Hotel Hajé Joure

82 reviews over Hotel Hajé Joure in het Nederlands

Leuk hotel

h hofstra
4-11-2018

We komen hier regelmatig. Dit keer een kamer boven. Alles schoon en netjes..maar geen enkel kastje. Je moet alles op de grond leggen. Ook gaat de kastdeur raar open..je kunt er amper voor stáán en moet de stoel eerst wegzetten. Verdere ok.

Veel kleiner moeten de kamers niet worden!

Pielhaas
31-10-2018

Een hotel met kleine kamers (ongeveer 4x4 meter) De sanitaire ruimte was ongeveer 4x1 meter met half doorzichtige schuifdeurtjes die niet verder dan 60 cm. open gingen. De boxspring bedden waren prima evenals het ontbijt, want waar krijg je er vers geperst sinaasappelsap bij! De medewerkers waren uiterst behulpzaam en vriendelijk. Gezien de waardering van een aantal recensies hebben we in het hotel niet gedineerd.

Prima Hotel, vriendelijk personeel, heerlijk eten!

Nico Haarlemmermeer
12-10-2018

Afgelopen week genoten van een 3 daags verblijf in het Haje Hotel Joure.

Al direct een plezierige ontvangst en alle dagen ben ik alleen maar vriendelijk personeel tegengekomen.

De relatief kleine hotelkamer was efficiënt ingericht. Bovenal was de hotel- en badkamer fris en schoon.

’s Avonds heb ik heerlijk gedineerd in het restaurant en ’s morgens was er een gevarieerd ontbijt. Alle reden om terug te keren naar het Haje Hotel in Joure.

fam.van Valen
26-9-2018

Wij waren voor een paar vakantie dagen in Joure..Prachtige provincie..Fries museum bezocht, rondvaart gemaakt..Wij komen zeker terug in hotel Haje...

prima onderkomen

john duiv.
16-9-2018

we vonden de ontvangst prettig, de e-bikes konden veilig worden weggezet.

de kamer was eenvoudig en schoon, het ontbijt heeft ons gesmaakt.

de omgeving is de moeite waard zeker Sneek bekijken en museum Douwe Egbert in Joure is erg interessant.....kortom we komen graag weer terug.

Beroerde bende

Sylvia brons
1-9-2018

De (meeste) medewerkers deden erg hun best .... Maar het hotel is een drama! Wij hadden een "luxe kamer" geboekt. Het was één grote oude bij elkaar geraapte meuk! De douche zat vol met dikke zwarte klodders schimmel. De vloerbedekking te vies om te bekijken. Het diner de eerste avond was dramatisch slecht en het ontbijt was elke ochtend maar weer afwachten of er nu wél genoeg servies, bestek, theeglazen, en warme eitjes beschikbaar waren. De hittegolf was allang voorbij maar het was vies benauwd in het pand. Geen hor voor de deur naar buiten maar wel een vijver voor de deur dus alles potdicht houden tegen de muggen. Eens maar nooit weer .........

1 ster hotel

Hendrik
14-8-2018

1 ster hotel! Matig eten. Warme kamer vol muggen. Geen ventilatie. Winterdekbedden.

Afrader.

Nooit meer

Janssen
9-8-2018

Kamer erg klein wel alles netjes.

Last gehad van veel muggen en zeer warm op de kamers.

Ontbijt had veel minpunten .

De bediening was minder, niet allemaal gelukkig.

Nooit Meer

Frans
22-7-2018

De kamer was niet schoon en klein. Ik vroeg om een beneden kamer maar dat kon niet. Een dame die na mij kwam vroeg om een beneden kamer en daar werd tegen gezegd, dat gaan we bekijken. De volgende morgen bij het ontbijt zei die dame tegen mij ja ik heb een beneden kamer gekregen en een gast na mij ook.

S avonds bij het eten zaten wij op de tocht en vroegen om een andere tafel dat kon ook niet, de ober zei ik doe de deuren wel dicht. Maar die gingen steeds weer open. Geen uitleg over het menu. En nog meer dingen te veel om op te noemen. Wij hadden twee nachten, maar zijn na de eerste nacht al weggegaan.

Prachtig hotel met mooie ligging en lekker eten!

Corina Verloop
6-6-2018

Prachtige locatie. Heerlijk ontbijt. Je bent ook zo op één van de eilanden.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hajé Joure in Joure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hajé Joure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.