Holwerd

We hebben een aantal aanbieders voor Holwerd voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Holwerd voor je op een rij gezet:

Reviews over Holwerd

Prachtig appartement met weids uitzicht

de Groot,
    18-1-2019

Mooi appartement met vrij uitzicht. Eigen ingang, gratis parkeren en grote tuin.

Je krijgt veel waar voor je geld.

Nog geen 5 minuten van de boot naar Ameland.

20 minuten van Leeuwarden en 10 minuten van Dokkum.

Het appartement ligt langs de 11stedentocht-, rietland- en wadden route.

Gereisd met partner in december 2018

Nooit meer

Herald van Zijl,
    16-8-2018

Zeer onprettige beheerder geen sociale eigenschappen en niet hulpvaardig. Gaan daar nooit meer heen.

Er zijn genoeg plekken in de omgeving waar mensen wel aardig en klantvriendelijk zijn.

Herald

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Goed genoeg als overnachting.

Annemarie,
    6-8-2018

Wat gedateerd, geen camping om veel voor de tent te gaan hangen. Voor kleine kinderen niet veel te doen. Vooral geschikt om mooie dagtrips te maken naar Ameland enz.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig genoten samen met ons clubje.

Marion,
    30-6-2018

Wij hebben in de Stelpshoeve een heerlijk weekend gehad.

Genoeg slaapkamers, grote binnen ruimte waar we door het schitterende weer alleen s avonds met eten hebben gezeten. Keuken prima voorzien van allerlei apparatuur.

Wat handig was voor onze groeps diners.

Qua inventaris was het glaswerk het enige minpunt. Dit was een allegaartje aan van alles qua type glaswerk en te weinig gewone glazen.

Verder geweldige service van Johan de eigenaar. Als we hem appte of belde dat er iets tekort was kwam hij langs en vulde dat aan. Bijvoorbeeld grote koffiefilters en vuilniszakken.

Op de dag van vertrek maakte het ook niet uit hoe laat we vertrokken dus daardoor een relaxte zondag gehad.

Ondanks reviews dat het er niet schoon zou zijn. Toen wij aankwamen was het schoon, niks gezien van wat ervoor over geschreven was.

Misschien een tip als je daar huurt. Stel je vraag of geef je "klacht" meteen door en geef de verhuurder de kans om te helpen!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Kleine maar fijne plek, ideaal voor uitstapjes.

Joey en Sharon,
    11-6-2018

Hier leer je het kleine weer waarderen. Het ontbreekt je aan niets. Heerlijk dorps en alle voorzieningen in de nabijheid. Een fantastische plek als uitgangspunt voor diverse uitstapjes. Wij hebben er genoten!

Gereisd met partner in mei 2018
Holwerd scoort een 6,5 uit 10, op basis van 6 reviews