Reviews over Holwerd

Nooit meer

Herald van Zijl
    16-8-2018

Zeer onprettige beheerder geen sociale eigenschappen en niet hulpvaardig. Gaan daar nooit meer heen.

Er zijn genoeg plekken in de omgeving waar mensen wel aardig en klantvriendelijk zijn.

Herald

Goed genoeg als overnachting.

Annemarie
    6-8-2018

Wat gedateerd, geen camping om veel voor de tent te gaan hangen. Voor kleine kinderen niet veel te doen. Vooral geschikt om mooie dagtrips te maken naar Ameland enz.

Geweldig genoten samen met ons clubje.

Marion
    30-6-2018

Wij hebben in de Stelpshoeve een heerlijk weekend gehad.

Genoeg slaapkamers, grote binnen ruimte waar we door het schitterende weer alleen s avonds met eten hebben gezeten. Keuken prima voorzien van allerlei apparatuur.

Wat handig was voor onze groeps diners.

Qua inventaris was het glaswerk het enige minpunt. Dit was een allegaartje aan van alles qua type glaswerk en te weinig gewone glazen.

Verder geweldige service van Johan de eigenaar. Als we hem appte of belde dat er iets tekort was kwam hij langs en vulde dat aan. Bijvoorbeeld grote koffiefilters en vuilniszakken.

Op de dag van vertrek maakte het ook niet uit hoe laat we vertrokken dus daardoor een relaxte zondag gehad.

Ondanks reviews dat het er niet schoon zou zijn. Toen wij aankwamen was het schoon, niks gezien van wat ervoor over geschreven was.

Misschien een tip als je daar huurt. Stel je vraag of geef je "klacht" meteen door en geef de verhuurder de kans om te helpen!!

Kleine maar fijne plek, ideaal voor uitstapjes.

Joey en Sharon
    11-6-2018

Hier leer je het kleine weer waarderen. Het ontbreekt je aan niets. Heerlijk dorps en alle voorzieningen in de nabijheid. Een fantastische plek als uitgangspunt voor diverse uitstapjes. Wij hebben er genoten!

Een camping waar je je " thuis "voelt.

Verloop
    20-9-2017

Dicht bij boot Ameland,bereid willende beheerder niets te veel, een camping waar wij hele fijne dagen hebben gehad.

Je kan altijd wel wat vinden wat niet goed is, maar wij hebben geen klagen ook de kerkklok was voor ons niet storend

Holwerd scoort een 6,5 uit 10, op basis van 6 reviews