Camping de Poelpleats

Contact

12 reviews over Camping de Poelpleats

• 9Fam Lohuis26-06-2020

Super

Mooie locatie, ruime plekken, sanitair netjes, En zeer vriendelijke familie.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 8A.Veenstra01-06-2020

Prachtige camping met grote luxe staanplaatsen

We hebben hier tijdens het Pinksterweekend gestaan. Luxe hele grote plaatsen met water en afvoer. Ideaal voor rustzoekers. De jonge eigenaren zijn enthousiast en willen het je graag naar je zin maken. We hebben prachtige fietstochten gemaakt naar o.a. het mooie Elfstedenstadje Dokkum en een rondje Lauwersmeer gefietst ( 60 km) Prachtige natuur! Het mooie gelegen restaurant en dito toiletunit waren niet open ivm Coronamaatregelen. Daarom geen cijfer voor ‘ de staat van hygiëne’ kunnen geven.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Fam. MOLS01-06-2020

Heerlijk plekje

Een mooie camping met zeer ruime plaatsen. Zowel de "natuur kampeerder", de "goed is goed kampeerder", als de "luxe kampeerder", geniet hiervan rust, ruimte en natuur. Helaas door de Corona regels, geen gebruik gemaakt van de sanitaire voorzieningen.

• 5Staat v/h sanitair

• 8dijkstra31-05-2020

geweldig!

geweldige camping! veel ruimte en leuk speels opgezet. eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Naomi24-05-2020

Een met de natuur

Een heerlijke camping waar je een bent met de natuur. Je wordt hartelijk ontvangen bij aankomst. Er zijn paarden en schapen op het terrein. De plaatsen zijn ruim opgezet, en de camping is een oase van rust! Wij hadden twee plekken en huurden er privé sanitair bij, dit ivm de Corona maatregelen. Wij zijn 3 nachten gebleven en hebben de omgeving lopend en met de boot verkend. Wij komen hier zeker nog eens terug en dan met de fiets.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 8Hans Eshuis23-05-2020

Genieten van de rust en ruimte.

Weekend op pad met de camper. Wat een ruim opgezette camping met veel groen om je heen. Hier kom je tot rust. We hebben er een nacht gestaan maar komen zeker nog een keer weer. In de omgeving heerlijk kunnen fietsen. Vanwege het Corona virus geen gebruik kunnen maken van het sanitair

• 6Staat v/h sanitair

• 8Harry en Ineke09-05-2020

Als je houdt van rust, ruimte, natuur en gastvrije mensen is dit een hele mooie campeerplek die nog volop in ontwikkeling is. Een omgevudie we niet kenden heeft ons verrast en verrijkt. Rondje Dokkum, rondje Lauwersmeer en rondje Buitenpost, Burgum hebben we op de fiets gedaan. We zullen anderen deze tips doorgeven en komen graag terug.

• 10J de Leeuw05-03-2020

Fantastisch gekampeerd

Heerlijk wezen kamperen samen met onze kinderen. Tijdens ons verblijf naar de bossen geweest en de kinderen konden in de speeltuin spelen terwijl wij een bakje koffie deden bij de bar tegenover de speeltuin. Volgend jaar willen we weer rond dezelfde periode weer een week verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ronald05-03-2020

De kinderen vonden het prachtig!

De kinderen en wij hebben genoten. Mooie speeltuin waar onze kids vele uurtjes doorgebracht hebben. Zwembad is op loopafstand, ook hier goed gebruik van gemaakt. In de omgeving is er ook genoeg te doen, onze kinderen waren gek op het blote voetenpad! De camping en het sanitair ziet er netjes uit. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2019
      10Fam van Bochove31-07-2019

Prachtige camping

Heerlijke camping. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt. Mooie speeltuin en verschillende dieren. Het sanitair was heel mooi en schoon. Camping plekken enorm en aardige eigenaren. Wij komen graag weer terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Camping de Poelpleats info