Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland

CampingWeer vandaag15°11°
Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland
9,2

43 reviews over Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland in het Nederlands

Zeer gastvrij op een super mooi plekje!

Pauline
3-6-2018

Wat een heerlijke plek! We hebben met ons gezin heerlijk een nacht op het tentenveld gestaan. Super mooi uitzicht! Ook het toiletgebouw super schoon en fris! En met horten voor elk raam zodat je geen last hebt van rondvliegende muggen etc...

Voor de kinderen veel te spelen en ontdekken zoals kanoën, 2 trampolines 1 voor de kleine kinderen en 1 voor de grotere Kinderen met chillplek en fietsen en skelters om te gebruiken! Echt geweldig. En dan hebben we nog de zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren! Het enige wat vervelend is zijn de paardenvliegen die er natuurlijk vliegen maar daar kan niemand wat aan doen! Al met al een zeer aan te raden plek om vakantie te vieren!

Je wil eigenlijk niet meer naar huis

Idelette
21-5-2018

Fantastische dagen gehad. Wakker worden met het geluid van vogels, lammetjes en kikkers. Vanuit m'n bed in de camper uitzicht over de velden. Kanovaren wanneer je wil. Een duik in het Lauwersmeer en al fietsend en vogelspottend op zoek naar de zeearend. Op deze camping sta je echt midden in de natuur. Heerlijk kleine, goed onderhouden camping met veel speel mogelijkheden voor kinderen van allerlei leeftijden.

Absoluut een aanrader!

Janneke
18-12-2017

Een fantastische groepsaccommodatie! Voor zowel volwassenen als (kleine) kinderen. In alle huisjes en de gemeenschappelijke ruimte meer dan genoeg servies, bestek, zitgelegenheid, speelgoed. Ruime slaapkamers, mooie keukens en een fijne badkamer en aparte toiletten. En alle ruimtes heel mooi ingericht. Buiten ook volop skelters, fietsjes etc.

Fantastische plek in natuurgebied

Tina
8-11-2017

Rustig, genieten, sightseeing, sportief, citytrip. Dit Vakantiedomein ligt rond vele leuke bezoekplaatsen, van het Lauwersmeer tot Leeuwarden en van Dokkum tot Schiermonnikoog. Een auto hebben is een must om je goed te verplaatsen. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en aanspreekbaar. Ze geven handige en leuke tips en helpen je waar nodig. We sliepen in een ecolodge en het is echt een aanrader om zelf eens mee te maken leuk voor eender welk seizoen, het is een unieke ervaring.

Wat een prachtplekje!

Bob, Annely, Sjuul en Fie
1-10-2017

Wij hebben genoten van een midweek in een van de designhuisjes. Comfortabel ingericht, schoon en netjes. Fijn de speelplek in het huis,maar zeker ook op de kleinschalige camping zelf. Eenvoud siert de kunst. Een speeltuintje, veel ruimte, skelters, fietsjes, zandbakken, goaltjes, meer hadden ze niet nodig. De omgeving leent zich prachtig voor diverse uitstapjes.Onze kinderen vonden het 1 avontuur, met de boot maar schiermonnikoog, wadlopen, natuurmuseum leeuwarden en daarna eten bij "het leven" met een fijne speelplek voor de kinderen. Maar ook het kano varen, de skelters en de omgeving van "itdreamlan" zelf. Echt een plek waar je tot rust komt en even op kunt laden, door de steer en het weidse uitzicht, waar alle kleine dingetjes genietmomentjes zijn.

It Dreamlân, met stip de mooiste

Kuipers
23-8-2017

It Dreamlân, met stip de mooiste camping waar we ooit onze tent hebben opgezet. De ligging, midden tussen de uitgestrekt weiden van het Friese waddengebied, is schitterend. Maar ook het campingterrein zelf is prachtig. Knus, overzichtelijk, met veel mooie hoekjes. Of je nu in het open veld, onder de bomen of bij het speelterreintje staat, iedere plek is mooi. Wij hadden achteraan op de camping, tussen de bomen, een waar privédomeintje. Onze jonge kinderen konden we met een gerust hart rond laten struinen over de camping, ze liepen zelf naar het speelterreintje waar ze de grootste lol hadden met andere kinderen (en ouders). Wat ons echt opviel was de geweldige sfeer op de camping, die al snel vanzelfsprekend lijkt. Heel vriendelijk, heel sociaal, heel gezellig. Ook het sanitair is keurig en wordt goed schoon gehouden. Je ziet aan alles hoe hard Robert en Minke werken om deze camping tot een echt droomplekje te houden. Top.

Heerlijke plek

Fam. Stevens
21-8-2017

We hadden twee heerlijke weken in een van de designhuisjes. Erg mooi ingericht, ruim, schoon en een weids uitzicht, midden in de natuur. Veel kinderen om mee te spelen op de camping voor onze dochter van 6. De broodjesservice, de kaasboer: leuk en handig. De vriendelijkheid en de gastvrijheid van Minke en Robert maken dat je je helemaal thuis voelt.

