Landhuis Rintjeshoek

9 reviews over Landhuis Rintjeshoek in het Nederlands

Te Vies voor woorden

Fleur,
18-11-2018

Al krijg je geld toe wil je hier nog niet naartoe! Wij zijn hier met familie naartoe geweest om mijn schoonmoeder haar 65e verjaardag te bieren. Het huis is vies, onveilig, ongezellig en ga zo nog maar even door. De eigenaren durfden ook nog te vragen of je bij het benaderen van het huis je schoenen wilden uittrekken. Echter was dit huis zo vies dat wij hier geen gehoor aan hebben gegeven. Bij thuiskomst en het wassen van mijn meegenomen beddengoed kwam het ongedierte tevoorschijn. Echt waar, voor dit geld kan je beter ergens anders naartoe gaan want dit is echt weggegooid geld! Het is dat we niet in de buurt woonden en wij onze oudste niet wilden teleurstellen maar anders hadden we gelijk rechtsomkeer gemaakt.

Nooit en nooit meer

Hans,
13-10-2017

Kijk niet naar de foto's. Dit huis is een bouwval. Gebroken ramen, doorgezakt dak, smerige kamers. Dat je dit mag verhuren is een wonder.

Een fantastische locatie met enorm veel privacy

Fam. van den Berg,
27-5-2017

Eigenlijk zijn er niet veel minpunten te noemen, misschien alleen dat er op de bovenverdieping geen gordijntjes zijn, maar de gastvrouw die ons hartelijk ontving zei dat die er binnenkort wel zouden gaan komen. Het is een mooi groot huis en de tuin is echt fantastisch! We hebben heerlijk kampvuur gemaakt en gebarbecued en ook mooie wandelingen in de omgeving gemaakt van het Lauwersmeer. Deze plek is een echte aanrader en we hebben al opnieuw gereserveerd voor een weekend in september!

Vreselijk, nooit meer!

Nefertem
23-9-2016

Afzetters 1e klasse! Paspoort inleveren, mag Niet!!! Is schending van de privacy, mag alleen kopie. Huis stonk van onder tot boven naar zware sigarettenrook, zat in de dekbedden toe. Echt walgelijk! Boven was bed finaal doorgezakt. Nergens horregaas en boven géén gordijnen. Bij het krieken van de dag lig je recht in de zon te staren, let wel half 6 in de ochtend. €135 aan schoonmaakkosten, geen idee waarvoor want woning was ronduit smerig. Toen we aankwamen stond een pannetje met rotte roerei in de magnetron. Meubels gratis bij grofvuil opgehaald, totaal geen sfeer. 'Waan je terug in tijd van vroeger', terug naar de jaren 90 bedoel je. Bij einde krijg je de borg Niet handje contantje terug, terwijl dat wel moet. Word op rekening teruggestort, na Heel lang aandringen en bellen werd het een maand later teruggestort, maar geen €200. Waardeloos zooitje, nare bijsmaak aan overgehouden. Nooit meer dat we hier ooit nog terugkomen. Jullie moeten je echt schamen tot op het bot.

Mooie boerderij met grote slaapkamers en een kingsize waterbed..Mega!! Ik heb hier een week met mijn vrienden vertoefd en ik denk dat we het komende jaar nog eens terug gaan want we hebben het heel erg goed naar ons zin gehad! Wat een zee van ruimte heb je hier..en wat een rust, en dat is eigenlijk waar we voor kwamen. De boerderij zelf is een gezellige ruimte die een beetje retro ingericht is met oude meubelen en spulletjes, dit maakt het wel heel knus en gezellig! (je moet dus geen Ikea fan zijn!!!) De ontvangst was heel erg gastvrij en er stond dan ook een lekker flesje rode wijn klaar met wat lekkere dingetjes erbij! Kortom we zijn hier echt tot rust gekomen en hebben een fantastisch verblijf gehad en we komen zeker nog een keer terug!

Dankje wel Rintjeshoek

mvg Sjaak

Mijn algemene indruk van deze accommodatie is zeer positief. De omgeving en het uitzicht zijn geweldig. Ik heb hier een weekje met mijn partner en ouders doorgebracht, en ben zelden zo relaxt van vakantie terug gekomen. De rust die op Rintjeshoek te vinden is, is zeldzaam. De grote tuin gaf mij een enorm vrij gevoel. Wat ik vooral leuk vond aan de tuin, was de vuurplaats. Hier hebben we dan ook een aantal avonden een kampvuurtje gemaakt en gebarbecued. Heel gezellig. Als we dan opgewarmd waren, kropen we in ons kingsize waterbed, heeerlijk.

De boerderij was schoon, opgeruimd en vooral heel gezellig ingericht.

Vlakbij de boerderij is er de mogelijkheid om kano's te huren, lachen!

Het enige minpuntje van deze vakantie was het weer, we hebben een aantal dagen regen gehad waardoor buitenactiviteiten geen optie meer waren. Deze dagen hebben we opgevuld met ouderwetse bordspelletjes, toch best knus. Ik kom hier graag nog een keer terug, dus Rintjeshoek: hopelijk tot volgend jaar!

We waren compleet verrast door de fantastische ligging van deze bijzondere accommodatie. Onderaan een dijk, verstopt tussen de bomen, en vlakbij het natuurreservaat Nationaal Park Lauwersmeer. De enorme tuin met vijver, paardenbak en kampvuur waren een verademing na het drukke stadsleven. 's Avonds zie je honderden sterren en hoor je de kikkers kwaken. In het huis is het net of je een stap terug doet in de tijd: gezellig ouderwetse fauteuils, een mooie grote potkachel in de huiskamer en een gezellige open keuken, klein maar van alle gemakken voorzien. Het grote waterbed was al van tevoren schoon opgemaakt en we hebben allemaal geslapen als marmotten, zo heerlijk rustig was het. Ook het aparte badhuisje was mooi opgeknapt en de 2 extra douches kwamen goed uit met onze grote groep. De verhuurster stuurde ons voor vertrek nog een link voor leuke activiteiten en de gastvrouw was zeer hartelijk. We hebben met onze 2 honden en de 7 kinderen en de rest van de familie een superweek gehad!

Voor herhaling vatbaar, mits:

Ruud Spijker
13-9-2013

Bedden vernieuwd,deze waren doorgezakt of bestonden uit pallets met daarop een afgedankt matras, dit is absoluut niet te verkopen !Ook de douche/wc ruimte buiten kan wel een opknapbeurt gebruiken. Wel heb je er heerlijk de ruimte rondom het huis waar je met goed weer heerlijk buiten kunt vertoeven.

Problemen met de verhuurder

P. Hertogh
5-9-2013

De accommodatie is oud en charmant, maar een beetje ranzig en het ruikt er muf. Zeker in de slaapvertrekken. Zeker heb 'bijgebouw' is opmerkelijk, omdat je op zolder op bedden slaapt die op pallets liggen. Grappig, maar de kinderen durfde er niet te slapen.

Als je geen problemen hebt met de staat van het huis is de locatie leuk, en er is veel ruimte om het huis voor kinderen. Kampvuurtje maken etc...

Pas wel op voor de verhuurder, en spreek vooruit af dat je de borg (bij geen gebreken uiteraard) contant terug wilt hebben.

Wij kregen een week na vertrek een schrijven dat er zaken stuk waren die wij niet eens gebruikt hebben. Zij hadden onze borg nog... Daarna werd de verhuurder wat traag in de reactie. Het heeft erg lang geduurd voordat ook maar een deel van de borg werd terug betaald.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Rintjeshoek in Kollumerpomp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Rintjeshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.