Bed and Breakfast Zathe De Spieker

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Uitzonderlijk, alles klopt!

Hieke Anne
12-6-2018

gewoonweg supergastvrij, schoon, relaxed, geweldig ontbijt.

een "omfiets" plek!!

Telkens weer grenzeloos genieten

Stukje hemel op aarde
1-9-2017

Bijzonder mooi gelegen, uiterst schone kamers, overheerlijk ontbijt, fantastische service, écht hartelijke gastvrouw, ecologisch helemaal verantwoord, tips en ideeën voor activiteiten in de buurt ongeacht de weersomstandigheden, biedt echt alles wat je maar kan wensen voor een zalig verblijf, in alle seizoenen, of je nu alleen reist of met gezelschap!

Superschoon, hemelse ontbijtjes. Marleen is een gastvrouw pur sang; je voelt je zeer welkom. Dit is een plekje dat je het liefst voor jezelf zou willen houden 😊. We hadden het arrangement met een Indonesisch diner bij Tandjong Priok (met Bob-service). Authentiek eten zoals je dat nog zelden tegenkomt.

Ik kan echt niets verzinnen dat minder goed was, series niet. We waren slechts een weekendje weg maar het voelt als een week vakantie!

Nico en Jet

Fantastisch, kan niet beter.

Walter en Yvette
11-8-2016

Alles was perfect in orde. Ontbijt, kamer, ontvangst gewoon perfect.

Zeer vriendelijk onthaal door gastvrouw.

Niets dat minder goed was.

op en top !

ingrid kerkhof
3-7-2016

Voor een bbq in friesland een b&b gezocht om nadien te overnachten.

Wat een sfeervolle b&b, ruime kamer, super lekker bed, een ontbijt waar je blijft eten zo lekker(gastvrouw bakt alles zelf).hier kom ik zeker terug met manlief om de omgeving eens te gaan verkennen.

Weer heerlijk!

John en Ingrid
12-8-2015

Voor de derde keer hier geweest bij Marleen en Rob. De ligging van hun B&B-boerderij is geweldig. Zo'n rustige plek, je voelt meteen de 'stress' van je afglijden zodra je op het erf komt. Gezellig met loslopende kippetjes en twee witte geitjes in de wei. Mooie, ruime kamers. Superschoon. Heerlijk ontbijt met allerlei eigengemaakte lekkernijen. Marleen verwende ons iedere ochtend weer. Handig voor als jezelf geen fietsen mee kunt nemen, je kunt ze gewoon bij hun huren. Fijn ook dat we onze motor in de grote schuur mochten zetten voor 's nachts ;-).

Gewoon perfect

Petra
28-7-2015

De perfecte B&B, hier ontbreekt werkelijk niets en krijg je bijzonder veel waar voor je geld, van kraaknette kamers en overheerlijk ontbijt tot hartelijkheid, alle mogelijke comfort en zalige rust. Ideale ligging zowel voor fietstochten (fietsen huren kan) als voor stadsbezoeken, Waddeneilanden... met de auto (parkeren op het terrein van de B&B). Zowel een lang weekend als een hele week hier logeren is gewoon fantastisch!

geweldige plek zeker nog een keer

J Visscher
24-7-2015

de eerste indruk was wat mooi gebouw . de omgeving je kan mooi ver van je af kijken achter de accommodatie een mooi terasje waar je heerlijk ver van je af kan kijken over de weilanden . geweldig aardige vrouw die ook tips geeft over wat mooi is om te bekijken in de buurt . de prijs is het meer dan waard . er is een mooi zit hoek die je deelt met de rest van de aanwezigen en waar de ontbijt klaar staat mooi ieder een eigen tafeltje onbijt is heel lekker genoeg keuze heerlijke zelf afgebaken brood en elke dag iets anders bij het onbijt. de staat van de kamers zijn prima elke dag schoone handoeken .

Gastvrij

Fam. Burggraaff
1-7-2015

Een hartelijke welkom. Er is aan alles gedacht om je als gast thuis te voelen. Fantastische accommodatie.

De omgeving is het echte Friese platteland.

heerlijk gewoon

jan vermeir
28-8-2014

dit is echt genieten van rust en een super ontbijt dat met heel veel liefde word klaargemaakt .marleen is een lieve gastvrouw die er alles aan doet om je huis te voelen.Een tien is dan ook dik verdient,want je kan gewoon niets negatiefs zeggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Zathe De Spieker in Itens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Zathe De Spieker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Zathe De Spieker scoort een 9.93 uit 10 op basis van 14 reviews.