Vakantiehuis De Stelpshoeve Holwerd

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag6°1°

Laatste review

Wij hebben in de Stelpshoeve een heerlijk weekend gehad.

Genoeg slaapkamers, grote binnen ruimte waar we door het schitterende weer alleen s avonds met eten hebben gezeten. Keuken prima voorzien van allerlei apparatuur.

Wat handig was voor onze groeps diners.

Qua inventaris was het glaswerk het enige minpunt. Dit was een allegaartje aan van alles qua type glaswerk en te weinig gewone glazen.

Verder geweldige service van Johan de eigenaar. Als we hem appte of belde dat er iets tekort was kwam hij langs en vulde dat aan. Bijvoorbeeld grote koffiefilters en vuilniszakken.

Op de dag van vertrek maakte het ook niet uit hoe laat we vertrokken dus daardoor een relaxte zondag gehad.

Ondanks reviews dat het er niet schoon zou zijn. Toen wij aankwamen was het schoon, niks gezien van wat ervoor over geschreven was.

Misschien een tip als je daar huurt. Stel je vraag of geef je "klacht" meteen door en geef de verhuurder de kans om te helpen!!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

7 reviews over Vakantiehuis De Stelpshoeve Holwerd in het Nederlands

Geweldig genoten samen met ons clubje.

Marion,
30-6-2018

Wij hebben in de Stelpshoeve een heerlijk weekend gehad.

Wat handig was voor onze groeps diners.

Geweldig

Marga boltjes
28-9-2015

Wat een geweldige plek! Zeer gastvrij ontvangen! Johan belde ruim van te voren op om te vragen of hij iets voor je kon doen! Ook daar aan gekomen een warm welkom! Wij hebben er met onze familie het super gehad! Ruime slaapkamers, goed uit geruste keuken en veel zit groepjes in de zeer ruimte woonkamer! Compliment hoor!

Voor herhaling vatbaar

Rik
20-5-2013

Prima Pinksterweekend gehad bij zeer gastvrije eigenaar Johan !

Heerlijke groepsaccomodatie, zeer aan te bevelen

Ronny beerling
11-2-2013

Afgelopen weekend hier ons familieweekend gevierd. Een heerlijk huis wat van alle gemakken is voorzien. Iedereen een eigen slaap/badkamer en een hele gezellige huiskamer met echte bar. Voor de kinderen een aparte speelhoek met computers en overal, ook op iedere slaapkamer een tv.

De keuken van alle gemakken voorzien en de eigenaar Johan zorgde dat alles er was, een prima gastheer die met alles klaar stond en meedacht.

Voor ons wat dit de beste groepsaccomodatie in jaren

Johan dank je wel

niet hotel waardig.

henk
30-7-2011

De Stelpshoeve is prima voor familie weekends en groepaccomodatie.

Het ontbijt en het diner was zeer minimaal.

we zullen dit "hotel" dan ook niet aanraden.

Leuke en mooie groepsaccomodatie

Melanie
5-5-2010

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Het is een mooie en ruime accomodatie met bij zo goed als elke slaapkamer een eigen badkamer. De bedden zijn goed en lekker groot. De woning is compleet ingericht en heeft een leuke eigen bar. Veel mogelijkheden voor kinderen om te spelen door een appart voor kinderen ingerichte hoek met speelgoed, een tv met dvd speler, een tafelvoetbaltafel ed. Ook is er buiten een speeltuintje met speelgoed ed. Kortom ook bij minder weer kunnen de kinderen zich prima vermaken.

Verder was de eigenaar erg vriendelijk en meedenkend! Kortom; prima plek om met een groep te verblijven.

Enige minpuntje is misschien dat de woonkamer wat donker is waardoor ook overdag de lampen aan moeten.

Leuke groepsaccomodatie!

Poll
14-4-2010

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Mooi schoon, kompleet uitgerust en goede service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Stelpshoeve Holwerd in Holwerd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Stelpshoeve Holwerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.