Paradijsje in Friesland

Geert, Irma, Oscar en Cesar
18-8-2017

Wij waren 2 weken te gast in een vakantiehuisje op It Dreamlan. Dit is een ideale uitvalsbasis om vele prachtige plekjes in de buurt te ontdekken, en ligt vlakbij de overzetboot naar de Waddeneilanden Schiermonnikoog en Ameland. Het vakantiehuisje is smaakvol ingericht en voorzien van het modernste comfort. De vakantiehuisjes liggen in een kleinschalig natuurkampeerterrein waar het ongelofelijk rustig, mooi is en waar een goeie vibe hangt. Het domein is bijzonder kindvriendelijk ingericht, waardoor er veel gezinnen met kleuters en iets grotere kinderen verblijven. Als ouders is het dan ook geweldig om de kids met een gerust hart te laten ravotten met de hoop andere kinderen, en terwijl eens even wat tijd voor jezelf te nemen. Het is geweldig om onze zoontjes zich te zien uitleven met vriendjes en vriendinnetjes, te zien opgaan in het spel en te voelen dat zij het echt naar hun zin hebben. Op het terrein zijn een paar plekjes waar de gasten de kans hebben om mekaar wat beter te leren kennen, zoals bvb aan de kacheltjes of onder de grote shelter. 1 keer per week kan je voor een zacht prijsje ook aanschuiven aan een soort buffetdinner (met speciale aandacht en prijzen voor de kids) wat ook echt wel in orde is. De eigenaren (Minke en Robert) wonen zelf op het domeintje met hun 3 jonge kinderen en zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Zo zag ik Robert meerdere malen per week de stukgereden banden van de skelters en kinderfietsen repareren, en als je een vraag of probleem hebt buiten de openingsuren van de receptie, ontvang je vrijwel meteen een reactie via e-mail. Er is ook een goeie wifi in en om de huisjes voor de millenials ;-)

Deze plek is zo leuk ... een echte aanrader!

Minke Schouten, Eigenaar, 19-8-2017

Beste Geert, Irma, Oscar en Cesar,

Dank je voor de uitgebreide reactie en wat fijn dat jullie zo hebben genoten van Friesland. Erg leuk dat je de goede 'vibe' benoemt. Daar doen we altijd ons best voor, maar het zijn natuurlijk al de gasten bij elkaar die de sfeer maken. Dank je dat jullie daar bij waren.

Minke en Robert

Prachtige locatie, je wordt één met de natuur

Bart, ilse en tille
11-7-2017

De perfecte kampeerplek om tot rust te komen, je één te voelen met de natuur en te genieten van al dat moois. De gastvrouw en gastheer verzorgen het terrein en logeermogelijkheden tot in de puntjes!

Bij de afwas vind je heel veel informatie over de omgeving.

De kids kunnen zich vermaken in de speeltuin en de skelters, pluspunt zijn de kano's en kajak's die gratis ter beschikking zijn!

Je voelt je direct thuis maar met de sfeer van niets moet, alleen genieten!

Minke en Robert, Eigenaar, 13-7-2017

Beste Bart, Ilse en Tille,

Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. We zagen jullie genieten en wat mooi om te zien hoe makkelijk Tille vriendinnetjes maakt. We zien jullie graag weer eens in Friesland.

Minke en Robert

geen camping geschikt voor regenweer

Rik Deryckere
25-6-2017

Positief : rust, landelijk

minder : bij regenweer niet kunnen afwassen buiten wegens klein afdak, geen streekinfo of tips bij aankomst, beheerder kwam onbeleefd binnen in onze voortent zonder "kloppen". Douche betalen ? Camping was op zich niet goedkoop

Besluit: ok voor éénmaal.

Minke en Robert, Eigenaar, 28-6-2017

Beste Rik,

Wat jammer dat je maar matig enthousiast bent over je verblijf bij ons. We doen altijd ons uiterste best om het onze gasten helemaal naar de zin te maken, dus je begrijpt dat we het niet doen voor de kwalificatie ‘ok, voor eenmaal’. Het zat jullie natuurlijk ook niet mee met de eerste zomerstorm op ons kampeerterrein. Wel ontzettend jammer dat je ons niet even hebt aangesproken. We hadden graag de kans gekregen je ongenoegen te verhelpen en je te laten zien dat het douchegebouw en de receptie vol hangen met streekinfo en tips voor lekkere eetgelegenheden. Mocht je toch nog eens zin hebben om langs te komen, weet dan dat je meer dan welkom bent.

Minke en Robert

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland in Kollumerpomp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland scoort een 9.23 uit 10 op basis van 43 reviews.