Vakantiehuis It Vissers Huske

Vakantiehuis It Vissers Huske

Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis It Vissers Huske in het Nederlands

Kleine maar fijne plek, ideaal voor uitstapjes.

Joey en Sharon,
11-6-2018

Hier leer je het kleine weer waarderen. Het ontbreekt je aan niets. Heerlijk dorps en alle voorzieningen in de nabijheid. Een fantastische plek als uitgangspunt voor diverse uitstapjes. Wij hebben er genoten!

Gereisd met partner in mei 2018

een aanrader

wim koopmans
28-2-2010

WIM EN THEA KOOPMANS

Knus en leuk huisje, alles wat je nodig hebt is aanwezig zelfs een vaatwasser. Mooi uitzicht over het Friese landschap en supermarkt om de hoek is een aanrader.

Wij waren er 13 februarie 2010

Gereisd met partner in februari 2010
2008

Knus, schoon huisje en keuken en badkamer zijn klein maar netjes en compleet. Je hebt er mooi uitzicht over het Friesche landschap.

Omdat je aan de rand van het dorp zit, zijn supermarkt, bakker, café enz. dichtbij. Jammer dat er geen tuin is, alleen een soort patio, dus met kleine kinderen die (zelfstandig) buiten willen spelen zou ik hier niet snel naar toe gaan.(Wij waren er zelf met een 6 maanden oude baby)

De beschreven bedstee boven is meer een kast met twee korte matrassen erin, maar lijkt me voor kids wel spannend om in te slapen!

Jammer dat je de twee éénpersoonsbedden boven niet tegen elkaar kunt schuiven omdat er een kast tussenin staat.

Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis It Vissers Huske in Holwerd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis It Vissers Huske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.