Géén boekingskosten

8.8FantastischScore uit 39 reviews
  • 8.3Staat v/h sanitair

38 Reviews over de Poelpleats

• 9fam. Vyncke31-07-2022

Het bestaat toch nog: een echte natuurcamping!

Het bestaat toch nog: een echte natuurcamping waar je niet in rijtjes bijeen wordt gedromd, maar ruime plekken kan kiezen in de zon of schaduw! Hier maken bomen, stilte en dieren deel uit van je vakantie. Heel vriendelijke uitbaters. Net sanitair. Bar en mogelijkheid een snack te eten. Speeltuin, gocarts, mini-golf en ruimte, waar de kinderen erg van genoten. Centraal gelegen in Friesland om vanalles te bezoeken. Vlotte aansluiting op het fietsknopennetwerk om leuke fietstochten te kunnen doen. Openluchtzwembad dichtbij. Tof stadje. De kinderen vragen nu al om volgend jaar terug naar hier te komen ;-)

• 9Maarten15-07-2022

Gastvrije, groene, ruime en heerlijke kampeerplek

Het was heerlijk om hier te staan. Goed sanitair (met stortdouche bij de dames), grote plekken, genoeg te doen, open plekken met genoeg beschutting. De hond had ook alle ruimte. Vriendelijke en gastvrije eigenaren. Echt een heerlijke week gehad!!

• 9Paula den Biezen19-06-2022

Fantastisch!!!!

Wat een prachtige camping. Grote plekken, tussen de bomen. Heerlijk. Je voelt je als God in Frankrijk. Schoon sanitair en op 5 min. van het gezellige dorp Kollum. Een camping om weer naar terug te keren. Vriendelijke eigenaren. Je wordt daar helemaal zen!!! Geweldig. Zwembad op korte afstand en in Kollum zijn diverse eetgelegenheden. Echt een aanrader.

• 8Gert-Jan06-06-2022

Heerlijke, ongedwongen camping van gastvrije fam.

Toen we aan kwamen, schrokken we een beetje van het eerste aangezicht. De camping zag er wat 'on-af' uit. Maar campingeigenaar Gerard kwam al snel naar ons toe en legde uit dat ze een relatief nieuwe camping waren en dat nog niet alles in gereedheid was gebracht. Maar dat ging goedkomen, zei hij. Nou dat was ook zo! Jeemig wat kan die familie Dekker werken zeg! Binnen een dag was de camping spik en span. Keurige toiletten en douches, het bar/restaurant was open en vrijdagavond zelfs een live optreden van een echte Fries die o.a. nummers van Johnny Cash en Tom Waits in her Fries zong. Geweldige avond gehad! De camping heeftbgelukkig geen strak 'omhegde' plekken met overal lantaarnpalen, geasfalteerde weggetjes en seizoenskampeerders. Je krijgt hier het gevoel dat je middenin het Friese landschap staat met de gastvrijheid van de Familie Dekker. Topweekend gehad! Oh ja en dochterlief was gek op de speeltuin, de trapauto's en...het varken!

• 9Simone en Paul24-08-2021

Wij komen zeker een keer terug!

Heerlijk een midweekje puur natuur gekampeerd op het grote veld met onze 20 jarige dochter. Heel fijne locatie om uitstapjes te maken in Friesland en Groningen en de eilanden. Ook goed toeven op de camping met regelmatig muziek in het recreatiegebouw. Goed sanitair, grote plekken, heerlijk dat autos zoveel mogelijk op de parkeerplekken moeten blijven en aardige eigenaren die met enthousiasme bezig zijn om de camping verder uit te bouwen en verbeteren. Ook prima plek als je op fiets of wandelvakantie bent of met camper rondreist. En zo nu en dan kregen we gezellig bezoek van de campingpoes en hondje. Er waren veel gezinnen met kinderen voor wie het ook een superplek is. Iets meer sanitair met bv extra wasbakken zou voor toekomst goed zijn en een bord oid met wat info over bereikbaarheid, voorzieningen in de buurt mist nog. Al met al: Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9MS24-08-2021

De relaxte sfeer op de camping geeft je gelijk een vakantiegevoel. De camping is nog in opbouw maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de inzet van de campinghouders. Op een paar avonden is de bar open en is er (live)muziek, erg gezellig. Wij hadden matig zomerweer maar hebben ons evengoed uitstekend vermaakt, in de omgeving is ook veel te doen. Sanitair is gedateerd maar prima en wordt keurig schoongehouden. Ondanks een volle camping zelden hoeven wachten.

• 10Fam. Dijk10-08-2021

Geweldig!

Kamperen zoals het bedoeld is. Prachtige ruime plekken op een mooi terrein met zon en schaduw. Vriendelijke eigenaren met een gezellig praatje. De kinderen vermaakten zich uitstekend op het terrein met een voetbalveldje en de speelplaats. Nette sanitaire voorzieningen en super schoon. Wij komen zeker een keer terug!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Denis10-08-2021

Heerlijk rustige camping met grote plaatsen.

De plaatsen zijn zeer ruim. Het sanitair is schoon, deels eenvoudig. Er zijn verschillende dieren, zoals een hond, paarden, schapen en zelf een lief varken. Er kan gezwommen en gevist worden in de pingo, daar is een mooie nieuwe steiger. Tevens een mooie plek om lekker te zitten. Er zijn veel verschillende vogels en vlinders op de camping. In de omgeving kan heerlijk worden gewandeld, gefietst en aan allerlei watersporten worden gedaan. Kollum is binnen 5 minuten fietsen te bereiken, waar een groot aantal winkels is.

• 8AS10-08-2021

Frankrijk in Friesland

Wat een heerlijke plek. Met een “Franse slag” en Friese gastvrijheid! Grote kampeerplekken; schoon sanitair. En prachtige omgeving

• 9Fam. de Jonge09-08-2021

Een pareltje

Vanwege de ligging in de buurt van Holwerd richting Ameland bij toeval bij deze camping uitgekomen. Dat bleek een zeer aangename verrassing! Bij deze eigenaren staat gastvrijheid en ongedwongenheid voorop. In een prachtig stuk natuur sta je op zeer ruime plaatsen. Vanwege slecht weer mochten we onze reservering probleemloos even omboeken. De kinderen 5 en 7 jaar, hebben zich geweldig vermaakt met de andere kinderen, het gezin, en de dieren in en om de boerderij. Boodschappen gemakkelijk te halen met de fiets, leuk tochtje van ongeveer 5 minuutjes naar Kollum, met een klein leuk centrum waar alles verkrijgbaar is. Gerard en Marijke, een goed seizoen toegewenst, we komen graag eens terug! Hartelijke groet, Anthony, Janke, Marinus en Gerbrig

Camping de Poelpleats info