Camping Minicamping Uit & Thuis

Camping Minicamping Uit & Thuis
9,2

102 reviews over Camping Minicamping Uit & Thuis in het Nederlands

We hebben genoten van de mooie fietstochten en het

Velings
9-8-2018

keurige mooi gelegen camping waar prima gevist kan worden.

super

Ineke en Jan Baak
8-8-2018

ruim en licht appartement,met veel privacy

leuk terrasje aan het water

Een fantastische week gehad

asra van der kemp
7-8-2018

Een zeerschone camping met vriendelijke eigenaar. Je komt hier helemaal tot rust in een waterrijke omgeving.Er is ook een rondvaart mogelijk en je kunt er een fluisterboot of kano huren. een echte aanrader.

De prijs was ook zeer verrassend (laag) in het hoogseizoen. Het is zeker een aanrader en wij komen hier graag weer terug.

Genieten!!!

Blokhuis
6-8-2018

Camping zeer netjes onderhouden, sanitair voorzieningen goed schoon, vriendelijke eigenaar,

Hier kom je tot rust!!

Harrie en Pauline
1-8-2018

Gezellige kleine camping. Op een mooi plekje aan het water gestaan.

Goede ontvangst met voldoende info over camping en omgeving.

schoon en goed sanitair. Ligging dicht bij het dorp met voldoende winkels.

Mooie omgeving om te fietsen

Zeer goed

joopscholze
30-7-2018

Alles is prima,ligging is goed en de toiletten met wasgelegenheid worden heel goed schoon gehouden

Een super vakantie!

Monica van Ruiten
10-7-2018

Mooie camping aan het water, waar af en toe bootjes langs varen .

Er zijn ook regelmatig mensen aan het vissen.

De beheerders zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, leuke rondvaart met de beheerder en camping gasten,compleet met drankje en hapjes.

Ook hebben wij een boot gehuurd en met de kleinkinderen gevaren vanaf de camping, mooie fietstochten gemaakt, een hele gezellige sfeer.

Een aanrader.

UItstekend

Martha en Rien
7-7-2018

Fijne camping, rustig schoon en prima sanitair. Vriendelijke en behulpzame beheerders. We hebben met veel plezier 3 weken gekampeerd.

Fantastisch.

Annie Fokkens-Boomsma.
6-7-2018

Als je met camper of caravan een leuke camping zoekt voor rust en lekker fietsen, sta je aan het viswater, heerlijk in de natuur, centrum dichtbij met leuke winkels en terrasjes, ben je echt blij met camping "Uit en Thuis" in Kollum. Tent kan ook natuurlijk. Wij gaan er vast nog een keer naar toe.

Gewoon geweldig

Marcel en Petra
27-6-2018

In Mei een weekje op de camping gestaan, mooie plaatsen , goed sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uit & Thuis in Kollum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uit & Thuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.