Pension Stadsherberg Het Wapen van IJlst

PensionKleine hotelsWeer vandaag18°7°
Pension Stadsherberg Het Wapen van IJlst
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Stadsherberg Het Wapen van IJlst voor je op een rij gezet:

12 reviews over Pension Stadsherberg Het Wapen van IJlst in het Nederlands

Janssen
26-8-2018

Geen op of aanmerkingen alles was prima verzorgd en geweldig eten en personeel

Voor herhaling vatbaar

M. Brand
17-6-2018

Prima hotel. We hadden 1 overnachting. Erg vriendelijk personeel.

Parkeren is wat lastig (geen eigen parking). Ontbijt is goed.

Fantastisch.

M.vd Voet
4-5-2018

Eerste indruk was verrassend goed kamer mooi en schoon personeel heel netjes eten bijzonder lekker en goed , zeker een aanbeveling waard.

voor herhaling

Ron
29-12-2017

we hebben hier met Kerst gegeten en overnacht. er hangt een hele gemoedelijke en gastvrije sfeer. alleen viel het Kerstmenu ons wat tegen. maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door de Irish coffee die we hiervoor als vergoeding kregen

Prima eten, ieder keer weer!

Rob
4-3-2017

Heerlijk eten, prima wijn. Vriendelijke bediening. Vooral de proeverij als voorafje is heel lekker, gevarieerd en verrassend.

alles was boven verwachting

vermeir jan
28-5-2015

heel fijn hotel om in alle rust te genieten,mooi gelegen en super om naar de friese meren te fietsen.Kamer heel netjes.Het cafe fijn om te zitten.Het ontbijt heel lekker en verzorgd.Maar het diner was gewoonweg Super!!!De proeverij voor 2 van voorgerecht en dessert was een overheerlijk schilderij en het was zonde om op te eten,een echte aanrader.Dit nog nooit gezien!Bedankt voor de fijne ontvangst en een pluim voor de kok.Wij komen graag terug;

uistekende locatie

belinda kerkdijk
18-5-2014

erg gastvrije locatie , alles is goed schoon , ruime kamers mooi uitzicht. Personeel is vriendelijk en gastvrij , het eten is tongstrelend . S,ochtends een eenvoudig maar goed ontbijt , prima aan te bevelen locatie.

Erg vriendelijk en lekker eten!

Johan
29-8-2013

Alles goed voor mekaar hier. Heerlijk gegeten!

Bij aankomst, over het water, lijkt de hele straat wel Wapen van IJlst. Het zijn een aantal panden aan elkaar gekoppeld. Onze sloep ligt lekker aan de overkant.

De kamer was Perfect. Op dat moment was het 30 graden en hadden wel behoefte aan een ventilator... Alles zag er verder prima, nieuw en schoon uit.

's Avond voortreffelijk gegeten. Niet alleen het eten was goed, ook de bediening. Netjes, vriendelijk en gastvrij. Meneer Reimers (Herman de Blijker programma) hoeft hier niet meer langs te komen hoor.

Verder is niets te veel. 's Ochtends ontbijt en je hoeft nergens om te vragen. Kannetje met Jus d'orange was leeg en kregen automatisch een nieuwe! Lekkerrrr. Genoeg keuze en variatie.

Echt een aanrader.

erg leuk

helley
2-9-2011

het was een erg leuk hotel met vriendelijk personeel ik heb genoten

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Stadsherberg Het Wapen van IJlst in IJlst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Stadsherberg Het Wapen van IJlst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.