Camping Minicamping Uit & Thuis

Meer camping info

117 reviews over Camping Minicamping Uit & Thuis

• 9Anja Pieters24-06-2020

Voor herhaling vatbaar.

Wat een geweldige rustige plek. Superfijne eigenaar met oog en oor voor de gasten. Schoon sanitair, grote kampeerplek met een eigen steigertje aan het water. Kollum is een leuke plaats met behoorlijk wat winkels en ook wel wat terrasjes. We zijn vanuit Kollum naar Dokkum gefietst en hebben nog een ander fietsrondje om het dorp gedaan. Heerlijke fietspaden dus erg prettig om te fietsen. Zeker een aanrader voor rustzoekers.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 10titia en Roberto di Tolve17-06-2020

Geweldige camping

We hebben een fantastische weekend gehad op deze mooie ruim opgezette camping. We stonden aan het water. De toiletten waren nog gesloten ivm de corona richtlijnen. Je kunt daar heerlijk met de hond wandelen (buiten de camping). Hele aardige camping eigenaren. We gaan zeker weer.

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    9Willy16-09-2019

Zeker een aanrader voor fietsliefhebbers.

Zeer vriendelijke ontvangst. Geven goede uitleg. Mooie plek om van daaruit fietstochten te doen via knooppunten. Er is ook mogelijkheid tot varen. Stortplaats grijs water ontbreekt nog, maar volgens eigenaar staat dit op de planning voor 2020. Zeer proper sanitair en afwasplaats. Klein en gezellig met mogelijkheid om naast water te staan.

Alleen gereisd in september 2019

• 9Blacky Swart03-09-2019

Om terug te komen

Een heerlijk goed verzorgde kleine Camping tussen water en groen. Met onze buscamper mochten wij een geschikt plekje uitzoeken. Het ontvangst door Gerrit en Wieke is persoonlijk en hartelijk, wij voelen ons zeer welkom. We hebben een hond, net buiten de camping loopt een pad rond o.a. sportcomplex, ideaal. Kollum op loopafstand, op de fiets de omgeving verkennen. Een prima camping in een prima omgeving. ⭐️⭐️⭐️⭐️

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Adrie en Hanny Vos.12-08-2019

Fantastisch.

Voor het tweede jaar weer 3 weken geweest. Fantastisch.
    Ook leuke rondvaart met de eigenaar gehad. Schoon en netjes. Lieve eigenaars.

• 9Fam. Kreijveld08-08-2019

Uitstekende camping

Een mooie verzorgde camping aan het water. Schoon toiletgebouw. Rondvaart mogelijk ,bij camping eigenaar. Mooie omgeving om te fietsen en te varen. Vriendelijke eigenaars. Zeker een aanrader!!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Lian en hans05-08-2019

Geweldig

In een woord geweldig, mooie camping met veel rust en leuk om te vissen. Wij hebben ook een bootje gehuurd leuk om te doen!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Ron en Diana29-07-2019

Mooie ligging en alle voorzieningen dichtbij.

Via een tip kwamen wij op deze camping, de avond ervoor gebeld en hadden nog een plaats (nr. 33). Wij vonden dit achteraf voor ons met camper de mooiste plaats. Zeer gemoedelijk camping met zeer vriendelijke eigenaren. Diverse mogelijkheden om te ondernemen Mooie fietsroutes /bootje huren, wij zijn ook met de trein vanuit buitenpost naar Leeuwarden en Groningen geweest. Buitenpost is vanaf de camping ongeveer 2 km fietsen.

• 10Namme en Nel Buwalda16-07-2019

Super fantastisch

Voor de zesde keer verbleven we bij Gerrit en Wieke deze keer een hele maand. Alles was weer op en top geregeld en het sanitair is super schoon. We komen gewoon ieder jaar terug. Voor visser Namme is dit bij uitstek de ideale plek en er is in de omgeving veel te beleven. Voor ons de perfecte plek.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Anne-Fleur Stor09-07-2019

Nette en rustige Camping

Wij waren 2 nachtjes, we belden de camping spontaan voor een plekje voor onze tent. We konden terecht! Uit en thuis is een mooie, rustige en schone camping in een leuk dorp vlakbij Lauwersoog. Leuk om een weekende door te brengen

Camping Minicamping Uit & Thuis info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50