Sorteren

Reviews over Jubbega

Prachtige omgeving

Barbara
    19-7-2014

Hoewel de landkaart anders doet vermoeden is de omgeving van Jubbega heel divers. Ideaal voor fietstochten al zou ik willen aanraden ook eens van de knooppunten af te wijken en te genieten van al het moois dat er verder te zien is.

Een aanrader is, zeker bij mooi weer, het bezoeken van de Tynster Thee Tuin in Tynje. Overheerlijk zelf gemaakte taarten/gebak met een goede pot thee/kop koffie voor een leuke prijs. Ook een High Tea is mogelijk, deze wel vooraf bespreken.

rust!

jac+mario
    5-6-2014
    Veel gewandeld in Friesland met hond en veel uit gerust met een geweldige accommodatie.
Jubbega scoort een 8,7 uit 10, op basis van 5 reviews