Hotel De Stadsboerderij

Hotel De Stadsboerderij
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor De Stadsboerderij voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel De Stadsboerderij in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Perfecte service en heerlijk gastvrij. gemoedelijk

Henry / AmbulanceOost
7-7-2016

wij waren er voor een zakelijke trip, de mogelijkheden en het uiteindelijke resultaat die we hier gezien hebben waren voor ons super.

Gemoedelijk en veel mogelijkheden, zowel zakelijk als ontspanning, een echte aanrader voor bedrijven en particulier.

Bjusterbaarlijk super leuk Hotel met rest cafe

Fam.Dijkstra
25-6-2016

Geweldig gezellig , vriendelijke bediening echt verwennen en genieten in mooi Hindeloopen , gezellige stad van de Elfsteden met een eigen taal en verfkunst maar ook de mooie huisjes en brugjes,, aanrader.. aan het IJsselmeer,.. Wij waren met een groep wandeling langs het IJsselmeer en in de avond tot laat genieten op terras , na een dag op het skutsje te zien mee geweest op de fluessen en stukje IJsselmeer,.. met een hapje en drankje mee door de schipper..

Uitstekende service

Rentex Floron
21-10-2015

Restaurant De Brabander en de Stadsboerderij bieden unieke skûtsjearrangementen in Hindeloopen.

Al een aantal jaren organiseren wij als bedrijf onze relatiedag via De Brabander, alles wordt door de eigenaren tot in de puntjes geregeld. Goede en gezellige bemanning, lunch en barbecue op en top geregeld en aangenaam gezelschap.

Een zeer goede aanrader.

Kaai goed!

Schilders
13-9-2015

Wij zijn met een groep van 22 personen, 11 stellen een weekend naar Hindenloopen geweest. We hebben bij de Brabander gegeten, gedronken, geslapen en met hun skûtsje gezeild. Alles was lekker, mooi en goed georganiseerd. Leuk en behulpzame mensen, perfecte ligging en gezellige sfeer. De hele groep was enthousiast maar we zijn ook wel geholpen door t mooie weer.

Iedereen kwam enthousiast terug

Esther
10-9-2015

Alles was goed verzorgd. De collega's hebben een mooie dag gehad. Het skutsjesilen was een succes.

geweldig eten , drinken en skutsjesilen..

fam.dijkstra
31-3-2012

AANrader,.. zeer vriendelijk ook voor kinderen , goed eten en lekker biertje.

kok was geweldig wou alles voor ons maken, pannenkoeken kinderen,,, wij heerlijke t bonesteak, hindelooper koffie en ijs,,, na een heerlijke zeildag op het skutsje Nooitvolmaakt en zeker volmaaktedag..!! *****

Heerlijk verblijf

Tom Gehrels
11-10-2009

Mijn vrouw en ik wonen in Toronto en ik wilde mijn Canadese vrouw een stukje Nederland laten zien. Wij kwamen bij de Stadboerderij terecht - een hotelletje in een oude stolp boerderij in het heerlijke oude plaatsje Hindeloopen. De kroeg was heel gezellig - net wat je zou verwachten van een bruin cafe. Het ontbijt was een groot buffet met veel keuzes. De kamers waren heel schoon. De service was uitstekend. Ik raad De Stadsboerderij aan voor iedereen die een rustgevende vakantie in een rustig stukje van Nederland wil hebben. Als je op zoek bent naar luxe accommodatie, dan is dit niet voor jou. Maar voor de prijs zijn de kamers met douche en toilet heel redelijk.
2008

2 nachten hier geslapen

B.Jansen en L. de Groot
26-2-2008

2 nachten hier geslapen.

Kamer (nr 13) komt gedateerd over. Schuine wanden geven een benauwde indruk. Erg karig ingericht met ouderwetse lampjes, dekens, een klein tafeltje, erg oude televisie, douchedeuren sloten niet goed (kier van 20 cm!) en hing los. Schimmelplekken op kitranden en bekalkte douchekop. Geen koffie/thee zetmogelijkheid. Klerenkast viel haast uit elkaar. Vlekken in de vloerbedekking. Brandveiligheid dubieus: een raam kon niet open, van het andere raam (Velux kantelraam) zit het handvat tamelijk hoog en kan men alleen via de dakgoot de kamer verlaten.

Ontbijt redelijk van kwaliteit en voldoende.

Al met al de betaalde E 144,-- voor 2 nachten niet echt waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Stadsboerderij in Hindeloopen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Stadsboerderij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Stadsboerderij scoort een 8.81 uit 10 op basis van 9 reviews.