Hotel Hajé Joure

78 reviews over Hotel Hajé Joure in het Nederlands

prima onderkomen

john duiv.
16-9-2018

we vonden de ontvangst prettig, de e-bikes konden veilig worden weggezet.

de kamer was eenvoudig en schoon, het ontbijt heeft ons gesmaakt.

de omgeving is de moeite waard zeker Sneek bekijken en museum Douwe Egbert in Joure is erg interessant.....kortom we komen graag weer terug.

Beroerde bende

Sylvia brons
1-9-2018

De (meeste) medewerkers deden erg hun best .... Maar het hotel is een drama! Wij hadden een "luxe kamer" geboekt. Het was één grote oude bij elkaar geraapte meuk! De douche zat vol met dikke zwarte klodders schimmel. De vloerbedekking te vies om te bekijken. Het diner de eerste avond was dramatisch slecht en het ontbijt was elke ochtend maar weer afwachten of er nu wél genoeg servies, bestek, theeglazen, en warme eitjes beschikbaar waren. De hittegolf was allang voorbij maar het was vies benauwd in het pand. Geen hor voor de deur naar buiten maar wel een vijver voor de deur dus alles potdicht houden tegen de muggen. Eens maar nooit weer .........

1 ster hotel

Hendrik
14-8-2018

1 ster hotel! Matig eten. Warme kamer vol muggen. Geen ventilatie. Winterdekbedden.

Afrader.

Nooit meer

Janssen
9-8-2018

Kamer erg klein wel alles netjes.

Last gehad van veel muggen en zeer warm op de kamers.

Ontbijt had veel minpunten .

De bediening was minder, niet allemaal gelukkig.

Nooit Meer

Frans
22-7-2018

De kamer was niet schoon en klein. Ik vroeg om een beneden kamer maar dat kon niet. Een dame die na mij kwam vroeg om een beneden kamer en daar werd tegen gezegd, dat gaan we bekijken. De volgende morgen bij het ontbijt zei die dame tegen mij ja ik heb een beneden kamer gekregen en een gast na mij ook.

S avonds bij het eten zaten wij op de tocht en vroegen om een andere tafel dat kon ook niet, de ober zei ik doe de deuren wel dicht. Maar die gingen steeds weer open. Geen uitleg over het menu. En nog meer dingen te veel om op te noemen. Wij hadden twee nachten, maar zijn na de eerste nacht al weggegaan.

Prachtig hotel met mooie ligging en lekker eten!

Corina Verloop
6-6-2018

Prachtige locatie. Heerlijk ontbijt. Je bent ook zo op één van de eilanden.

Geweldig

Anna
3-3-2018

We zijn nu 7 keer in Haje Joure geweest. Het is elke keer weer erg leuk om er te zijn.

Erg vriendelijk personeel. Maak je niet vaak mee zo vriendelijk. Heerlijk ontbijt , waarvan veel biologisch. Kamer is niet groot maar wel mooi ingericht. Joure is een leuk klein dorpje met een gezellige winkelstraat.

Voor herhaling vatbaar

Fred Van Remoortere
22-2-2018

Het was onze allereerste keer dat we in Hajé Hotel in Joure verbleven. De kamer was nu niet bepaald aan de ruime kant, maar alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Goede matrassen (pluspunt !).

Het avondmaal verliep vlot en had eerder een beperkte kaart. Aan te bevelen was de rundercarpaccio, die was verrukkelijk !

's Anderendaags werden we verrast met een hemels ontbijt, een viersterren-hotel waardig... Vers sinaasappelsap, eitjes met spek, kazen, verse croissants, enz...

Tot slot nog een woordje van lof voor het personeel : dit was uitermate vriendelijk en behulpzaam, wij hebben het wel eens anders meegemaakt. Neen, het personeel van Hotel Hajé in Joure daarentegen verdient een dikke pluim !

Niet voor herhaling

Nicky
30-12-2017

Vriendelijk personeel maar de kamers zijn echt niet meer van deze tijd.

Scheiding kamer en badkamer/toilet d.m.v een gordijn. Toilet afgeschermd met plastic douchedeurtje, deze was boven nog ruim een halve meter open.

Vond dit echt niet meer kunnen, je durft toch dat gordijn ook niet meer vast te pakken. Erg onhygienisch.

Goede vriendelijke ontvangst. Smerige kamer

Arnold
30-10-2017

Smerige kamer. Nr 115

Collega had ook niet veel goeds.

Vloerbedekking erg smerig.

Schimmel en kalk in douche

Stinkend toilet

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hajé Joure in Joure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hajé Joure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.