Hotel Hajé Joure

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtig hotel met mooie ligging en lekker eten!

Corina Verloop
6-6-2018

Prachtige locatie. Heerlijk ontbijt. Je bent ook zo op één van de eilanden.

Geweldig

Anna
3-3-2018

We zijn nu 7 keer in Haje Joure geweest. Het is elke keer weer erg leuk om er te zijn.

Erg vriendelijk personeel. Maak je niet vaak mee zo vriendelijk. Heerlijk ontbijt , waarvan veel biologisch. Kamer is niet groot maar wel mooi ingericht. Joure is een leuk klein dorpje met een gezellige winkelstraat.

Voor herhaling vatbaar

Fred Van Remoortere
22-2-2018

Het was onze allereerste keer dat we in Hajé Hotel in Joure verbleven. De kamer was nu niet bepaald aan de ruime kant, maar alles wat je nodig hebt, was aanwezig. Goede matrassen (pluspunt !).

Het avondmaal verliep vlot en had eerder een beperkte kaart. Aan te bevelen was de rundercarpaccio, die was verrukkelijk !

's Anderendaags werden we verrast met een hemels ontbijt, een viersterren-hotel waardig... Vers sinaasappelsap, eitjes met spek, kazen, verse croissants, enz...

Tot slot nog een woordje van lof voor het personeel : dit was uitermate vriendelijk en behulpzaam, wij hebben het wel eens anders meegemaakt. Neen, het personeel van Hotel Hajé in Joure daarentegen verdient een dikke pluim !

Niet voor herhaling

Nicky
30-12-2017

Vriendelijk personeel maar de kamers zijn echt niet meer van deze tijd.

Scheiding kamer en badkamer/toilet d.m.v een gordijn. Toilet afgeschermd met plastic douchedeurtje, deze was boven nog ruim een halve meter open.

Vond dit echt niet meer kunnen, je durft toch dat gordijn ook niet meer vast te pakken. Erg onhygienisch.

Goede vriendelijke ontvangst. Smerige kamer

Arnold
30-10-2017

Smerige kamer. Nr 115

Collega had ook niet veel goeds.

Vloerbedekking erg smerig.

Schimmel en kalk in douche

Stinkend toilet

Geweldige ligging, prima eten

Frans
29-9-2017

Ligging, eten, prijzen drank

Gezellige bediening maar de kaart viel tegen.

Haje Hotel heeft zeer vriendelijk , aardig en behulpzaam personeel hiervoor een pluim.

Je bent er echt op vakantie.

Prima schone en goed ingerichte comfortkamer gehad met goed bed .

Een functionele doucheruimte , separaattoilet en wastafel met fohn ,shampoo,douchecreme,schoenpoets en naaisetje.

Voldoende handdoeken en gastendoekjes .

Ontbijt was heerlijk , voldoende heerlijk vers brood met geperste jus.

's avonds zaten er meer gasten heerlijk na te genieten onder genot van een drankje.

Enig minpuntje: In de ontbijtruimte geeft koffiemachine te sterke koffie en deze staat op een verkeerde plek zodat er geen goede doorstroming is . Als deze daar weg is is er meer ruimte om je bordje neer te zetten.

Met mijn 2 zussen geweest

We hebben genoten .

Komen graag terug .

leuk verblijf

Brandalarm
17-8-2017

Kamer was klein maar goed, bij gebruik vd toilet wel even het extra gordijn dichtdoen als je de schimmige bewegingen achter het matglas niet wilt zien.

Matras was geweldig, tref je zelden zo goed aan.

Ontbijt om 7 uur goed geregeld, leuke ontbijtzaal met diverse verlagingen in vloer met zitjes en serre-achtig uitzicht.

Alleen jammer dat om 2 uur het brandalarm langdurig ging en niemand wist wat te doen, na een kwartier maar weer te bed gegaan, weg was de nachtrust.

Wie schetst onze verbazing dat bij het uitchecken de receptioniste nergens vanaf wist, goh, was er een brandalarm, geen enkel excuus oid. Had beter gemoeten, maar gaan graag terug voor dit hotel.

NB.

Aanvulling: Excuus brandalarm.

Tijdens het posten van mijn review kwam, gecheckt na het schrijven daarvan, een mailtje binnen met excuses van het hotel, en als compensatie bij het volgende verblijf een gratis lekker ontbijt.

Goed initiatief, alleen jammer dat ons arrangementen altijd incl. ontbijt zijn. hahaha

Gezellig weekeindje weg

Marieke holdinga
23-5-2017

Prima kamer, beetje stoffig dat wel, had iets meer vann een suite verwacht.Ontbijt zaal was ook niet erg fris, ontbijt was verder prima alleen mag wel iets beter aangevuld worden., alleen jammer dat nadat we ingecheckt hadden en ons klaar gingen maken om uiteten te gaan wij er achter kwamen dat onze auto door een onwel geworden meneer kort was gereden, kan de meneer niks aan doen, hotel ook niet maar had zelf toch minimaal een drankje of ontbijt aan mijn gasten aangeboden voor de schrik.

We hebben een aantal aanbieders voor Hajé Joure voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hajé Joure in Joure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hajé Joure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hajé Joure scoort een 7.12 uit 10 op basis van 73 reviews.