Vakantiehuis Werf IJlst Sinnehuskes ***

Weer vandaag3°-4°

2 reviews over Vakantiehuis Werf IJlst Sinnehuskes in het Nederlands

Mooie ervaring!

rene, 23-2-2013

In februari 2013 zijn we een paar dagen in ijlst geweest. Een mooie stek aan het water, en met een uitstekende service. Een onvergetelijke ervaring was het varen met de hottug, en houtgestookte badkuip waarmee we konden varen. Ijs op het water, en 38 graden in de boot. Heerlijk!

Friesland extra mooi met deze locatie!

maurice.ter.haar, 19-8-2011

Wij hadden het geluk om als een van de eersten in deze mooie huisjes te mogen verblijven. De huisjes zijn met de grootste zorg ingericht. De bedden waren heerlijk opgemaakt en voldoende handdoeken etc. aanwezig. Zelfs thee, koffie en vaatwassertabletten waren aanwezig. De absoluut grootste plus zijn de aluminium bootjes die bij elk huisje inbegrepen is. Alhoewel de site aangeeft dat de huisjes niet geschikt zijn voor gezinnen met jonge kinderen hebben onze kinderen zich heerlijk vermaakt. Elke dag lekker varen, heerlijk vissen vanaf de eigen stijger. Er dient wel rekening gehouden te worden met de buren omdat de mensen voor hun rust naar deze locatie komen. De huisjes zijn van hout, dus ook iet wat gehorig, maar niet storend.

We hebben hier een heerlijk relaxte midweek beleeft ´smorgens heerlijk verse broodjes halen bij de bakker en daarna lekker de uitgestippelde routes varen naar Sneek etc. Er is ook draadloos internet en de tv´s hebben zo´n beetje alle mogelijke zenders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Werf IJlst Sinnehuskes in IJlst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Werf IJlst Sinnehuskes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Werf IJlst Sinnehuskes scoort een 9.33 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: