Bed and Breakfast Pension Perruque

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info

311 reviews over Bed and Breakfast Pension Perruque

• 10Michel Lafeber11-08-2020

Paar dagen in een containerwoning geweest. Zelden zo'n mooie accommodatie gezien. Op een mooie plek in de haven van Warns met een heerlijk windje dat een lekkere verkoeling was met de hete dagen. Lekker kunnen zwemmen in de haven. Ook nog een bootje gehuurd, via Perruqeu, lekker kunnen varen door het mooie Friese landschap. Nico en Janny bedankt voor deze heerlijke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Mark van der Heijden11-08-2020

Super verblijf, zeker een aanrader!

Pension Perruque is de B&B waar je moet verblijven als je in Friesland wil verblijven. Nico en Janny zijn 2 top hosts van een super mooie B&B. Ze doen er alles voor om jouw verblijf zo goed mogelijk te maken, ze nemen de tijd voor je en zijn altijd in om even lekker een praatje te maken! De B&B zelf vond ik top, in de kamer zat alles wat je nodig had en het bed sliep heerlijk. Het ontbijt moesten we de dag eerder bepalen wat we wilde omwille van corona, maar ook dit was helemaal top geregeld, heerlijk ontbeten! Mocht je nog wat extra willen dan hoefde je het maar te vragen! Daarnaast hebben we ook nog fietsen gehuurd en met de mooie Maxima sloep "Queen" gevaren. Dat heeft ons verblijf compleet gemaakt! Al met al een super verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Rob Melchels04-08-2020

Échte oprechte aandacht voor de gasten

Échte oprechte aandacht voor de gasten/ gastvrije ontvangst/ nette schone kamers/ leuk ingericht/ lekker eten/ mooie sloep gehuurd (de tróts van Nico ;-), goed advies voor bezoekjes in de buurt: gewoon helemaal prima! Kortom: zo wil je als gast ontvangen worden!.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Floor20-06-2020

Enorm lieve mensen, een prettig verblijf

Ik heb hier een ontzettend fijn verblijf gehad. Ik liep 6 weken lang stage in Koudum, het was dan ook super dat ik bij deze lieve mensen mocht verblijven in een ruim en modern appartement. De ligging van het pension is top, met 2 minuten ben je in de supermarkt en met 3 sta je op de bus te wachten naar Hindeloopen of Workum voor een gezellig dagje weg. De badkamer was heel erg fijn en de bedden sliepen heerlijk. Twee punten voor verbetering zijn wel de pannen in het appartement en de vensterbank op de eerste verdieping. De anti-aanbaklaag van de pannen werkten niet goed, waardoor veel eten op de inductie aanbrandde. Wanneer het regent vallen de druppels op de aluminium vensterbanken, ik had geluk met het weer en kon er maar één nacht niet van slapen. Maar als je hier komt met veel regen kan ik me voorstellen dat dit vervelend kan zijn.

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 9De Wendt15-03-2020

Leuke en gezellige B&B

Het is een fijne en gezellige plaats om te verblijven. Er word voor een erg goed ontbijt gezorgd en de kamers zijn schoon. Ook zijn de eigenaren behulpzaam en gastvrij.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    9Marcel26-12-2019

gezellig

Mijn vriendin en ik boekten spontaan drie nachten in september. Janny en Nico zijn ongelooflijk aardige en vriendelijke mensen. De kamer was erg mooi ingericht, schoon en de bedden en de badkamer geweldig. Elke ochtend wachtte een uitgebreid ontbijt op ons. Overdag was ik aan het kitesurfen in de omgeving en mijn vriendin was an het fietste. 'S Avonds bezochten we de prachtige stad Hindeloopen. We hebben een heerlijke, ontspannen tijd gehad en vooral was het een ontspannen korte vakantie voor ons twee. Als we volgend jaar spontane tijd vinden, komen we zeker graag terug. :)

Gereisd met partner in september 2019

• 10J.P. van Dijke31-10-2019

Een gastvrij onthaal door Nico en Janny!

Elke keer weer een gastvrij onthaal door Nico en Janny! We komen nu al een aantal jaar in B&B Pension Perruque, en we hebben hier elke keer enorm genoten van ons verblijf. Het is elke keer weer heerlijk vertoeven, de kamers zijn mooi, sfeervol, schoon en voorzien van een luxe badkamer. S' ochtends staat er een heerlijk ontbijt klaar met genoeg keuze. We hopen hier nog vaak genoeg terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10janet nieman31-10-2019

geweldig en gezellig !!!!

Wij gaan meerdere keren per jaar naar dit B&B, super vriendelijk worden wij altijd ontvangen, en het is altijd goed verzorgd. Mooie gezellige ruime kamer, met een schone douch en toilet alles zit er altijd goed verzorgd uit. en elke ochtend een heerlijk vers ontbijt. + Janny en Nico zijn top mensen en erg vriendelijk altijd !! kortom dit is ons stekje en wij blijven gezellig terugkomen! een aanradertje dus !!!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Kees08-10-2019

fantastisch

Het eten en ontbijt was heerlijk. Nico is een aardige gastheer en Janny is een spontane gastvrouw. het verblijf was erg goed. een goed bed en een prachtige badkamer. alles is goed schoon in de kamer. ik heb het naar mijn zin gehad. Pension Perruque is een aanrader.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9karin08-10-2019

op en top verzorgd

3 nachten in dit heerlijke b&b gelogeerd, een warm welkom door Nico en Janny . mooie, schone kamer met een goed bed en nette badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Eigenaren erg gastvrij en willen je overal mee helpen. Het verhaal achter de oorsprong van deze b&b is duidelijk terug te zien wat het een bijzondere plek om te verblijven maakt.

Gereisd met partner in oktober 2019

• WinkelsKapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen