Kleine hotelsWeer vandaag2°-3°
7,9

9 reviews over Hotel De Gouden Klok in het Nederlands

Heerljjk klassiek hotel Met alle faciliteiten

Ontbijt uitgebreid mét eitje en fruit; zelfs diner met 'beste bal van Nederland , incl frites en groente plus sla(€12,50 !!) en Wietse de eigenaar is een hele fijne kerel !! Die alles voor zijn gasten over heeft.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig gezellig en goed verzorgd.

T.Lamers,
6-9-2017

Zeer attente eigenaar.We hebben prima naar de zin gehad.Uitstekend vertrekpunt naar de boot naar Ameland.

Gereisd met partner in april 2017

Heel eenvoudig

H B
10-5-2016

Wij sliepen in het "schuurtje". Deze bestond uit 2 kamers en is erg gehorig.

De douche was klein en wat we vervelend vonden is dat als je de deur los had om wat extra daglicht binnen te hebben dan steeds de lamp en de ventilator aanging.

Het ontbijt was heel eenvoudig, het brood zat nog in de zakken, het drinken zat in de originele fles/pak. De dinerkaart was niet groot maar wij hebben heerlijk gegeten.

Als het de bedoeling is dat je dit hotel alleen gebruikt om te overnachten is het eenvoudig maar prima. Het ligt op vijf minuten rijden vanaf de veerdienst naar Ameland.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Prima vertoeven!!!

Karin Wessels
23-7-2013

Zitten momenteel te genieten van een biertje en een rosé op het terras van hotel De Gouden Klok! Heerlijk vertoeven hier! Het hotel is simpel en een beetje "achterhaalt", maar schoon en netjes! De eigenaren zijn erg vriendelijk en bereid voor een gezellig praatje! Voor een dagje naar een waddeneiland is dit hotel uitstekend!

Wij komen hier zeker een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2013

Familie hotel

Olaf en Ilona
5-12-2011

Dit hotel geboekt omdat we de volgende dag in alle vroegte eruit moesten voor wadlopen. We lazen in andere reviews dat het ontbijt ook vroeg kon worden genomen, dus dit hotel voor 1 nacht gereserveerd.

Echt een familie hotel, klein hotel. Aardig voor zijn gasten. Kamers zijn wat gedateerd maar verder voldoed het aan alles. Om 05.00 stond het ontbijt keurig klaar en je kon van alles pakken.

In Holwerd is verder helemaal niks te doen, maar even in de auto stappen en je kan naar een andere plaats omdaar wat te gaan eten. In combi met wadlopen is het een aanrader.

Gereisd met partner in september 2011

Redelijk hotel voor de prijs

gerben_78
5-8-2011

Voor werkzaamheden naar Nes, een dag ervoor vertrokken naar hotel de goudenklok, zeer aardig personeel.

De kroeg was op het moment dat wij er waren dicht, we kregen de sleutel en verder was er niemend meer.

Het ontbijt mag wel wat beter, brood is niet speciaal, en zeker een ei mag niet ontbreken bij een hotel ontbijt.

Kamer wel wat achterhaald maar verder wel redelijk netjes.

Gereisd zakelijk in mei 2011

prijs / kwaliteit is goed,

w. de wit
23-5-2009

netjes hotel ,niet de luxte maar alles wat je nodig hebt is in princiepe aanwezig.

Leuke eigenaars die je ook wat bezienswaardigheden kunnen aanprijzen.

Leuk om vanuit hier verschillende dagjes uit te plannen.

Gereisd met partner in mei 2009
2008

Leuk hotel in de kop van Friesland

Henk
27-10-2008

Wij hebben dit hotel aangedaan op doorreis naar Ameland. Net buiten Holwerd vertrekt de boot naar Ameland. Om niet 's morgens voor dag en dauw te moeten vertrekken uit het westen, zijn we de avond ervoor naar 'de Gouden Klok' gegaan. Het hotel doet tevens dienst als kroeg. De bediening was erg vriendelijk. De kamers zijn ruim, wel iets achterhaald. Maar dat is geen bezwaar gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Je betaald per persoon en niet per kamer.

Het ontbijt was goed. Een gekookt eitje zou het helemaal afgemaakt hebben... Voor kinderen was er een enorme hoeveelheid speelgoed voor handen. Als ouder van een dochter van bijna 3 is dat iets wat gelijk opvalt. Dus kleintjes vermaken zich hier ook.

Gereisd familie in oktober 2008
2005

het is er netjes en schoon,de kamers zijn voorzien van alle gemakken.

de mensen zijn erg vriendelijk,ook in het dorpje zelf.

Gereisd anders in oktober 2005

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Gouden Klok in Holwerd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Gouden Klok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.