Hotel De Stadsboerderij **

Review geschreven door Tom Gehrels

Heerlijk verblijf

Tom Gehrels,
11-10-2009

Mijn vrouw en ik wonen in Toronto en ik wilde mijn Canadese vrouw een stukje Nederland laten zien. Wij kwamen bij de Stadboerderij terecht - een hotelletje in een oude stolp boerderij in het heerlijke oude plaatsje Hindeloopen. De kroeg was heel gezellig - net wat je zou verwachten van een bruin cafe. Het ontbijt was een groot buffet met veel keuzes. De kamers waren heel schoon. De service was uitstekend. Ik raad De Stadsboerderij aan voor iedereen die een rustgevende vakantie in een rustig stukje van Nederland wil hebben. Als je op zoek bent naar luxe accommodatie, dan is dit niet voor jou. Maar voor de prijs zijn de kamers met douche en toilet heel redelijk.