Camping Hindeloopen

17 reviews over Camping Hindeloopen in het Nederlands

Heerlijk

Bauke
7-2-2018

Het is een mooie ruime watersport camping met alles wat je nodig hebt.

geweldig

J.v.d.Bors
30-8-2017

Een hele mooie camping vlakbij het ijsselmeer, grote plaatsen, uitstekend verzorgd sanitair, leuk winkeltje, leuk restaurant met cafe.

Oude reviews (archief)

Prima Camping

Dijkstra
13-6-2016

Prima camping mooie ruime plaatsen. Sanitair was erg schoon. Genoeg speeltoestellen voor de kinderen die hebben zich dan ook goed vermaakt. Ontvangst bij receptie was teleurstellend. Erg onvriendelijk, dit was blijkbaar niet alleen bij ons.

Hele gezellige leuke en goedverzorgde camping

Y. de Koning
1-1-2016

Het camping is prima, was er voor de derde keer.

De receptie is erg vriendelijk en behulpzaam.

Het sanitair is prima, keurig en netjes en wordt goed schoongehouden.

Voor de kinderen een groot springkussen en leuke speelplekjes.

Wij hadden een supervakantie in Hindeloopen

Rob van Dijk
31-12-2015

Wij werden al ontvangen door een enthousiast team aan de receptie. Dit was het begin van een heerlijke vakantie. De camping is heerlijk gelegen, direct aan het IJsselmeer, op loopafstand van het gezellige Hindeloopen met veel leuke eet- en drinkgelegenheden. De caravans, campers en tenten staan op mooie, ruime plaatsen op niet te grote veldjes. De veldjes zien er goed onderhouden uit. Het sanitair was keurig en voldoende aanwezig. Tijdens het slechte weer (storm) kwam het personeel na ons eerst te hebben gewaarschuwd, vragen of alles oké was.

Op de camping is kun je heerlijk eten in het restaurant of een snack halen in het cafetaria. Kortom, ondanks het wat mindere weer, hadden wij een supervakantie bij fam. Feenstra in Hindeloopen.

Nooit meer !

Heins
9-11-2015

De snackbar is amper geopend, er word Niets georganiseerd voor kids.

Vettige kleigrond.

Deze camping doet denken aan een strafkamp.

Kleine camping met maar liefst 8 slagbomen, er zijn Noord-Koreaanse strafkampen die minder slagbomen ter beschikking hebben.

Wifi is niet onbruikbaar.

Het sanitair is oud/rommelig en douchen kost geld, 0,50 voor een korte lauwe douche.

De eigenaar heeft er een sport van gemaakt om de service en klantgerichtheid zo klein mogelijk te houden.

Volgens trouwe bezoekers die op ons veld stonden heeft deze camping betere tijden gekend, echter is het management gewijzigd (overname/uitkoop?) en gaat deze camping rigoureus bergafwaarts.

Een cursus Duits is een prè, Nederlanders kom je niet tegen!

Hindeloopen is een slaapstad zonder middenstand, te veel eetgelegenheden.

De 2 kroegen aldaar zijn even verslapen als de rest van het dorp, in de kroeg aan de haven heeft de uitbater meer oog voor zijn telefoon dan voor zijn gasten.

Geweldig

Ineke van Dijk
4-9-2015

Camping Hindeloopen is gewoon een SUPER camping. Gastvrij, schoon, prachtig gelegen vlak aan het IJsselmeer. Ideaal voor verschillende vormen van waterrecreatie. Zeilen, varen, surfen, kitesurfen, zwemmen. Maar ook een heerlijke wandel- of fietstocht is mogelijk. Lekker eten kun je op de camping of in één van de gezellige restaurants in Hindeloopen dat op loopafstand ligt.

En natuurlijk liggen ook alle gezellige Friese stadjes binnen handbereik.

Leuk

Niemeijer
9-8-2014

Een paar dagen weggeweest met de caravan naar camping Hindeloopen. Prima ontvangst bij de receptie, keurige staanplaats, sanitair was netjes en schoon. Toch twee minpunten: WiFi is dramatisch slecht, bij klachten wordt gereageerd : dat is pech hebben, het is druk daarom slecht. Verder de parkeermogelijkheden voor je auto, dat is minimaal. Je streeft naar een parkeerplek op de parkeerplaats, maar die is er echt niet omdat gasten van andere plaatsen daar ook parkeren, zodoende is er geen plaats voor de eigenlijke campeerders. Verder dik tevreden.

voor kinderen niet leuk vaste groep van kinderen en de kinderen van de eigenaar maaken de dienst uit en zijn erg onvruendelijk tegen andere kinderen en je voelt je als of je in duitsland bent

Fantastische camping

Wim
29-7-2013

Vlak bij het schilderachtige plaatsje Hindeloopen.

Voor campers spelicale velden met comfortaansluiting en geheel verhard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hindeloopen in Hindeloopen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hindeloopen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hindeloopen scoort een 8.08 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: