Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland

Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland
9,3

49 reviews over Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland in het Nederlands

Met jonge kinderen

Genoten met 100%!!

WR
25-8-2018

Perfecte camping, (bijna) niets op aan te merken. Geweldige ligging met betoverend uitzicht, fijne sociale sfeer, ook ideaal voor kinderen, heerlijk gegeten bij het aanschuifdiner, etc... Wij sluiten ons aan bij alle positieve recensies hieronder. Bijzondere dank ook aan de gastvrije eigenaren!

Klein mini-minpuntje: douchemuntjes zijn hopeloos ouderwets (maar eerlijk gezegd ook begrijpelijk uit oogpunt van waterbesparing).

Gemengde droomgevoelens

Manon
23-8-2018

Goed:

- de ligging van het terrein, ruim van opzet

Niet goed:

- onvriendelijke gastheer en -vrouw, een lach bij ontvangst kon er niet vanaf, ook niet tussentijds als je broodjes ging bestellen. Niet eens vragen of alles naar wens was. Ook erg krappe openingstijden receptie.

- sanitair: 3 toiletten en douches voor de gehele camping is weinig. Rondom toiletgebouw hangt een enorme rioollucht. Waar je water kan tappen, een doorgeknipte slang aan een kraan niet erg hygiënisch.

- de beschikbare koelkast en diepvries: veel te klein voor het aantal kampeerplaatsen

Tot slot als je liever geen schreeuwende kinderen om je heen wilt, niet hierheen gaan, kids vinden het fantastisch hier en dat laten ze merken ook.

Minke Schouten, Eigenaar, 10-9-2018
Fijn dat je droomgevoelens hebt bij ons terrein, alleen jammer om te lezen dat ze wat gemengd zijn. Wij worden juist altijd geroemd om onze vriendelijkheid en gastvrijheid. Kennelijk is dat er bij jullie in dit drukke en wel hele hete hoogseizoen even bij ingeschoten, onze excuses daarvoor.

Idyllisch gelegen zeer gastvrije camping

Jos & Wil
20-8-2018

Wij komen graag naar deze camping, samen of met onze kinderen en kleinkinderen. Buiten het seizoen is de camping rustig en stil. Een heerlijke plek als uitvalsbasis voor fantastische kano- of fietstochten. In het hoogseizoen is de camping gezellig in gebruik door vele kindjes, ouders en grootouders. Gastvrij kan gratis gebruik gemaakt worden van de kano's, skelters en fietsjes. De sfeer op de camping is vriendelijk en gemoedelijk. Wij vinden deze camping heel bijzonder en hopen nog vaak op deze heerlijke plek korte en langere vakanties door te brengen.

Natuurcamping in onze top 3

Gustavo
19-7-2018

Positief: het wijdse uitzicht vanaf de terp, de doorkijkjes tussen de bomen, de schapen in de naburige wei, de vele vogels, de rust 's avonds en 's nachts, het schone sanitair

Negatief: niets in te brengen

Tips:

-de wc's zijn zo laag dat je het gevoel hebt op een basisschool te zijn. Svp 1 seniorentoilet monteren

-het watertappunt waar je je jerrycan vult, svp een zwanenhals eronder monteren, je ruikt steeds een rioollucht rondom het sanitairgebouw

-waar de skelters staan, een bordje plaatsen met : 'ruimen jullie de speelattributen na gebruik op?'

-de toegangsweg over het terrein vertoont al enkele mulle gaten, bij regen gaan deze gaten zich alleenmaar uitbreiden

-de douches voorzien van drukknoppen (à 1 minuut) zodat de muntautomaten wegkunnen, is niet meer van deze tijd

Geweldig!

Caroline en hans
6-7-2018

Dreamlan is in alle opzichten het paradijs van friesland! De plek het uitzicht de gezellige appartementen het comfort! Voor kinderen is aan alles gedacht! Zandbakken kano speelterrein huisjes stoeltjes met een vuurtje skelters enz!

Rust!

Gerrie Goedhart
3-7-2018

Prachtige rustige camping. Ruime plaatsen. Schoon sanitair.

Vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Zeer gastvrij op een super mooi plekje!

Pauline
3-6-2018

Wat een heerlijke plek! We hebben met ons gezin heerlijk een nacht op het tentenveld gestaan. Super mooi uitzicht! Ook het toiletgebouw super schoon en fris! En met horten voor elk raam zodat je geen last hebt van rondvliegende muggen etc...

Voor de kinderen veel te spelen en ontdekken zoals kanoën, 2 trampolines 1 voor de kleine kinderen en 1 voor de grotere Kinderen met chillplek en fietsen en skelters om te gebruiken! Echt geweldig. En dan hebben we nog de zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren! Het enige wat vervelend is zijn de paardenvliegen die er natuurlijk vliegen maar daar kan niemand wat aan doen! Al met al een zeer aan te raden plek om vakantie te vieren!

Je wil eigenlijk niet meer naar huis

Idelette
21-5-2018

Fantastische dagen gehad. Wakker worden met het geluid van vogels, lammetjes en kikkers. Vanuit m'n bed in de camper uitzicht over de velden. Kanovaren wanneer je wil. Een duik in het Lauwersmeer en al fietsend en vogelspottend op zoek naar de zeearend. Op deze camping sta je echt midden in de natuur. Heerlijk kleine, goed onderhouden camping met veel speel mogelijkheden voor kinderen van allerlei leeftijden.

Absoluut een aanrader!

Janneke
18-12-2017

Een fantastische groepsaccommodatie! Voor zowel volwassenen als (kleine) kinderen. In alle huisjes en de gemeenschappelijke ruimte meer dan genoeg servies, bestek, zitgelegenheid, speelgoed. Ruime slaapkamers, mooie keukens en een fijne badkamer en aparte toiletten. En alle ruimtes heel mooi ingericht. Buiten ook volop skelters, fietsjes etc.

Fantastische plek in natuurgebied

Tina
8-11-2017

Rustig, genieten, sightseeing, sportief, citytrip. Dit Vakantiedomein ligt rond vele leuke bezoekplaatsen, van het Lauwersmeer tot Leeuwarden en van Dokkum tot Schiermonnikoog. Een auto hebben is een must om je goed te verplaatsen. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en aanspreekbaar. Ze geven handige en leuke tips en helpen je waar nodig. We sliepen in een ecolodge en het is echt een aanrader om zelf eens mee te maken leuk voor eender welk seizoen, het is een unieke ervaring.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland in Kollumerpomp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Dreamlân, overnachten in puur Friesland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.