Tijdelijk €25 aanbetaling

Galamadammen Jachthavens

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Galamadammen Jachthavens voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 86 reviews
+16

8.4FantastischScore uit 86 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

86 Reviews over Galamadammen Jachthavens

• 5CA05-09-2019

De Galamadammen gaat helaas hard achteruit....

Wat een teleurstelling was ons laatste bezoek. We komen hier met tussenpozen al jaren. Een kamer met uitzicht op de parkeerplaats voor 160 uuro per nacht. Daar mag je iets voor verwachten maar in dit geval een kamer met een matig bed, heel ongezellig, vlekken in de vloerbedekking, plastic douchegordijn. Het diner verliep zeer stroef. Bestellen moet tegenwoordig met een tablet, hierdoor zou de bediening meer tijd hebben voor het toelichten van gerechten en wijnen echter zijn ze alleen brandjes aan het blussen. Wij hadden met onze groep 2 tablets wat erin resulteerde dat we een half uur na elkaar het hoofdgerecht kregen en dus los van elkaar aten. Het grootste deel van de bediening doet echt zijn best en houdt vol dat de tablet echt gaat werken maar spijtig genoeg is geen enkele gast daarvan meer overtuigd. Het duurt erg lang voordat de gerechten uit de keuken komen en de kaart is zeer beperkt geworden. Management hier is heel veel werk!!

• 7K v d Veen29-08-2019

Voor mini vakantie goede uitvalbasis.

Goed hotel met groot verschil waar je kamer gelegen is. Voor of achterzijde. Waterzijde met balkon prima met uitzicht op de Morre. Verkeer duidelijk hoorbaar. Diner via tablet geen succes. Vooral voor watersporters een goede locatie. Gedeelte van Friesland hier zeer de moeite waard. Gaasterland aan te fietsen.

• 7Anne07-08-2019

Mooie omgeving, maar hotel heeft opfrisbeurt nodig

Het was ok, maar kamer kon opfrisbeurt gebruiken. We houden ook niet van tapijt in de kamer( deze had meerdere vieze vlekken😔). Wanneer we uit het raam keken...boordsteen lag vol met uitwerpselen van vogels😢. We hebben genoten van het lekkere diner. Het bestellen via “tablet” verliep niet altijd even vlot... zo werden onze frietjes 5 min. eerder gebracht dan de steak.... dus koude frietjes met superlekkere steak. De koffie liet ook op zich wachten... bonnetjes waren niet doorgekomen🤔 Personeel is super vriendelijk🤗

• 9Ans21-07-2018

Volgende zomer weer en dan voor de vierde keer!

Recreatiewoningen in de jachthaven, kleinschalig en aan het water gelegen. Alles was oké inclusief het Nederlandse weer. Mooie invalshoek naar de Waddeneilanden

• 9Annemie26-08-2017

Super

Super ligging, lekker eten, altijd wat te zien vanwege de vele boten en bootjes die voorbijkomen

• 10Mieke26-08-2017

Geweldig, gastvrij, heerlijke ligging.

Goed: service, vriendelijk, gastvrij, uitstekende hygiene, goede menukaart. Minder: bediening in restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Vkonings12-08-2017

Lekker uitwaaien in het Gaasterland.

Prachtig gelegen hotel met uitzicht op haventje en Friesche meren.Een fiets en sloep huur je via receptie. Prima service, vriendelijk personeel en goede keuken. Optimaal voor een paar dagen weg. Lekker uitwaaien.

• 9Bakker08-08-2017

Prima kamer in een fantastisch stukje Friesland!

Wij sliepen in een "budgetkamer". Ook die was prima en had heerlijke bedden. Zeer smakelijk ontbijt met een fantastisch uitzicht op stukje jachthaven en water met voorbijvarende boten. Het terras buiten erg mooi en voor mijn dochter was er tevens nog ruim stuk gras met speeltoestellen. Tevens nog gebruik gemaakt van het heerlijke binnenzwembad. Al met al een superverblijf en zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Fam. Hollemans18-12-2016

Prima hotel, wij komen terug!

Wij verbleven hier slechts 1 nacht. Prima hotel. Zeer vriendelijke medewerkers, met kinderen en hond meer dan welkom. Familiekamer, met trap vanuit kamer naar tweede kamer voor kinderen. Niet de nieuwste kamer maar keurig onderhouden en schoongemaakt en bovendien ruim. Waterkoker en koffie en thee aanwezig. Zoontje van 7 vond het zwembad geweldig. Lekker en keurig verzorgd ontbijt, kinderspeelhoek in restaurant aanwezig, ideaal. Mooie omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10melanie en corne17-09-2016

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Galamadammen 1-4, 8723 CE