantastisch

Het eten en ontbijt was heerlijk. Nico is een aardige gastheer en Janny is een spontane gastvrouw. het verblijf was erg goed. een goed bed en een prachtige badkamer. alles is goed schoon in de kamer. ik heb het naar mijn zin gehad. Pension Perruque is een aanrader.

• 9karin08-10-2019

op en top verzorgd

3 nachten in dit heerlijke b&b gelogeerd, een warm welkom door Nico en Janny . mooie, schone kamer met een goed bed en nette badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Eigenaren erg gastvrij en willen je overal mee helpen. Het verhaal achter de oorsprong van deze b&b is duidelijk terug te zien wat het een bijzondere plek om te verblijven maakt.

• 9Rob Vermeulen05-10-2019

Perfect in het midden tussen hotel en B&B

Waren hier twee nachten om vrienden in de omgeving op te zoeken. Troffen een buitengewoon vriendelijke ontvangst, kleine maar gezellige kamer met een meer dan uitstekend bed, complete voorzieningen op hotelniveau en een zeer uitgebreide ontbijttafel met een hartelijk goedemorgen en allerlei lekkers. Helemaal goed dus. En als er dan toch iets beter moet: het licht in de badkamer mag ietsje helderder...

• 10Do. Forceville.04-10-2019

Grandioos, fantastisch, warm ontvangst.

Super gastvrije ontvangst. Ontbijt was meer een brunch. Voor ieder wat wils. Veel variatie. De aangepaste kamer was top, geweldig. Zou graag deze thuis willen hebben.

• 10Moritz30-09-2019

Erster Gemeinsamer Kurztrip

(vertaald vanuit het Duits naar Nederlands)

We werden heel hartelijk ontvangen. Janny en Nico zijn erg gastvrij en we voelden ons meteen thuis. Het ontbijt laat niets te wensen over en het was zeer comfortabel.

• 10Irene26-09-2019

Verblijf hier is zeker voor herhaling vatbaar!

Gezellige ontvangst in dit voormalige politiebureau door de eigenaren die oog hebben voor detail. Mooie schone kamers met prima bedden. En bij het ontbijt worden verwelkomd door de geur van vers gebakken brood. Goed bereikbaar en parkeren op eigen terrein.

• 10Jeroen kok24-09-2019

Geweldig!

Prachtig pension! Geweldige eigenaars die alles met enorme passie doen en dat merk je aan alles! Kamers, ontbijt, sfeer, ontvangst, gastvrijheid alles is top. Ook via hen een prachtig sloepje gehuurd en een dagje heerlijk gevaren naar net mooie stavoren en hindelopen.

• 10Fleur23-09-2019

Heel fijn

Fijne plek, dichtbij t Flinkeboskje

Met vrienden

• 10Patricia22-09-2019

Geweldig!

Wij hebben 2 nachten mogen verblijven in dit geweldige b&b. Wij hadden een luxe kamer wat erg mooi was met een nette, ruime badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. De eigenaar staat klaar om ook nog een heerlijk verse omelet of pannenkoek voor je te bakken. Dit pension geeft je ook de mogelijkheid om een sloep te huren wat wij dan ook hebben gedaan. Het was een prachtig bootje waar we ons een hele dag mee hebben vermaakt langs de mooie Friese plaatsjes en watertjes. Je krijgt een kaart en uitleg mee voor een mooi ritje over het water. Al met al heerlijk genoten en zullen dit pension aan iedereen aanbevelen.

• 10Susan van der Slot15-09-2019

SUPER

Dat alles tot in perfectie klopt. De ligging, de kamers, het ontbijt, de service, het gezellige contact met de beheerders, de rust, kortom alles wat je maar wenst. Schoon en gemoedelijk. Ze denken met je mee en zijn zeer behulpzaam. Wij waren hier voor 3 nachten ivm een bruiloft, en zijn echt verwend. Met onze hele familie hebben wij een heerlijk weekend gehad. Janny en Nico, jullie zijn toppers. Ik heb nu al heimwee naar jullie. Het was als thuiskomen. Ook de gastvrijheid en het vertrouwen dat je krijgt. Helemaal super.

Met vrienden

10 tips over Bed and Breakfast Pension Perruque

• P. Wijk, 09-08-2013

Onze tip: bel direct met Perruque voor de reservering.

• a.kanne, 18-02-2013

Ga Italiaans eten bij Oostachterom in Hindeloopen. Verse pasta's en pizza's voor een goede prijs!

• Trees Reijven, 25-06-2013

Er komen veel fietsers, het is een idee om een ruimte beschikbaar te stellen voor natte spullen, dan kan dat drogen en hoeven er verder geen extra verwarmingen aan. Ook heb je dan meer ruimte op de kamers

0 vragen over Bed and Breakfast Pension Perruque

• WinkelsKapper
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen