Vakantiehuis Werf IJlst Sinnehuskes

Vakantiehuis Werf IJlst Sinnehuskes

9.5Fenomenaal

Nederland, Friesland, IJlst

Op vakantie geweest naar Werf IJlst Sinnehuskes?

9.5Fenomenaal

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Werf IJlst Sinnehuskes

• 9rene23-02-2013

Mooie ervaring!

In februari 2013 zijn we een paar dagen in ijlst geweest. Een mooie stek aan het water, en met een uitstekende service. Een onvergetelijke ervaring was het varen met de hottug, en houtgestookte badkuip waarmee we konden varen. Ijs op het water, en 38 graden in de boot. Heerlijk!

Gereisd met partner in februari 2013

• 10maurice.ter.haar19-08-2011

Friesland extra mooi met deze locatie!

Wij hadden het geluk om als een van de eersten in deze mooie huisjes te mogen verblijven. De huisjes zijn met de grootste zorg ingericht. De bedden waren heerlijk opgemaakt en voldoende handdoeken etc. aanwezig. Zelfs thee, koffie en vaatwassertabletten waren aanwezig. De absoluut grootste plus zijn de aluminium bootjes die bij elk huisje inbegrepen is. Alhoewel de site aangeeft dat de huisjes niet geschikt zijn voor gezinnen met jonge kinderen hebben onze kinderen zich heerlijk vermaakt. Elke dag lekker varen, heerlijk vissen vanaf de eigen stijger. Er dient wel rekening gehouden te worden met de buren omdat de mensen voor hun rust naar deze locatie komen. De huisjes zijn van hout, dus ook iet wat gehorig, maar niet storend. We hebben hier een heerlijk relaxte midweek beleeft ´smorgens heerlijk verse broodjes halen bij de bakker en daarna lekker de uitgestippelde routes varen naar Sneek etc. Er is ook draadloos internet en de tv´s hebben zo´n beetje alle mogelijke zenders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Vakantiehuis Werf IJlst Sinnehuskes info