9,2

82 reviews over Camping Minicamping Uit & Thuis in het Nederlands

zeer verzorgd

vanuytsel sonja, 9-12-2017

alles was zeer goed ,vriendelijk en zeer gezellig

het was in juli dat we daar waren

Het was fantastisch voor herhaling vatbaar

Peter van der Bruggen, 30-9-2017

Camping heeft mooie grote plaatsen en ligt 800 meter van het mooie plaatsje Kollum vandaan. Op de camping ligt een aanlegsteiger zodat de visliefhebber zijn hobby kan uitoefenen. Ook kan men een sloep huren en met een gezelschap kunt u door de eigenaar een mooie tocht rondom Kollum varen.

De vriendelijke eigenaren zie je regelmatig over de camping lopen en zijn altijd in voor een praatje en staan altijd open voor eventuele vragen.

Wij hebben een camper en staan normaal altijd maar 2 of 3 nachten op een camping maar nu hebben wij er 9 nachten gestaan. Als we verder niets afgesproken hadden zouden we er nog langer zijn gebleven.

Ik zou willen zeggen chroom je niet en ga er echt naar toe je zult er zeker geen spijt van hebben is voor herhaling vatbaar

Geweldig

Ad en Ria, 4-9-2017

Een mooie en rustige camping aan het water met een prachtige vissteiger. Schoon sanitair en heet water voor de afwas. Ruime plaatsen en een goed verzorgd terrein. Vriendelijke eigenaar die met goed weer een tochtje gaat varen en ook zorgt voor een hapje en drankje aan boord. Was zeer geslaagd. Overdekte fietsenstalling waar e-biks kunnen worden opgeladen. Mooie omgeving om te fietsen en ook de winkels zijn vlak in de buurt. Zeker een aanrader zowel voor jong als oud.

Toine, 7-8-2017

Vanaf je plaats kun je zo via een stijger vissen in het kanaaltje. Maar ook de niet visser komt aan zijn trekken. Veel fietspaden in de omgeving , ook leuk om via fietsknooppunten naar Dokkum te fietsen. Mooie omgeving.

Zeer verzorgde camping en een heel gastvrije eigenaar. Bedankt Gerrit en een compliment over jullie camping.

Mooie plaatsen, hele aardige en behulpzame eigenaren, brandschoon. We waren met een camper en 2 honden,was ook geen probleem. Prachtig boottochtje gemaakt in de fluisterboot.

Wij misten niks en hebben genoten!

Verzorgde camping

Marnx, 31-7-2017

Mooie camping met proper en verzorgd sanitair. Nog nooit zo warm/heet water gehad aan afwasgelegendheid en sanitair. Ideale uitvalsbasis voor Lauwerland fietsvierdaagse en Surhuisterveen wielerweek (Rabobank Regio Rûntsje + Pieter Weening Classic + profronde).

Prachtig gelegen minicamping, vlak aan vaart.

Ton en Ria, 28-7-2017, 28-7-2017

Netjes goed onderhouden rustige camping met ruime plekken, elk met stenen stoep voor de voortent, overdekte fietsenstalling, vriendelijke ontvangst, goede uitvalsbasis naar Lauwersmeer e.d. We zijn heel tevreden. Een echte aanrader.

schitterende camping

Fred en Anneke, 6-7-2017

Het is een perfect onderhouden camping. Zeer goed verzorgd en mooi gelegen aan het water. Gastvrije ontvangst en schoon sanitair. Kortom een perfecte basis om Friesland Groningen en de Waddeneilanden te bezoeken. Veel vrijliggende fietspaden in de omgeving.

Zeer gastvrij, schoon en verzorgd

Rolf en Froukje Mulder, 20-6-2017

Er lag een informatiepakket voor ons klaar. We voelden ons direct welkom. De voorzieningen waren schoon. Het terrein lag er verzorgd bij. De plek was ruim en mooi aan het water gelegen. Er was zelfs een overdekte fietsenstalling met oplaadpunt.

We zullen zeker nog een keer terugkomen.

Voor de 12e keer weer genoten.

Edith en Kees Jansen, 5-6-2017

Het blijft een zeer rustige en nette camping met Wieke en Gerrit als leuke beheerders. Kollum is een leuk dorp. Voor te vissen is de camping perfect.

Dus volgend jaar weer van de partij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uit & Thuis in Kollum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uit & Thuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uit & Thuis scoort een 9.18 uit 10 op basis van 82 reviews.