We hebben een aantal aanbieders voor IJlst voor je op een rij gezet:

Reviews over IJlst

voor herrhaling

Ron
    29-12-2017

Ijlst is een supermooi echt Fries stadje. er is geen echt winkelhart maar wel een supermarkt, station en leuke grachtjes met geveltjes en bruggetjes. mooi plaatsje om naar toe te varen en gezellig een terrasje te pakken

Gereisd met vrienden in december 2017

Klein maar fijn

Rinus Manders
    17-8-2017

IJlst is een van de kleinste van de Friese elf steden, het bestaat slechts uit een handvol straten, de lange hoofdstraat wordt doorsneden door een gracht die aan weerszijden wordt begrensd door z.g. overtuinen die behoren bij de leuke pandjes die aan de andere zijde van de rijweg staan, het ziet er allemaal heel schilderachtig uit met historische geveltjes en uitnodigen tot een wandeling door dit rustige plaatsje. Iets buiten het centrum staat de bijzondere houtzaagmolen De Rat en verder is de omgeving waterrijk en is het een uitstekende omgeving om er te fietsen.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke kleine stad

Johan
    29-8-2013

Leuke elfstedenstad met mooie grachten/wateren. Hier is ook de Kameleon film opgenomen. Mooie rondvaart van het VVV gehad met een tussenstop bij de molen en in een museum. Tevens een mooie loop daar de polder gehad. IJlst ligt op fietsafstand van Sneek (4km). Ook hebben wij hier de sport Fierljeppen nog bekeken, erg leuke sport om te bekijken en wellicht te proberen.

Gereisd met partner in januari 2013
IJlst scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews