Landhuis Rintjeshoek

2,2

Onvoldoende

2 tips over Landhuis Rintjeshoek

jz, 25-11-2014
In de toegestuurde informatie staan veel tips, o.a. over hout dat je van tevoren kunt bestellen voor het kampvuur. Dat werd keurig bezorgd rond een uur of 6 's avonds. Onze kinderen hebben gebruik gemaakt van de extra slaapetage boven de blauwe schuur, lekker spannend en zeer inventief gemaakt met bedden op pallets, omdat het daar niet al te hoog is. We hebben lekker gefietst en heerlijke wandelingen gemaakt in het natuurgebied. Kollum en Dokkum zijn leuke plaatsen. We komen hier zeker terug!
P. Hertogh, 5-9-2013
Pas op voor de voordeur, als je groter bent dan 175 dan kun je daar hard je hoofd stoten, hij is nogal laag.