Camping De Dobbe

6,3

11 reviews over Camping De Dobbe in het Nederlands

Een camping waar je je " thuis "voelt.

Verloop
20-9-2017

Dicht bij boot Ameland,bereid willende beheerder niets te veel, een camping waar wij hele fijne dagen hebben gehad.

Je kan altijd wel wat vinden wat niet goed is, maar wij hebben geen klagen ook de kerkklok was voor ons niet storend

Eenvoudig gedateerd

Joke
16-6-2017

Onder de klokkentoren die heel veel klingelt...

Oude reviews (archief)

Lege caravan!

Esther
20-7-2015

Aangekomen met slecht weer, hutjes waren vol maar we konden in een lege caravan slapen, met helemaal niks erin, ik vond het wel wat hebben, hoefden de tent niet op te zetten en ik vond het wel prettig om eens wat meer ruimte om me heen te hebben dan in ons tentje, leuk!

€ per nacht voor oud barrel van een Kip "caravan"

Jan van Kemenade
      20-7-2015

Ik had op mijn fietsRonde van Nederland telefonisch een Kip caravan gereserveerd voor € 30,- per nacht. Toen ik daar aankwam kreeg ik een oud barrel ter beschikking dat uit de jaren 70 stamde, de enige luxe die je erbij kreeg was een

waterkoker en een kookplaatje. Op dat moment kon ik, gezien het tijdstip, in de wijde omgeving niets anders meer boeken, anders had ik dat zeker gedaan. De vrouw van de beheerder zei zelf dat ze al enkele jaren op het punt hadden gestaan om het ding weg te doen. De regen klonk keihard door op het dak van de "caravan" zodat ik die nacht geen oog dicht gedaan heb. Belachelijke prijs voor 1 nacht. Zo hebben ze er nog enkele meer staan, maar dan een maatje groter en dus ook duurder. Zo te zien ook uit de pre-historie. Niet doen dus!!!!!

rustige camping

w.boersma
      13-7-2015

heerlijk relaxen, met dag trips naar Ameland.

Beste gehaktbal van Nederland bij restaurant de gouden klok !!

Maar tot 19.30 open..

heerlijk

jane
      10-7-2015

Mooie camping om lekker tot rust te komen . Netjes onderhouden en zeer vriendelijke mensen. Er is op loopafstand een supermarkt. Alles wat nodig is is er ook gewoon even vragen en je word zeer vriendelijk geholpen. Zeker de moeite waard .

Vergane glorie

Patty
      5-6-2015

Aangekomen te midden van een storm. Eigenaar zegt dat we beschut kunnen zitten en wijst naar een afdak. Niet ons idee van beschutting. Heeft ons een lege caravan aangeboden om in te overnachten. Dit aangenomen vanwege het slechte weer en het feit dat er geen andere campings in de buurt zijn.

Wifi hebben we niet kunnen ontdekken en voor de douches en warm water moet extra betaald worden terwijl de prijs voor een overnachting fors is.

We hebben lang in de herrie gezeten van de plaatselijke kaatsclub, van de kerk geen last gehad.

Als je hier niet per se hoeft te overnachten rijd of fiets er dan met een grote boog omheen. Wasmachines of andere voorzieningen niet gezien. Camping noemt zichzelf fietsvriendelijk maar onze fietsen stonden de hele nacht buiten. Het terrein wordt niet afgesloten s'nachts.

Prijs kwaliteitsverhouding: voor de forse 20,50 per nacht bied deze camping geen gratis warm water voor afwas en douches. Hiervoor moet in allerlei geldautomaten geld gestort worden.

De camping ligt 30 meter van een kerk die met luidruchtige kerkklokken zich ieder half en heel uur laten horen.

De camping ligt aan de achterkant aan een luidruchtige drukke weg die naar de veerpont van Ameland leid.

De enige voorziening die er is voor tentkampeerders als het regent is een overkapte zitbank/tafel.

Voor kleine kinderen zijn er totaal geen voorzieningen.

Toch nog een positief punt er is gratis WiFi beschikbaar (onder de overkapping)

Conclusie qua prijs/kwaliteit is deze camping niet in overeenstemming met de totaalprijs inclusief warmwater en douchen.

overal voor betalen

coen frederiks
      4-8-2012

Camping is mooi, goede ontvangst, maar heeft niets meer te bieden en is daarom wat aan de dure kant. Vervolgens moet betaald worden voor de douches (50ct 4 minuten) en zelfs 20 ct voor je afwaswater (warm).

Zeer mooie goed onderhouden camping

Wim Zwijgers
      4-8-2011

Zeer mooie camping rustig gelegen aan de rand van het zeer mooie dorpje Holwerd

In de omgeving is er veel te doen zoals wadlopen, een prima camping voor uitstapjes in de directe omgeving. De camping- eigenaar en zijn vrouw zijn zeer gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Dobbe in Holwerd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Dobbe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Dobbe scoort een 6.34 uit 10 op basis van 11 reviews.