Villa Villapark Lauwerssee

Villa Villapark Lauwerssee

9.8Fenomenaal

Nederland, Friesland, Kollumerpomp

Op vakantie geweest naar Villapark Lauwerssee?

9.8Fenomenaal

• 9.7Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Villapark Lauwerssee voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info
Tonen op kaart

6 reviews over Villa Villapark Lauwerssee

• 9Knol17-07-2015

Heerlijke plek, mooie omgeving, schoon huis!

Zeer vriendelijke eigenaren/beheerders. Zelfs een vergeten oplader is nog keurig naar ons huisadres verzonden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10renate16-08-2014

prachtig!

Een paar dagen hier verbleven begin augustus, met onze 3 kinderen, maar hadden hier langer willen blijven! We vonden het heel erg mooi gelegen, midden in een natuurgebied, veel rust en mooi uitzicht vanuit de prachtige villa. We hadden de honden mee en konden hier echt heel goed lopen met ze, De villas zijn heel ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De beheerder Jan en zijn vrouw zijn heel hartelijk en laten je echt meteen thuis voelen. Ze kunnen een hoop vertellen over de omgeving en wat er te doen is. De kinderen konden hengels lenen bij Jan en vermaakten zich dus met vissen vangen! Er is een sloep te huur op het park, heerlijk om te vragen op het Lauwersmeer. Leuke dorpen in de buurt. Vlakbij de Waddenzee gelegen. We komen hier heel graag snel weer eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Kirsten04-05-2013

Oase van rust en geweldige uitvalsbasis

We hebben een week mogen genieten van een villa op park. Een zeer luxe villa in een prachtige omgeving. De villa beschikt over zeer ruime slaapkamers en 2 badkamers (waarvan 1 zeer ruim) Op loopafstand van het bos en het Lauwersmeer. De villa's hebben grote tuinen, waarvan er enkele aan het water liggen. De villa was zeer schoon. Een gezellige inrichting met mooie meubels. Alle villa's hebben een mooie veranda en 1 van de slaapkamers grenst aan een ruim balkon.Het park beschikt over sloep, die voor parkbewoners/gasten te huur is. Onze kinderen hebben genoten van de grote tuin, het water en het wandelen en fietsen door de prachtige omgeving. Daarnaast zijn er veel attracties voor jong en oud in de omgeving (bv de Zeehondencreche, doezoo en Sanjesfier).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 10Jantien27-02-2012

aanrader voor iedereen

Nu zijn wij in heel wat vakantiewoningen geweest maar dit is simpelweg de mooiste. Niet alleen om de woning die overigens zeer luxe ingericht was maar vooral omdat je hier midden in de natuur zit. De vossen en reeen liepen op enkele honderden meters aan onze woning voorbij. Ook de beroemde Zeearend begroette ons hier. Hier komen wij weer! De woning was schoon en het frisse beddengoed lag klaar. Fantastisch ontvangst door de beheerder/eigenaar die klaar stond met een echt Fries suikerbrood. Qua prijs is dit echt de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 10wip09-09-2011

echt een topper voor de natuurliefhebber

Echt een aanrader voor de natuurliefhebber/vogelspotter. Wij zijn in héél wat vakantiewoningen geweest in de afgelopen 20 jaar maar dit is echt de meest luxe en tegen een lage prijs. Zeer gastvrij zijn wij ontvangen en komen hier gegarandeerd terug. Enkele minuten lopen en je bent aan de rand van het Lauwersmeer. Het villapark ligt midden in het natuurpark Lauwersmeer en sávonds lopen de reeen aan je huis voorbij. Geen last van verkeer echt RUST. Wij hadden onze eigen kano's ,mee en konden in onze voortuin "instappen". De locatie ligt vlak bij het nest van de broedende zeearend.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10swaagh15-05-2011

dit is echt een topper op eigen bodem

terecht zijn dit villa's met mega luxe, eigen vaarwater en rust. dit is een echte aanrader voor de natuurliefbber want het park ligt midden in het natuurpark Lauwermeer van staatsbosbeheer en zit je echt midden in de natuur.

Gereisd met partner in april 2011

1 tip over Villa Villapark Lauwerssee

• zwaag, 04-01-2012

Pas op met kleine kinderen want de villa's liggen aan het water.

0 vragen over Villa Villapark Lauwerssee

Villa Villapark Lauwerssee info