Tijdelijk €25 aanbetaling

+12

8.8FantastischScore uit 42 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over de Poelpleats

• 8Marga en Hans met hond30-08-2022

Een prachtige plek, ruime plaatsen

Een prima plek, mooi centraal gelegen voor uitstapjes bv naar het Lauwersmeer.Leuke eigenaren.Zwembad is vlakbij

• 9Binie13-08-2022

Met een voldaan gevoel en engieboost huiswaarts.

Een camping met ruime staanplaats, voldoende schaduwplekken, maar ook de mogelijkheid om lekker van de zon te genieten. Met speeltoestellen, voetbalveld, kinderbadje en midgetgolf.

Luxe douches zonder douchmuntjes gedoe en schone sanitairruimtes. Een fijne plek om de vaatwas te doen.

Lekker eten, voor mij een van de weinige plekken waar de frietjes gewoon perfect zijn.

Een mooi vertrekpunt voor een dagtocht naar de Waddeneilanden. Mooi landschap om te fietsen, wandelen of sporten voor ieder wat wils.

Gastvrije mensen waarbij bijna niets te veel gevraagd is.

• 10frits bartels12-08-2022

prima camping in N. O Friesland

een gastvrije camping, met een vriendelijke eigenaar

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9fam. Vyncke31-07-2022

Het bestaat toch nog: een echte natuurcamping!

Het bestaat toch nog: een echte natuurcamping waar je niet in rijtjes bijeen wordt gedromd, maar ruime plekken kan kiezen in de zon of schaduw! Hier maken bomen, stilte en dieren deel uit van je vakantie. Heel vriendelijke uitbaters. Net sanitair. Bar en mogelijkheid een snack te eten. Speeltuin, gocarts, mini-golf en ruimte, waar de kinderen erg van genoten. Centraal gelegen in Friesland om vanalles te bezoeken. Vlotte aansluiting op het fietsknopennetwerk om leuke fietstochten te kunnen doen. Openluchtzwembad dichtbij. Tof stadje. De kinderen vragen nu al om volgend jaar terug naar hier te komen ;-)

• 9Maarten15-07-2022

Gastvrije, groene, ruime en heerlijke kampeerplek

Het was heerlijk om hier te staan. Goed sanitair (met stortdouche bij de dames), grote plekken, genoeg te doen, open plekken met genoeg beschutting. De hond had ook alle ruimte. Vriendelijke en gastvrije eigenaren. Echt een heerlijke week gehad!!

• 9Paula den Biezen19-06-2022

Fantastisch!!!!

Wat een prachtige camping. Grote plekken, tussen de bomen. Heerlijk. Je voelt je als God in Frankrijk. Schoon sanitair en op 5 min. van het gezellige dorp Kollum. Een camping om weer naar terug te keren. Vriendelijke eigenaren. Je wordt daar helemaal zen!!! Geweldig. Zwembad op korte afstand en in Kollum zijn diverse eetgelegenheden. Echt een aanrader.

• 8Gert-Jan06-06-2022

Heerlijke, ongedwongen camping van gastvrije fam.

Toen we aan kwamen, schrokken we een beetje van het eerste aangezicht. De camping zag er wat 'on-af' uit. Maar campingeigenaar Gerard kwam al snel naar ons toe en legde uit dat ze een relatief nieuwe camping waren en dat nog niet alles in gereedheid was gebracht. Maar dat ging goedkomen, zei hij. Nou dat was ook zo! Jeemig wat kan die familie Dekker werken zeg! Binnen een dag was de camping spik en span. Keurige toiletten en douches, het bar/restaurant was open en vrijdagavond zelfs een live optreden van een echte Fries die o.a. nummers van Johnny Cash en Tom Waits in her Fries zong. Geweldige avond gehad! De camping heeftbgelukkig geen strak 'omhegde' plekken met overal lantaarnpalen, geasfalteerde weggetjes en seizoenskampeerders. Je krijgt hier het gevoel dat je middenin het Friese landschap staat met de gastvrijheid van de Familie Dekker. Topweekend gehad! Oh ja en dochterlief was gek op de speeltuin, de trapauto's en...het varken!

• 9Simone en Paul24-08-2021

Wij komen zeker een keer terug!

Heerlijk een midweekje puur natuur gekampeerd op het grote veld met onze 20 jarige dochter. Heel fijne locatie om uitstapjes te maken in Friesland en Groningen en de eilanden. Ook goed toeven op de camping met regelmatig muziek in het recreatiegebouw. Goed sanitair, grote plekken, heerlijk dat autos zoveel mogelijk op de parkeerplekken moeten blijven en aardige eigenaren die met enthousiasme bezig zijn om de camping verder uit te bouwen en verbeteren. Ook prima plek als je op fiets of wandelvakantie bent of met camper rondreist. En zo nu en dan kregen we gezellig bezoek van de campingpoes en hondje. Er waren veel gezinnen met kinderen voor wie het ook een superplek is. Iets meer sanitair met bv extra wasbakken zou voor toekomst goed zijn en een bord oid met wat info over bereikbaarheid, voorzieningen in de buurt mist nog. Al met al: Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9MS24-08-2021

De relaxte sfeer op de camping geeft je gelijk een vakantiegevoel. De camping is nog in opbouw maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de inzet van de campinghouders. Op een paar avonden is de bar open en is er (live)muziek, erg gezellig. Wij hadden matig zomerweer maar hebben ons evengoed uitstekend vermaakt, in de omgeving is ook veel te doen. Sanitair is gedateerd maar prima en wordt keurig schoongehouden. Ondanks een volle camping zelden hoeven wachten.

• 10Fam. Dijk10-08-2021

Geweldig!

Kamperen zoals het bedoeld is. Prachtige ruime plekken op een mooi terrein met zon en schaduw. Vriendelijke eigenaren met een gezellig praatje. De kinderen vermaakten zich uitstekend op het terrein met een voetbalveldje en de speelplaats. Nette sanitaire voorzieningen en super schoon. Wij komen zeker een keer terug!

• 10Staat v/h sanitair

Camping de Poelpleats info