Vakantiehuis Het Stelpje

1 review over Vakantiehuis Het Stelpje in het Nederlands

Vakantie in Holwerd

RCM v/d Broek
1-6-2014

Een week in Holwerd Friesland geweest , mooie omgeving ,aardige mensen. Huisje viel tegen was niet schoon, veel spinnen en pissebedden.

Huisje grenst aan grasveld groepsacc. waardoor erg luidruchtig

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Stelpje in Holwerd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Stelpje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.