Camping Het Klokhuis

Camping Het Klokhuis

3 reviews over Camping Het Klokhuis in het Nederlands

Betaalbare camping aan het water

Karen
9-3-2018

Een rustige camping aan het water. Boot kan liggen in de haven. Sanitair is prima. Je kunt hier voor een goede prijs leuk kamperen.

mooie plek super liging

johan
3-8-2017

Aan het water super met een boot

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Fijne camping

Karen
29-7-2016

Leuke, niet te grote camping met haventje. Vanaf de camping vaar je makkelijk via de Idzegaasterpoel richting Heeg(ermeer). Ook is er de mogelijkheid om vanaf de steigers te vissen. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad. De camping is redelijk rustig en heeft goede sanitaire voorzieningen. Eigenaren zijn erg vriendelijk en staan open voor ideeën. We komen hier zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Klokhuis in Idzega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Klokhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.