Géén boekingskosten

Meer camping info

137 Reviews over Minicamping Uit & Thuis

• 9Piet en Willy27-06-2022

Prima verblijf!

Een fijne camping ,de eigenaren zijn voor het eerste jaar bezig Ze hebben al zo veel gedaan ,en nog genoeg plannen Dus beste mensen ,ga zo verder Heel veel succes

• 8Eetgelegenheden
  • 10Edith en Kees08-06-2022

Het was voor de 18e keer weer fantastisch.

Voor de 18e keer geweest, dat zegt genoeg. Mooie, rustige, nette kleine camping. Vooral voor visliefhebbers, gelegen aan de Trekvaart is het lekker een hengeltje uit te werpen. De nieuwe eigenaren Alicia en Meinte zijn leuke en gezellige mensen. En sociaal in de omgang.

• 10Harm en Alma21-04-2022

Zeer nette en gezellige camping

MiniCamping ziet er zeer netjes en verzorgd uit. De nieuwe eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. Ze hebben het terrein opgeknapt en zeer goede WiFi en cai aangelegd en dat alles zonder extra betalen. Het sanitair is netjes en schoon. De camping ligt op loopafstand van het dorp Kollum waar je al je boodschappen kan halen of een terrasje pakken. Wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Edith en Kees20-09-2021

Na de 17e keer blijven wij terugkomen.

Kleine rustige, schone en nette camping direkt aan (vis) water. Afscheid genomen van de huidige beheerders Wieke en Gerrit. Met de nieuwe zullen wij graag volgend jaar kennis maken.

• 9Henk en Ineke Krijnen16-09-2021

Thuiskomen bij Uit en Thuis!

Onze eerste vakantie in Friesland en zeker niet de laatste! Het is ons geweldig goed bevallen. We zijn zelfs 3 weken op de camping geweest, iets wat voor ons niet gebruikelijk is. De camping ziet er prima verzorgd uit! Vriendelijke, behulpzame eigenaren, veel informatie over de omgeving, mooie plaatsen, lekker ruim! Goed bijgehouden, schoon sanitair, wat voor ons zeker in deze coronatijd een heel belangrijk item is! Prachtig uitzicht op het water. Centrum op loopafstand waar alles uitgebreid te vinden is wat je nodig hebt op vakantie. Mooi vertrekpunt voor mooie fietsroutes, voor dagtocht naar Ameland, Schiermonnikoog , Lauwersmeer enz. We komen zeker terug!

• 10Fam. Jansen10-08-2021

Altijd zeer goed vertoeven. Top.

Voor de 16e keer weer een aantal weken mogen vertoeven.Blijft fijne rustige camping aan het water.

• 7Japicro10-08-2021

Ligging is mooi, voorzieningen beperkt.

Camping heeft 3 zg. reserve plaatsen daar kan je dan je kampeermiddel opzetten.Reserve plek 33 is buiten de camping op een gazon wat grenst aan de tuin van de eigenaar. Als je daar mee instemt mag je geen plastic grondzeil gebruiken in de voortent.Zolang het niet regent is het te doen maar bij regen blijkt het water al snel onder het grastapijt van de voortent te staan. Ook ontstaat er een muffe gronderige stank in de tent. Omdat het bleef regenen zijn we na 14 dagen vertrokken terwijl we voor 19 dagen hadden gereserveerd en betaald. Het Wifi signaal was zeer matig doordat de antenne aan de achterzijde van het gebouw op de camping gericht staat. Was ons niet verteld. In gesprek met de eigenaar bleek dat hij niet bereid was om ons tegemoet te komen en het teveel betaalde bedrag van ongeveer € 100,- terug te betalen. Eigen risico!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Jansen10-08-2021

Altijd zeer goed vertoeven. Top.

Kleine heerlijke rustige camping aan de Trekvaart.Ideaal voor vissers.Kollum is leuk dorp.Dit was de 16e keer.Zeer aardige beheerders.

• 10Edith en Kees10-08-2021

Voor de 16e keer geweest dus dat zegt genoeg.

Kleine en rustige camping met zeer vriendelijke eigenaren.Als je graag een hengeltje wil uitgooien kan je hier je hart ophalen.Blijft onze favoriete camping.

• 8Wilma Brussen10-08-2021

Fijne camping met zeer vriendelijke eigenaren

Alleen maar plus punten geen min punt ontdekt

• 8Staat v/h sanitair

Camping Minicamping Uit & Thuis info