Reviews over Jubbega

een aanrader, zeker voor de visliefhebber.

gerard & lies,
    27-8-2018

mooie kleine camping met keurig goed onderhouden sanitair. vriendelijke en behulpzame eigenares. een prachtige visvijver waar voldoende gevangen kan worden. ideaal de houten vlonders voor in de voortent. vriendelijke en gezellige sfeer op de camping.

Geweldig

J. Snijder,
    9-8-2018

2e keer hier. Geweldige, rustige en mooie camping. Ruime plaatsen. Ontvangst heel hartelijk en ook behulpzaam. Schoon sanitaire. Elke dag kon je de krant halen uit de boekenkast. Als elske langs kwam altijd wel in voor een praatje of een grap. Met de warmte kwam elske zelfs langs met ijs. Ook Freerk, haar man een hartelijke man. Toppie.

Super camping en omgeving.

Henk en José,
    17-7-2018

Super mooie camping met een parkachtige uitstraling. We zijn voor de tweede keer drie weken op deze camping geweest en komen hier volgend jaar zeker weer terug.

Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Mooie omgeving om te fietsen.

Kinderen zijn wel welkom, maar er zijn hoegenaamd geen speeltoestellen aanwezig.

J.Snijder,
    31-5-2017

Een hele mooie camping met veel ruimte, mooie plaatsen , goed onderhouden, gezellig, leuke eigenaresse Elske die ondanks de hitte de paden onkruid te bestrijden, grasmaaien .

Gewoon geweldig !

G,
    13-3-2017

Prachtige camping, enorm schoon en geweldig vriendelijke eigenaren ! Wij gaan er al jaren naar toe en het is altijd weer gezellig.

Dikke aanrader ! Voor jong en oud.

Jubbega scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews