Tijdelijk €25 aanbetaling

Pension Perruque

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Pension Perruque voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 316 reviews
+42

7.5GoedScore uit 316 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

316 Reviews over Pension Perruque

• 6maria20-08-2022

nog zeker voor verbetering vatbaar.

Jong echtpaar heeft het in juni overgenomen. Mijn algemene indruk is dat er nog voldoende punten voor verbetering vatbaar zijn zoals; het ontbijt is simpel maar de hygiëne regels (HACCP) worden totaal niet toegepast. De binnenplaats is een rommelig geheel,in de avond geen buitenverlichting, asbakken die niet geleegd worden, het vegen van de binnenplaats is geen overbodige luxe. De kamers geven een andere indruk dan op de website. De jonge eigenaars zijn wel erg vriendelijk en enthousiast bezig maar ze zullen de nodige energie erin moeten stoppen in de B&B om deze naar een hoger niveau te brengen.

• 9Hans en Tini10-08-2021

Gezellig ingericht.

Hartelijk ontvangst ,Zeker aan te bevelen alles was prima en het ontbijt was heerlijk.Goed bed en kussens!

• 9Ad en Tini25-09-2020

Heerlijk!

We hebben een heerlijk weekend gehad! Mooie kamer, schoon, heerlijke bedden. Gezellige mensen.

• 9Mieke en Gerard Thuis13-09-2020

Heerlijk verblijf

Mooie B&B, fijn ontvangst door vriendelijke gastvrouw en gastheer. Prima verzorgd. Leuk is ook de gezamenlijke ruimte waar je gezellig wat kunt drinken. Nico en Janny zijn altijd in voor een praatje of tips wat er te doen is of waar je kunt eten.

• 9Ad en Betty uit Erp17-08-2020

Een prima verblijf en aanrader.

We hadden maar een overnachting geboekt omdat we de Elfstedentocht aan het fietsen waren en de volgende dag weer verder moesten. We zijn prima ontvangen. Heel gastvrij. De kamer zag er heel heel netjes uit. Het ontbijt werd i.v.m. corona netjes aan je tafel verzorgd. Dus geen buffet. Wij vonden dit heel eg fijn. De persoonlijke aandacht hebben we ook als heel prettig ervaren. Als we weer eens in Friesland zijn dan willen we hier zeker nog eens terug komen.

• 10Michel Lafeber11-08-2020

Paar dagen in een containerwoning geweest. Zelden zo'n mooie accommodatie gezien. Op een mooie plek in de haven van Warns met een heerlijk windje dat een lekkere verkoeling was met de hete dagen. Lekker kunnen zwemmen in de haven. Ook nog een bootje gehuurd, via Perruqeu, lekker kunnen varen door het mooie Friese landschap. Nico en Janny bedankt voor deze heerlijke vakantie.

• 10Mark van der Heijden11-08-2020

Super verblijf, zeker een aanrader!

Pension Perruque is de B&B waar je moet verblijven als je in Friesland wil verblijven. Nico en Janny zijn 2 top hosts van een super mooie B&B. Ze doen er alles voor om jouw verblijf zo goed mogelijk te maken, ze nemen de tijd voor je en zijn altijd in om even lekker een praatje te maken! De B&B zelf vond ik top, in de kamer zat alles wat je nodig had en het bed sliep heerlijk. Het ontbijt moesten we de dag eerder bepalen wat we wilde omwille van corona, maar ook dit was helemaal top geregeld, heerlijk ontbeten! Mocht je nog wat extra willen dan hoefde je het maar te vragen! Daarnaast hebben we ook nog fietsen gehuurd en met de mooie Maxima sloep "Queen" gevaren. Dat heeft ons verblijf compleet gemaakt! Al met al een super verblijf.

• 10Rob Melchels04-08-2020

Échte oprechte aandacht voor de gasten

Échte oprechte aandacht voor de gasten/ gastvrije ontvangst/ nette schone kamers/ leuk ingericht/ lekker eten/ mooie sloep gehuurd (de tróts van Nico ;-), goed advies voor bezoekjes in de buurt: gewoon helemaal prima! Kortom: zo wil je als gast ontvangen worden!.

• 8Floor20-06-2020

Enorm lieve mensen, een prettig verblijf

Ik heb hier een ontzettend fijn verblijf gehad. Ik liep 6 weken lang stage in Koudum, het was dan ook super dat ik bij deze lieve mensen mocht verblijven in een ruim en modern appartement. De ligging van het pension is top, met 2 minuten ben je in de supermarkt en met 3 sta je op de bus te wachten naar Hindeloopen of Workum voor een gezellig dagje weg. De badkamer was heel erg fijn en de bedden sliepen heerlijk. Twee punten voor verbetering zijn wel de pannen in het appartement en de vensterbank op de eerste verdieping. De anti-aanbaklaag van de pannen werkten niet goed, waardoor veel eten op de inductie aanbrandde. Wanneer het regent vallen de druppels op de aluminium vensterbanken, ik had geluk met het weer en kon er maar één nacht niet van slapen. Maar als je hier komt met veel regen kan ik me voorstellen dat dit vervelend kan zijn.

• 9De Wendt15-03-2020

Leuke en gezellige B&B

Het is een fijne en gezellige plaats om te verblijven. Er word voor een erg goed ontbijt gezorgd en de kamers zijn schoon. Ook zijn de eigenaren behulpzaam en gastvrij.

Bed & Breakfast Pension Perruque info

• AirconditioningNiet beschikbaar