Vakantiehuis De Stelpshoeve Holwerd

6 reviews over Vakantiehuis De Stelpshoeve Holwerd in het Nederlands

Geweldig

Marga boltjes
28-9-2015

Wat een geweldige plek! Zeer gastvrij ontvangen! Johan belde ruim van te voren op om te vragen of hij iets voor je kon doen! Ook daar aan gekomen een warm welkom! Wij hebben er met onze familie het super gehad! Ruime slaapkamers, goed uit geruste keuken en veel zit groepjes in de zeer ruimte woonkamer! Compliment hoor!

Voor herhaling vatbaar

Rik
20-5-2013

Prima Pinksterweekend gehad bij zeer gastvrije eigenaar Johan !

Heerlijke groepsaccomodatie, zeer aan te bevelen

Ronny beerling
11-2-2013

Afgelopen weekend hier ons familieweekend gevierd. Een heerlijk huis wat van alle gemakken is voorzien. Iedereen een eigen slaap/badkamer en een hele gezellige huiskamer met echte bar. Voor de kinderen een aparte speelhoek met computers en overal, ook op iedere slaapkamer een tv.

De keuken van alle gemakken voorzien en de eigenaar Johan zorgde dat alles er was, een prima gastheer die met alles klaar stond en meedacht.

Voor ons wat dit de beste groepsaccomodatie in jaren

Johan dank je wel

niet hotel waardig.

henk
30-7-2011

De Stelpshoeve is prima voor familie weekends en groepaccomodatie.

Het ontbijt en het diner was zeer minimaal.

we zullen dit "hotel" dan ook niet aanraden.

Leuke en mooie groepsaccomodatie

Melanie
5-5-2010

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Het is een mooie en ruime accomodatie met bij zo goed als elke slaapkamer een eigen badkamer. De bedden zijn goed en lekker groot. De woning is compleet ingericht en heeft een leuke eigen bar. Veel mogelijkheden voor kinderen om te spelen door een appart voor kinderen ingerichte hoek met speelgoed, een tv met dvd speler, een tafelvoetbaltafel ed. Ook is er buiten een speeltuintje met speelgoed ed. Kortom ook bij minder weer kunnen de kinderen zich prima vermaken.

Verder was de eigenaar erg vriendelijk en meedenkend! Kortom; prima plek om met een groep te verblijven.

Enige minpuntje is misschien dat de woonkamer wat donker is waardoor ook overdag de lampen aan moeten.

Leuke groepsaccomodatie!

Poll
14-4-2010

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Mooi schoon, kompleet uitgerust en goede service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Stelpshoeve Holwerd in Holwerd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Stelpshoeve Holwerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Stelpshoeve Holwerd scoort een 8.73 uit 10 op basis van 6 reviews.