Camping De Dobbe

6,2

15 reviews over Camping De Dobbe in het Nederlands

CLS
24-8-2018

Heel onvriendelijke eigenaar met een relatief dure camping. Geen WC papier of wifi en voor de douche betaal je nog extra.

Herald van Zijl
16-8-2018

Zeer onprettige beheerder geen sociale eigenschappen en niet hulpvaardig. Gaan daar nooit meer heen.

Er zijn genoeg plekken in de omgeving waar mensen wel aardig en klantvriendelijk zijn.

Herald

Goed genoeg als overnachting.

Annemarie
6-8-2018

Wat gedateerd, geen camping om veel voor de tent te gaan hangen. Voor kleine kinderen niet veel te doen. Vooral geschikt om mooie dagtrips te maken naar Ameland enz.

Annika
6-8-2018

Onvriendelijke bejegening eigenaar, nadat we zeiden geen contact geld bij ons te hebben om de overnachting te betalen. Chagrijnige eigenaresse omdat pin niet werkte. Moesten zelfs extra betalen, omdat we geen contant geld hadden en ook nog te veel gerekend voor 1 nacht. Heb uiteindelijk vlot via bank-app betaald, maar ging niets van bedrag af. Geen uitleg wat waar te vinden was en ook nog extra betalen (€0,50 voor douche). Is oké, maar geef dat dan aan.

Even later kregen we buren, die ook zeer ontevreden waren over de bejegening.

Jammer! Camping op zich netjes, maar een vriendelijke ontvangst doet zoveel meer!

Een camping waar je je " thuis "voelt.

Verloop
20-9-2017

Dicht bij boot Ameland,bereid willende beheerder niets te veel, een camping waar wij hele fijne dagen hebben gehad.

Je kan altijd wel wat vinden wat niet goed is, maar wij hebben geen klagen ook de kerkklok was voor ons niet storend

Eenvoudig gedateerd

Joke
16-6-2017

Onder de klokkentoren die heel veel klingelt...

Lege caravan!

Esther
20-7-2015

Aangekomen met slecht weer, hutjes waren vol maar we konden in een lege caravan slapen, met helemaal niks erin, ik vond het wel wat hebben, hoefden de tent niet op te zetten en ik vond het wel prettig om eens wat meer ruimte om me heen te hebben dan in ons tentje, leuk!

€ per nacht voor oud barrel van een Kip "caravan"

Jan van Kemenade
      20-7-2015

Ik had op mijn fietsRonde van Nederland telefonisch een Kip caravan gereserveerd voor € 30,- per nacht. Toen ik daar aankwam kreeg ik een oud barrel ter beschikking dat uit de jaren 70 stamde, de enige luxe die je erbij kreeg was een

waterkoker en een kookplaatje. Op dat moment kon ik, gezien het tijdstip, in de wijde omgeving niets anders meer boeken, anders had ik dat zeker gedaan. De vrouw van de beheerder zei zelf dat ze al enkele jaren op het punt hadden gestaan om het ding weg te doen. De regen klonk keihard door op het dak van de "caravan" zodat ik die nacht geen oog dicht gedaan heb. Belachelijke prijs voor 1 nacht. Zo hebben ze er nog enkele meer staan, maar dan een maatje groter en dus ook duurder. Zo te zien ook uit de pre-historie. Niet doen dus!!!!!

rustige camping

w.boersma
      13-7-2015

heerlijk relaxen, met dag trips naar Ameland.

Beste gehaktbal van Nederland bij restaurant de gouden klok !!

Maar tot 19.30 open..

heerlijk

jane
      10-7-2015

Mooie camping om lekker tot rust te komen . Netjes onderhouden en zeer vriendelijke mensen. Er is op loopafstand een supermarkt. Alles wat nodig is is er ook gewoon even vragen en je word zeer vriendelijk geholpen. Zeker de moeite waard .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Dobbe in Holwerd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Dobbe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.