Reviews over It Heidenskip

Het is er héérlijk

Anton de Leeuw,
    11-9-2018

Het is op de camping de Oosthoek in It Heidens Kip fantastisch verblijven.

We gaan al 5 jaar er naar toe met 9 personen om er te vissen, praten, ontspannen en vooral om te genieten.

Leuke camping aan doorgaand water

Douwe63,
    11-8-2018

De Oosthoek is een mooie, nette boerencamping. Met als grote pluspunten: direct aan een drukbevaren doorgaand water ( hele dag ‘bootjes kijken’), ruime plekken voor tent of caravan, superschoon sanitair, rustige gasten (veel ouderen of gezinnen met jonge kinderen), vriendelijke eigenaars. Als je zelf wilt varen: camping ligt vlakbij Fluessen. Maar op een boerencamping hoor je (ook ‘s nachts) geluiden van dieren, van trekkers, en ruík je (soms) dat je op een boerderij staat. Dus als je dat niet waardeert, moet je hier niet zijn. Wat betreft score kindvriendelijkheid: het blijft een camping aan het water....

Verzorgd, gastvrij en mooi gelegen!

Patrick,
    17-8-2017

Keurig net verzorgde minicamping. Water en elektra op iedere plek, zeer ruime plekken, vriendelijke boerin, mooi en schoon sanitair. Eigen jachthaventje en gelegen aan een overdag druk bevaren kanaaltje waar de mooiste bootjes voorbij komen.

Wat minder was.... uh.... mmmm ... uh .... Geen idee!

Geweldige plek voor de watersporter !!

Richard en Margien Kuiper,
    1-6-2017

De zeer nette mooie en goed opgezette camping met eigen jachthaven. Midden tussen de grote meren in, dus idiaal voor de zeiler. Ik moet zeggen dat ik hier al 34 jaar met heel veel plezier kom.

Naast de camping is er in bedrijf zijnde melkveehouderij waar je altijd een kijkje kunt nemen. Sanitair is brand schoon met daarnaast een leuke speel en speelruimte voor de regenachtige dag. Kortom voor jong en oud een super leuke camping.

Een prettig verblijf voor jong en oud

Aad en Trudie Appelman,
    3-2-2016

Schoon sanitair Speelruimte voor de kinderen de skelters de koeien stal ! mooie trailerhelling en eigenhaven Slechtweerruimte voor de kinderen +WIFI

Geen kampwinkel . Het zou handig zijn als je brood zou kunnen bestellen.

It Heidenskip scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews